سناریوسازی جدید نهادهای امنیتی علیه کسانی که در فضای مجازی از «کتلت» حرف بزنند

دویچه وله: سایت دادبان از سناریوسازی جدید نهادهای امنیتی علیه کسانی خبر داده که در فضای مجازی از "کتلت" می‌گویند.

با گذشت یک روز از وقوع انفجار در نزدیکی محل دفن قاسم سلیمانی و در سالگرد کشته شدن او، سایت دادبان خبر داده که نهادهای اطلاعاتی و امنیتی دست به افشای اطلاعات خصوصی کاربرانی زده‌اند که در فضای مجازی مطالبی درباره "کتلت" منتشر می‌کنند.

بر اساس این گزارش "کاربران امنیتی با انتشار تصاویر و اطلاعات خصوصی و هویت کاربران از جمله نام و نام خانوادگی، محل کار یا تحصیل و شماره تلفن، صراحتا آنها را به دلایل انتشار پست‌هایی درباره کتلت یا ایجاد تشکیک در عاملان انفجارها یا مسئول دانستن نظام در آنها به برخورد قضایی و امنیتی تهدید کرده‌اند".

یکی از این کاربران با نام "علی بیطرفان" نام و مشخصات و حتی شماره تماس این کاربران را منتشر کرده است. کاربران امنیتی دیگری نیز اقدام به انتشار اسکرین‌شات از پست‌های مخالف نظام کرده و با الفاظ رکیک آنها را تهدید کرده‌اند.
+4
رأی دهید
-34

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    اخوند رو دارین که! اول عنقلاب اوزون برون که حرام بود حلال شد حالا کتلت که حلاله داره حروم میشه. فردا هم یه حدیث از خشتک قدسی میارن بیرون که هرکس بگه کتلت در آن دنیا روی ماهیتابه سرخش میکنن
    2
    46
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    با اینکه سلیمانی نماد و نمودی در سیاست داخل کشور نداشت و یا خیلی کم داشت و بیشتر در خارج از کشور فعال بود که تمام کشورها اینگونه افراد رو داشتند و دارند البته در مقایسه با جانشین احمقش ولی بخاطر زور و اجبار هم که شده باید همه بگیم کتلت تا حکومت دیکتاتوری بفهمه به زور نمیشه چیزی رو به مردم اجبار کرد.
    3
    19
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    باشه از این به بعد میگیم سبزی پلو با ماهی
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا
    یعنی زورشون به آشپز (ترامپ) نمیزسه از فرط استیصال به غذا (کتلت) بند کردن؟؟ قدرت پنجم موشکی دنیا و گنده گ*ز منطقه از کتلت میترسه؟ لابد فردا یتیمچه (دختر هاژ قاسم) هم میره جزو غذاهای ممنوعه، مثل باقالی پلو با گردن، سبزی پلو با ماهی، !!
    0
    5
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.