سفر جنجالی ملکه زیبایی عراق به اسرائیل و حضورش با لباس نظامی در کنار سربازان آن کشور

العربیه: سارا عیدان، ملکه سابق زیبایی عراق در سفری به اسرائیل و پوشیدن لباس ارتش این کشور، بحث و جنجال زیادی به همراه داشت و بسیاری از کاربران در رسانه‌های اجتماعی در قبال این حرکت او ابراز خشم کردند.

عیدان تصاویری در دیدار با سربازان ارتش اسرائیل در شهرک‌های مجاور نوار غزه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «امروز از شهرک “کفار عزه”، جایی که رعب و وحشت حماس، جان خانواده‌های اسرائیلی را در خانه‌هاشان گرفت، بازدید کردم.»
او افزود، «در یک مایلی غزه، شاهد نابودی موشک پرتاب شده توسط حماس، از طریق گنبد آهنین بودیم.»

او‌ درباره حضور با لباس نظامی گفت: «من لباس نظامی قدیمی‌ام از عراق را آوردم تا از نظر روانی آماده باشم. اما هنوز در شوک هستم و در زندگی‌ام چنین وحشی‌گری حتی در زمان گروه تروریستی داعش ندیده‌ بودم.»

با این حال، به محض انتشار این عکس‌ها، خانم عیدان کامنت‌های انتقادی بسیاری، به ویژه از شهروندان عراقی دریافت کرد.

سارا عیدان، یک مدل، موزیسین و فعال حقوق بشر عراقی-آمریکایی است، او در سال 2007 با انتشار تصویری از خود با آدار گاندلزمن، ملکه زیبایی اسرائیل در مسابقه ملکه زیبایی لاس وگاس جنجال به پا کرد.
هدف سفر
به گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»، عیدان در مصاحبه با کانال 12 اسرائیل گفت، هدف او از سفر به اسرائیل، نشان دادن حقیقت اتفاقات 7 اکتبر به فالوورهایش در رسانه‌های اجتماعی است.

کاندیدای نماینده حوزه 30 کنگره در کالیفرنیا گفت، از اینکه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا می‌گویند حمله حماس یک اقدام دفاعی بوده، «احساس تهوع» می‌کند.

او روز سه‌شنبه در اظهاراتی گفت: «می‌خواهم که حجم این فاجعه را ببینند. جنایتی که آغازگر جنگ غزه بود، دنیا شعار آزادی فلسطین سر می‌دهد اما اینگونه نبود. کشتن و زنده سوزاندن خانواده‌های بی‌گناه آزادی فلسطین نیست، بلکه تروریسم است».
+125
رأی دهید
-38

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    هر کس نمی تواند هر حرفی که خواست بزند و یا اعمالی را انجام دهد ، ولی برای همان حرف و اعمال که خلاف عرف و واقعیت هست دست نزنید و هورا نکشید . این نه تنها برای این خانم هست بلکه برای همه امثال فاطی هاست که فرق درست و غلط را درک نمی کنند. سال نو میلادی خجسته باد
    118
    33
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    آفرین به شجاعت کار هر کسی نیست که در میان تروریستهای حشد الشعبی کتائب و سپاه بدر باشه و بتونه با شحاعت در کنارسربازان اسرائیلی باشد
    38
    122
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    جناب - استکهلم، سوئد
    حتما جمع آنها، از جای خالی سرکار در آن مکان و فضا، دچارِ احساسِ دلتنگی برای شما شده بودند! البته قبل از سفر در جمع این دوستان خود، سعی کنید خودتان را بنوعی شایسته دریافت جایزه "صلح نوبل" آتی بفرمائید. با آرزوی سلامت روانی!
    6
    19
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    varied - ریزه، ترکیه
    ایشون اونطور که شما تحلیل کردی ، در میان تروریستهای حشدالشعبی و کتائب و بدر و مدر نیست ، این خانم دو تابعیتی آمریکا - عراق هست و کاندیدای نمایندگی کنگره از ایالت کالیفرنیا ! یقیناً بیشتر از اینکه عراقی باشه ، آمریکاییه و برای آراء یهودیان منطقه 30 کالیفرنیا نقشه کشیده و این حرکتش هم بیشتر جنبه تبلیغی داره تا حقیقی و قلبی !!
    8
    54
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ
    گور بابای حماس ولی اسرائیلیا بدجوری دارن م می‌کشن بچه زن پیرمرد و این درست نیست جنگم برای خودش قانون داره این حاج خانومم فکر نمی‌کنم تو عراق زندگی کنه اگه زندگی می‌کرد که ترتیبشو خیلی سریع میدن
    10
    16
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ
    و خیلیا دوست دارن معروف بشن با اینجور کاراکترها
    6
    14
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    iran1 - آرلون، بلژیک
    وقتی کلی آدم رو با این چرندیات مشغول می کنن و میشینن یه جا به ریش ملت ساده میخندن، اصلا شما بگو غزه با کجا مرز داره که بشه بهش موشک وارد کرد، اونجا مواد غذایی هم نمیشه وارد کرد چه برسه به موشک، هنیه مریض میشه میره تل آویو واسه درمان و اونوقت همه خودشونو درگیر این بازی کردن
    1
    4
    ‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.