تهدید به مرگ علی کریمی توسط معاون دفتر ابراهیم رئیسی

ایران اینترنشنال: رضا نقی‌پور، معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس دولت جمهوری اسلامی و رئیس پیشین حراست فدراسیون فوتبال، با هشتگ «روح‌الله زم»، در یک استوری اینستاگرامی، علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران را تهدید کرد: «تو آن‌جور که ما دوست داریم یک روزی برمی‌گردی، نه آن‌جوری که خودت دوست داری!»
رضا نقی‌پور، معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس دولت جمهوری اسلامی و رئیس پیشین حراست فدراسیون فوتبالعلی کریمی در دو‌ روز گذشته و در پی موضع‌گیری درباره انفجارها در کرمان در سالگرد قاسم سلیمانی، مورد حملات مختلفی از سوی هواداران جمهوری اسلامی قرار گرفته است. علاوه بر واکنش‌ها در فضای مجازی، برخی مجری‌های صدا و سیما او را بی‌شرف خطاب کرده‌اند.

۲۲ آذرماه ۱۳۹۹ روح‌الله زم به دار آویخته شد. او با ایجاد کانال تلگرامی «آمدنیوز» توانسته بود اعتراضات مردمی در دی‌ماه ۹۶ را پوشش دهد که به همین دلیل مورد غضب جمهوری اسلامی قرار گرفت. نهادهای امنیتی، زم را با فریب از فرانسه به عراق کشانده، سپس ربودند و به ایران منتقل کردند.
«جای درست تاریخ ایستاده‌ای»؛ واکنش «ابی» به تهدیدبه‌مرگ علی کریمی از سوی جمهوری اسلامیابراهیم حامدی، خواننده، در واکنش به اقدام معاون دفتر ابراهیم رئیسی در تهدیدبه‌مرگ علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران، پیامی حمایتی در حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر کرد.
ابراهیم حامدی با بازنشر پست ایران اینترنشنال در استوری خود نوشت: «علی آقای کریمی، شما در قلب مردم ایران جا داری و چنین تهدیدهایی از سمت حکومت معلوم‌الحالی که جنایت و ظلم و ستمش بر همگان آشکار است، یک پیام ساده دارد و آن چیزی نیست جز ایستادن شما در جای درست تاریخ! زنده باشی هزار سال.»
+74
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    جالبه بجای توبیخ کسانی که نتونستن امنیت رو تامین کنند خط و نشون برای کسی می‌کشه که یک توییت زده و واقعیت رو گفته
    2
    90
    شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ

    ....نمی‌تونید بخورید برو خونه باجناقت امشب شام دعوتی
    2
    92
    شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    این لاشی های لواطکار ، پای منقل که میشینن ، زِر زیاد میزنن و همش هم تأثیر پشکل و آت و آشغالایی هست که دود میکنن ! پای چشمای این بوزینه فریاد میزنه یک ، معتادیه که از بالا ، وافور تو دهنشه و از پائین هم وافور باجناق !!
    3
    59
    شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
    امیدوارم کاربران به گوشت برسانند. فقط یکیار دیگر کافی است که از زبان یک مفعول جمهوری مفعولین زری دال بر ترور شخص یا شخصیتی زده شود، در آمثنصورت برای مثال زدن هم که شده، تک تک افراد خانواده اش را تا پایان همان روز انطوری که مردم ایران میخواهند و دوست دارند به الطاف الاهی نصیب میکنیم ، بقول خود مفعولین.، آنها را به درجه رفیع ....
    4
    20
    شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.