یک دانشجو به وزیر علوم: در دانشگاهی قدم گذاشته‌اید که پائیز گذشته تا مرز تعطیلی هدایتش کردید

محمدرضا بهران‌وند، یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف روز ۱۸ آذرماه در این دانشگاه بیانیه «انجمن اسلامی دانشجویان شریف» را در حضور محمد علی زلفی‌گل، وزیر علوم خواند. او در بخشی از این بیانیه می‌گوید: «دو سال پیش، خطاب به رییس‌تان گفتیم که باید رفتاری عقلانی خشم‌های فروخفته مردم جان‌به‌لب رسیده، روزی به شکل پاسخی قاطع بر صورت‌تان فرود خواهد آمد و این پیش‌بینی که نه از رمل و اسطرلاب که از تحلیل و بررسی وقایع برمی‌آمد، به وقوع پیوست.»

این دانشجو در بخش دیگری با اشاره به حضور وزیر علوم در شب یورش نیروهای حکومتی در دهم مهرماه سال ۱۴۰۱ به دانشگاه صنعتی شریف گفت: «امروز در دانشگاهی قدم گذاشته‌اید که پائیز گذشته تا مرز تعطیلی هدایتش کردید. در تلخ‌ترین روز تاریخ شریف در آن حاضر شدید و به جای حمایت از دانشجویان و اساتید صدمه دیده به آن‌ها توهین کردید.»
+38
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    حرف زدن لازمه، ولی فرزندم! اخه کسی که شکایت پیش دزد نمیبرد. اینها رو باید فقط با زبان زور بهشون فهموند. چون مخ تعطیل و فقط در دزدی بازه. من نمیدونم چرا مردم دائم فراموش میکنن که اینها برای خدمت به مردم اینجا نیستن. ١- پرکردن جیب خود و خانواده ٢- نابودی ایران.
    0
    7
    دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.