اسرائیل:‌ حمله به مقر فرماندهی حماس آغاز شده است

دویچه وله: سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی به مقر فرماندهی و مرکز امنیتی حماس در نوار غزه یورش برده‌اند. به گفته اسرائیل یحیی سنوار یکی از رهبران حماس در تونلی در این منطقه مخفی شده است.

به گفته دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل نیروهای این کشور به مقر فرماندهی حماس در خان یونس در نوار غزه یورش برده‌اند. گفته می شود که مرکز تشکیلات امنیتی حماس نیز در همین محل قرار دارد. منابع اسرائیلی بر این گمان هستند که در تونلی زیرزمینی در خان یونس رهبری حماس مخفی شده است.

دانیل هاگاری گفت که احتمالا یحیی سنوار رهبر تشکیلات حماس در غزه در این محل پناه گرفته است. در روزهای گذشته عملیات نیروهای اسرائیلی بر منطقه خان یونس و نواحی ساحلی غزه متمرکز بوده است. هنوز روشن نیست که آیا گروگان های اسرائیلی نیز در این تونل نگهداری می‌شوند یا نه. نبردها در این مناطق به شدت ادامه دارد.
+68
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    زبون بسته اسراهیل .در چه باتلاقی گیر کرده
    103
    5
    یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    از اینکه نیروهای اسرائیلی به مقر فرماندهیتروریستهای حماس یورش برده‌اند باید تبریک گفت اما یحیی سنوار از تروریستهای اصلی حماس از طریق سوریه به لبنان رفته و در آنجاست بنابراین اشتباه است که فرض شود یحیی سنوار تروریست اصلی در غزه باشد
    14
    83
    یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    حالت استفراغ به دست نمی‌‌دهد اگر دوباره این کلمه را می‌‌شنوید ؟ "باتلاق غزه". کدام باتلاق ؟ سنگ سالم در تونل‌ها غزه باقی‌ نگذاشته. سران حماس در قطر و مصر دنبال سوراخ موش می‌‌گردند. روزی نیست که سردار بچه کش در سوریه شکار نکند. مثل عقاب در دریا دنبال پیپاد‌ها حوثی می‌‌گردد و پاهین می‌‌آورد. شیخ علی‌ که رسما زرد کرد و گفت حماس ربطی‌ به ما ندارد. نصرلا خرس لبانی که دو هفته پیش رسما اعلام کرد .به ما ربطی‌ ندارد. یک تنه در مقابل هرچی حقوق بشری و طرفدار ملت مظلوم فلسطین و خلق فلسطین ایستاده. حماس روزی ده بار به قطر و مصر التماس .حالا ما یک غلطی کردیم .به الله قسم برید واسطه شوید. ولی‌ هنوز زر می‌‌زنند. باتلاق غزه. خود فریبی هم یک نمونه ارگاسم است. چرا نه؟
    18
    37
    یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
    به مفعول بزرگ سید مچل گدا علی خامنه ای، و سایر مفعولین ائم از حماس و حزب الله و ساندیسیهای چس خور، به پایان سلام کنید😂😂ثانیه های آخر عمر و ساندیس نوشیدنهاتون به حرکت افتاده، باید بجای ساندیس بیائید و از دودول طلای مردم ایران بنوشید.
    11
    26
    یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    Esperanto - لندن، انگلستان
    varied - ریزه، ترکیه
    تو نشستی ترکیه خبر داری سنوار کجاست بعد اسراییل با این همه جاسوس و خبرچین فکر میکنه هنوز تو غزه است؟ اونها مثل فرمانده های سپاهی ایرانی ها نیستند هر دروغی بخواند بگند در مورد هر حرفی که میزنند باید حساب پس بدند
    27
    30
    یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    داداش اشتباه رفتید مقرشون تو ایران بیت رهبری هست آدرس خواستی یه بوق بزن. جی پی اس خودتون را آپدیت کنید
    12
    20
    یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - برابراند ، دانمارک

    مبارزان فرار نمی‌کنند. ولی، مخفی بله از باب زدن ضربه به متجاوزین.
    47
    11
    یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه
    Esperanto - لندن، انگلستان
    تروریست سنوار روز پنجشبه 28 دسامبر از دمشق با حسن خرس الله تماس تلفنی داشته فقط همین را بدونی کافیه
    13
    24
    یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    Esperanto - لندن، انگلستان
    varied - ریزه، ترکیه
    آهان اپراتور تلفنش شما بودی؟ هنوز نگفتی چطور تو میدونی اسراییل نمیدونه؟ بابا به نتانیاهو خبر بده بیخودی وقت و اعتبارش رو برای دستگیری سنوار هدر نده. حیفه این اطلاعاتت رو اینطور مجانی میسوزانی
    26
    17
    یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۱-دوستان اَزیز: قبل از حر چیز سال نو رو به حمه تبریک میگم،امیدوارم سالی بدون جنگ و خونریزی باشه. درسال گزشته با جنگ روسیه و اکراین و اسراییل و حماس آشنایی داریم.بیاد داریم که چگونه گروه افراطی حماس در۷ اکتبر, با یورش به اسراییل توازن امنیتی و نظامی اسراییل رو زیر سوال برد و گروگان گیری کرد.این فکر جا افتاده رو که اسراییل با موساد حمه چیز رو زیر نظر داره فرو ریخت. دیدیم که مردان ریشو با دمپایی حای چینی و تراکتورحای قدیمی رومانیایی خود،چطوردیوار آحنین اسراییل رو از بین بردن، و عده ای بیگناه رو گروگان گرفتن. متاسفانه اسراییل حم با یورش حمه جانبه تنبیه دسته جمعی رو علیه فلسطینیا حمه رو قتل عام کرد و میکنه! اسراییل حمون جنایتی رو درغزه رقم زد، که حولوکاست درردیف اون قرار داره.درافکار جحانی جایگاه اسراییل در ردیف جنایتکاران تاریخ ثبت شد!
    3
    3
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- بقول رسانه حای خود اسرائیل که اعتراف میکنن، که درجریان این جنگ حداقل ۳۵۰۰ نظامی اسرائیلی که برخی ازاونا درجات بالای داشتن کشته شدن. اسراییل با قلدری بلندی حای جولان ومزارع کشاورزی لبنان رو پس نمیده. با ورود به غزه فکر میکرد در ظرف چند روز با کشتار دسته جمعی فلسطینیا پیروز جنگ بشه،ولی با گزشت حدود ۳ماه حتا نتونسته گروگانا رو آزاد بکنه! فشارعمومی در اسراییل علیه ناتانیاحو افزایش پیدا کرده. لنگ پوشان یمنی با ابتدایی ترین فن آوری حای نظامی،امنیت دریای سرخ رو به طرفداری از فلسطینیا برحم زدن.طرح ناتو دریایی امریکا در جنگ علیه یمنی حا شکست خورد.ناتانیاحو تاکتیک خودش رو در ادامه جنگ میدونه،چون پایان جنگ مرگ سیاسی و محاکمه اونو رقم میزنه.ناتانیاحو دیر یا زود باید جام زحر رو تا ته بنوشه، تا حر چه زودتر ازمرداب غزه بیرون بیاد.
    4
    3
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.