امام جماعت مسجدی در آمریکا به ضرب گلوله به قتل رسید

مسجد «محمد» در نیوآرکرادیو فردا: پلیس ایالت نیوجرسی روز چهارشنبه از کشته‌شدن امام جماعت مسجدی در نیوآرک خبر داد.

حسن شریف، امام جماعت مسجد «محمد» و کارمند بخش حراست فرودگاه بین‌المللی نیوآرک، ساعت ۶ صبح چهارشنبه ۱۳ دی ماه، بیرون مسجد خود هدف گلوله قرار گرفت.

آقای شریف که از شش سال پیش امامت این مسجد را بر عهده داشت پس از انتقال به بیمارستان دانشگاه نیوآرک به دلیل جراحات زیاد جان خود را از دست داد.

به گفته دادستان کل نیوجرسی هیچ مدرکی مبنی بر اینکه انگیزه این جنایت به دلیل سوگیری‌های مذهبی و یا سیاسی بوده ، وجود ندارد.

متیو پلوتکین در بیانیه‌ای تاکید کرد که پلیس همه زوایای ممکن در مورد این قتل را مورد بررسی قرار خواهد داد « تا عامل یا عاملان آن به دست عدالت سپرده شوند.»

بیانیه دادستان نیوجرسی تاکید می‌کند که «در زمانی که حوادث جانبدارانه علیه اعضای جامعه مسلمان رو به افزایش است، بر این باوریم که این اقدام خشونت‌آمیز با اسلحه باعث افزایش ترس و نگرانی در ایالت ما خواهد شد.»

فیل مورفی، فرمانده ایالت نیوجرسی، نیز در سخنانی بر تلاش‌ها برای تامین امنیت جامعه مسلمان و سایر ادیان و عبادتگاه‌ها در این ایالت تاکید کرد.

به گفته شورای روابط آمریکایی-اسلامی، اگرچه انگیزه این تیراندازی مشخص نیست و تحقیقات درباره آن همچنان در دست بررسی است، اما درخواست‌ها برای کمک و گزارش‌های مربوط به حوادث جانبدارانه علیه جامعه مسلمان در سراسر ایالات متحده از زمان آغاز جنگ اسرائیل و حماس افزایش یافته است.

شورای روابط آمریکایی- اسلامی می‌گوید در فاصله هفتم اکتبر، آغاز تهاجم گروه افراطی حماس علیه اسرائیل تا چهارم نوامبر، ۱۲۸۳ مورد گزارش درباره رفتارهای خشونت‌آمیز یا جانبدارانه علیه جامعه مسلمان را ثبت کرده‌است.
+50
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

    این تازه اولشه , جوامع غیر مسلمان کم کم دارن به ذات کثیف این جماعت دروغگو و قاتل پی میبرن .چون کار این جماعت مبلغ اسلامی فقط مسموم کردن جو زندگی مسالمت امیز ادیان مختلف در کشورهایه غیراسلامی هستش.
    2
    37
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

    دم ضارب گرم، امیدوارم بهرچی می خوای تو زندگیت برسی و دستتو از راه دور می بوسم...❤️
    3
    39
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    کماندوی سبز - تهران، ایران
    دلم خنک شد که این مفتخور های مفعول و .. گشاد سقط میشن و میرن پیش قاسم تروریست
    2
    15
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    مدافع حق - مادرید، اسپانیا
    .افرین به ضارب جایزه باید داد بهش یه مروج موهومات و محور شرارت رو به آرزوش رسونده
    2
    15
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان. ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا. کماندوی سبز - تهران، ایران. مدافع حق - مادرید، اسپانیا. واقعا براتون متاسفم. خیلی هم متاسفم. شما ذات انسانی ندارید و ذاتا خشن و لی منطق هستید درست مثل بسیجی ها و حزب الهی های رژیم. خود شما ها در کشورهای خارجی زندگی می کنید ولی چشم دیدن مهاجران دیگر را ندارید. این یعنی فاشیسم. اینجاست که شعر مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر تداعی می شه چون شماها اگر به قدرت برسید هزار بار بدتر از خمینی و خلخالی و لاجوردی عمل خواهید کرد.
    6
    3
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    در ضمن این امام در اصل در بخش حراست فرودگاه کار می کرده این یعنی فرد افراطی نبوده چون برای استخدام در حراست فرودگاه مراحل سختی وجود داره و تمام پیشینه فرد را بررسی می شه
    5
    4
    ‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    شما که استاد اعظم و جامعه شناس متشخصی هستی به من بگو که چرا اکثر بچه هائی که از والدین مسلمان در کشورهایه غربی بدنیا اومدن و در این جامعه بزرگ شدن از غیر مسلمان ها متنفرن؟ این افکار از کجا تو ذهن این افراد جمع شده ؟ جوابش خیلی سخت نیست چون اکثر همین مسلمانها بچه ها شون رو بعد از ساعات مدرسه میفرستند مکتب و ملا خونه زیر دست همین امام هایه بی ناموس که مغز اینها رو بر ضد غیر مسلمون ها شستشو بدن و بعضی از همین پرورش یافته هایه همین ملا خونه ها بودن که حملات تروریستی و کشتن انسانهایه بیگناه در خیابان مثل حمله با چاقو یا زیرگرفتن با ماشین ویا کنسرت ها روطراحی و انجام دادن به امید شهادت وبهشت و حوری که همین ملا ها قولش رو در بهشت به این قاتلها دادن. اره من بی وجدان من بی شرف وبی رحم ولی شمائی که عند انسانیت هستی بگو اون تین اجرهایی که در کنسرت اریانا گرانده کشته شدن چه گناهی داشتن که توسط یه جوون مسلمان زاده که زیر دست امثال همین ملا ذهنش مسموم شده بود؟ پس من دلم واسه این ملاها نمیسوزه چون قاتلان اصلی اینها هستند که باید مجازات بشن.
    1
    1
    جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    اول اینکه : اینکه می گویید اکثر درست نیست. بله عده ای افراطی هستند در همه جوامع دینی و قومی. نمیشه همه را به یک چوب زد. خیلی از مسلمان در سالهای اخیر توسط غربی های تند رو مورد هدف قرار گرفتند و حتی کشته شدند چون رسانه های غربی مردم را بر ضد مسلمانان تحریک می کنند. شما هم جنایات تند ورهای غربی بر ضد مسلمانان را نا دیده می گیرید و از اینکه مسلمانان مورد هدف قرار بگیرند ابراز خوشحالی می کنید. در این وب سایت جنایات اسراییل و تند روهای یهودی و اظهارات وحشتناک آنان بر ضد مسلمانان و مردم فلسطین نشان داده نمی شود. خیلی از سازمانهای اسلامی و مردم مسلمان هستند که در راستای صلح و خدمت به جوامع غربی تلاش می کنند ولی شما از وجود آنان خبر ندارید و یا آنانا را نادیده می گیرید. در پایان اینکه گروههای تند رو اسلامی ترورهای به ظاهر اسلامی که فرمودید توسط سازمانهای اطلاعاتی غرب هدایت می شوند
    0
    0
    جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.