انفجار و نابودی کوه در مریوان برای برداشتن شن و ماسه

دویچه وله: انجمن محیط زیستی چیا ویدیویی از یک انفجار بزرگ در کوهی در یکی از روستاهای مریوان انتشار داده که به دلیل برداشت شن و ماسه صورت گرفته است. طبق گزارش این انجمن، کارخانه شن و ماسه اطراف روستای ساوا از توابع بخش خاومیرآباد مریوان بدون در نظر گرفتن اصول زیست محیطی اقدام به کوه‌خواری و جنگل‌خواری می‌کند و در این راه بدون هیچ واهمه‌ای در برابر چشم همگان اقدام به انفجارهای مهیب و ترسناک در دل حیات وحش می‌کند.

سازمان محیط‌زیست کردستان ادعا کرده که برای این کارخانه استعلامی گرفته نشده ولی مشغول به فعالیت است. رئیس کل دادگستری این استان نیز اعلام کرد که با دستور "توقف عملیات تصرف این معدن صادر و متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد".
+3
رأی دهید
-36

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    متاسفانه مسلمانان نادان و غارتگر که فقط در فکر پر کردن‌ جیب های گشاد خود هستند کشور ما را بطرف نابودی کامل می کشانند. لعنت بر دین پلید این غارتگران
    1
    34
    ‌پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    جناب - استکهلم، سوئد
    طرح این پرسش اساساََ هیچ ارتباطی با تئوریهای توطئه و یا با هدف پریشان سازی و یا اغتشاش در اذهان عمومی را نداشته، بلکه طرح یک پرسش ساده است. پرسش این است (در خاتمه میآید) که با توجه به خاتمه یافتن بندهای تحریمی بر فعالیتهای موشکی ایران در ۱٨ اکتبر ۲۰۲۳ و مراودات تسلیحاتی بین روسیه با ایران که بنا به گفته ولادیمیر پوتین بزودی رونمائی خواهند شد، و خاتمه یافتن تحریمهای بر حوزه فعالیتهای غنی سازی هسته ای ایران در اکتبر ۲۰۲۵ که امکانِ گسترشِ هرچه بیشتر امر هسته ای را برای جمهوری اسلامی مهیا خواهد ساخت، و با توجه با شروط عربستان از امریکا برای پیوستن به پیمان ابراهیم با اسرائیل (ساخت راکتورهای هسته ای و امکان غنی سازی داخلی برای آن کشور)، و همینطور مسائل مرتبط با جنگ اسرائیل با حماس و ریسک طولانی شدن و گسترش جنگ به منطقه، آیا ج. ا. برای حفاظت و مصون نگهداشتن خود از هرنوع حمله به دولت و آن کشور، دست بنوعی آزمایش زیر زمینی در زیر این کوه دست زده است (بهمان شکلی که هندوستان، پاکستان، اسرائیل و کره شمالی عمل کردند)، تا بطور غیرمستقیم پیام خود را به امریکا، اسرائیل و سایرین رسانیده باشد؟
    0
    4
    ‌پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.