صحبتهای مولانا عبدالغفار نقشبندی خطاب به مردم ایران

براستی آیا ماموران نیروی انتظامی و ماموران اطلاعات که به سمت معترضین و سوختبران و کولبران شلیک می‌کنند آنها را کور و فلج کرده و یا به قتل می‌رسانند و یا طناب دار را دور گردن محکومان انداخته و روزانه چند جوان را اعدام می‌کنند خادمان ملتند یا دشمنان و قاتلان آنها ؟ ....

در این ویدئو مولانا عبدالغفار نقشبندی بخوبی ترفندهای تبلیغاتی حکومت ولی فقیه را لو می‌دهد و می‌گوید:

به این رژیم فاسد و سفاک باید گفت، زمانیکه از شما چند مامور جنایتکار و خون‌خوار کشته می‌شود، بلافاصله تیم‌های فیلمبرداری و عکس‌برداری را به خانه‌هایشان می‌فرستید تا از خانواده و زن و فرزندانشان فیلم و عکس‌ بگیرند و مستندسازی کنند و با این روش می‌خواهید مظلوم‌نمایی و مظلوم‌نواز کنید، تا این افراد قاتل و جانــــــی را برای ملت شریف ایران بی‌گناه و پاک جلوه دهید.

امـــا سوال اینجاست؛ که شما چرا اون روی سکه را به مــــردم نشان نمی‌دهید،
مگر همین مامورین نبودند که در زندان‌ها به جوانان بــی‌گناه تجاوز و هتک‌حرمت می‌کردند؟

مگر همین مامورین نبودند که در خیابان‌ها به جان مردم افتاده بودند و ایشان را به ضرب‌وشتم بسته بودند؟
مگر همین مامورین نبودند که در کوهستان‌های بلوچستان به جوانان بلوچ تیراندازی می‌کردند و آنان را در آتش‌ تبعیض‌ها و کینه‌های خود می‌سوزاندند؟

بله بودند، امــــا کسی آن‌ها را ندید.
سران حکومت ‌آخوندی اشک‌های مادران و فرزندان این مامورین را  دیدند،
امـــــا اشک‌های مادرانــــــی همانند مادر خدانورها و یاسرها را ندیدند !،
یا اینکه فکــــر می‌کردند که اینها زن و فرزند، پدر و مادر، خواهر و برادر نداشتند، یا اینکه فکر می‌کردند که این‌ها دل و آرزو نداشتند،

 نــــــه به خدا قسم، این‌ها همه چیز داشتند، اما شما وجدان و انسانیت نداشتید که در ظرف یک ساعت مصلای زاهدان را آغشته به خون کردید و بالغ بر صد جوان رعنا را بدون جــرم و گنـــاه به خاک‌وخون کشیدید. !

در آخر بنده از مردم شریف ایران تقاضا می‌کنم که فرزندان‌تان را به خدمت‌سربازی نفرسید، زیرا که خدمت برای این رژیم فاسد و ایستادن در کناره این‌ها و تفنگ‌ این‌ها را به دست گرفتن و شلیک به سوی جوانان سوخت‌بر بلوچ، حرام شرعــی  است.
+44
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    اهه چقد متنفرم از این دوکلمه حرام شرعی ! حرام شرعی را از خواسته هایتان و تقاضا کردنهایتان بردارید و از این دو کلمه لعنتی برای هیچ چیز استفاده نکنید چون از اول تا اخر مردم ایران را با این دوکلمه حرف { حرام شرعی } فریب دادن !
    0
    6
    شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.