هشدار جمهوری اسلامی به حکومت؛ روس‌ها در ناجوانمردی شهره آفاقند

روزنامه جمهوری اسلامی با انتقاد از رفتار‌های روسیه در ماه‌های اخیر و اشاره به موضع جنجالی این کشور درباره جزایر سه گانه، مسئولین امر را به بازیابی در مواضع گذشته خود دعوت کرده و نوشت: مواضع روس‌ها باید برای مسئولین پندآموز باشد که تمام تخم مرغ‌هایشان را در سبد مسکو گذاشته‌اند و به نصایح خیرخواهان که آن‌ها را به سیاست متوازن در روابط بین‌الملل دعوت می‌کنند بی‌اعتنا هستند.

جمهوری اسلامی نوشت: دولتمردان روسیه علیرغم لاف دوستی که با ایران می‌زنند، در جنگ غزه با ایران صد درصد اختلاف نظر دارند و با آمریکا هم‌موضع هستند.

داشتن چنین موضعی از ساکنان کرملین به هیچ وجه غیرمنتظره نیست. روس‌ها در بدعهدی، ناجوانمردی، ترجیح دادن منافع خود بر منافع دیگران و برای تأمین منافع خود همه چیز دیگران را قربانی کردن، شهره آفاقند و در این موارد، تفاوتی با آمریکا و انگلیس و چین و صهیونیست‌ها ندارند.

نمونه روشن این مدعا را در خیانتی که دولت روسیه در همین چند ماه اخیر دو بار در همراهی با امارات و انکار تمامیت ارضی ایران درخصوص جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس نشان داد دیده‌ایم. ضربه‌ای که روس‌ها به ایران در ماجرا‌های پرغصه جنگ اوکراین وارد کرده‌اند نیز نمونه‌ای دیگر است.

این مواضع روس‌ها اگر قابل تأمل هستند که واقعاً هستند، باید برای مسئولین نظام جمهوری اسلامی پندآموز باشند که تمام تخم مرغ‌هایشان را در سبد مسکو گذاشته‌اند و به نصایح خیرخواهان که آن‌ها را به سیاست متوازن در روابط بین‌الملل دعوت می‌کنند بی‌اعتنا هستند.
+52
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    فیل دانا - سیدنی ، استرالیا

    چه هشداری، کلا دارن انجام وظیفه میکنن و حسابی واسه اربابان خودشون دم تکون میدن
    0
    54
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    مهدی52 - روتردام، هلند

    باید به روزنامه ج.ا گفت عزیزم گل گفتی فقط یه کم شل گفتی یعنی وقتی گفتی که آغا تا نوک موهاش زیر بخیه روسهاست ، دست از پا خطا کنه روسها همه عابرو نداشت اش رو میریزند رو داریه، یهنی با همین فرمون آخرش بخوان یا نخوان ته دره اند
    0
    25
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    روسیه هنوز به حمله نظامی به ایران فکر میکنه. اینکه فقط به ایران نارو بزنه نیست.
    0
    16
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.