وزیر کشور: شهدای راسک در همان ساعتی به شهادت رسیدند که حاج قاسم به شهادت رسید

مهرنیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی راسک گفت: این عزیزان در همان ساعتی که حاج قاسم به شهادت رسید در حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسیدند تا دشمنان نتوانند به این خاک مقدس نفوذ کنند.

احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی گفت: اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند.

به گزارش مهر، او افزود: این عزیزان در همان ساعتی که حاج قاسم به شهادت رسید در حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسیدند تا دشمنان نتوانند به این خاک مقدس نفوذ کنند.

وی گفت: شهادت این ۱۱ شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم.

وزیر کشور تاکید کرد: فراجا شهدای زیادی را در راه ایران اسلامی تقدیم کرده و برای دفاع از ایران همچنان شهید تقدیم خواهد کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند، تاکید کرد: شیعه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولادین رخنه کنند.
+0
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    انشاالله تو هم همون ساعت کتلت بشی
    0
    16
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران
    خرافات و حماقت و به سخره گرفتن احساسات مردم. تو روح قاسم گلکار تروریست. این سربازان و مدافعان حریم وطن کشته شدگان دفاع از مام مهین بودند هیچ ربطی هم به قاسم تروریست و منفور مزدور پول مفتخور ضد ایرانی نداشته اند.
    0
    17
    یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.