نماینده مجلس: در روز روش جیب مردم را می‌زنیم

لطف‌الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «اگر گارگر و انرژی ارزان را بردارید  تولید در کشور ما معنا نخواهد داشت» بیان کرد:  یک کارگر در آلمان ۲۰ برابر یک کارگر ایرانی حقوق می‌گیرد و نرخ انرژی در آنجا چندین برابر ایران است اما آلمان بی ام و تولید می‌کند و ما دنای بی کیفیت و قیمت هر دو۳۰ هزار دلار است! مرغ  از فرانسه به ایران می آید، و با وجود هزینه‌های  حمل و نقل از اروپا تا ایران، قیمت مرغ وارداتی از قیمت مرغ تولید داخل ارزانتر است.»

او در ادامه با اشاره به سود گزاف شرکت های فولاد و مس گفت «ما چرا در روز روشن جیب مردم را می‌زنیم، پشت پرده تمام این مشکلات، رانت و ویژه خواری قراردارد.
+41
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران

    ج.ا روز روشن بزور اسلحه و با کشتار مردم معترض اموال مردم را بسرقت میبرد ، مگر دزدان سر گردنه اموال مردم و مسافران را بزور می‌گرفتند مردم عادی چکار می‌توانستند بکنند ؟!؟
    1
    30
    یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    . هر کس هم که اعتراض و انتقادی بکنه سرکوب میکنیم و البته این مردم هم بی شک مستحق این بلایای حکومت مذهبی هستند ، چون خود کرده را علاج نیست !
    1
    37
    یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا
    توی پست فطرت هم چون الان نزدیک باصطلاح انتخابات طویله اس الان رابین هود شدی، و گرنه مگر این دزدیا و این چپاولها فقط مال دیروز و امروزه که زبون باز کردی، اگر راست می گی پس تا حالا کدوم گوری بودی؟.
    0
    8
    یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.