وین دیزل، بازیگر آمریکایی، به «آزار جنسی» دستیار سابقش متهم شد

 وین دیزل، بازیگر و تهیه کننده معروف آمریکاپیصدای آمریکا: دستیار سابق وین دیزل با طرح شکایتی علیه این بازیگر و تهیه‌کننده معروف آمریکاپی، مدعی شد که وین دیزل در سال ۱۳۸۹ او را مورد «تعرض جنسی» قرار داد.

در این شکایت که در دادگاه لس آنجلس تنظیم شده است، استا جوناسون ادعا کرده که دیزل در اتاق هتل و زمانی که آن دو در حال کار بر روی فیلم « سریع و خشمگین۵» بوده‌اند او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در این دادخواست ادعا شده که جوناسون چند ساعت بعد از این که مورد تعرض قرار گرفت، از شغل خود به عنوان دستیار دیزل اخراج شده است.

نمایندگان حقوقی و روابط عمومی دیزل بلافاصله در این باره اظهار نظر نکردند.

کلر لیز کوتلی، وکیل جوناسون، در بیانیه‌ای کتبی گفت: «اگر مردان قدرتمند از پاسخگویی مصون باشند، آزار و اذیت جنسی در محیط کار هرگز متوقف نخواهد شد. ما امیدواریم که تصمیم شجاعانه [استا جوناسون]‌ برای بیان این موضوع باعث ایجاد تغییرات پایدار و توانمندسازی دیگر قربانیان شود.»

در این دادخواست که به جزئیات این ادعا به طور کامل اشاره شده، آمده که وین دیزل به «ابراز نارضایتی صریح» خانم جانسون اعتنایی نکرده است. جوناسون همچنین گفته است که به دلیل ترس از صحبت کردن علیه «یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان» سال‌ها سکوت کرده، چرا که نگران بوده از فعالیت در این صنعت طرد شود.

چوناسون یکی از زنان بی‌شماری است که از زمان شروع جنبش «من هم» یکی از چهره‌های صنعت سرگرمی را به سوء رفتار جنسی متهم می‌کند. این جنبش در سال ۱۳۹۶ و با جاری شدن سیل اتهامات علیه هاروی واینستین، یکی از معروف‌ترین تهیه‌کنندگان هالیوود که اکنون زندانی است، آغاز شد.
+1
رأی دهید
-4

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.