بارسلونا داور بازی اتلتیکومادرید را به جاسوسی از این تیم متهم کرد

العربیه: باشگاه فوتبال بارسلونا داور دیدار مسابقه اتلتیکومادرید را به جاسوسی و استراق سمع از این تیم متهم کرد.

نشریه اسپانیایی «آ.اس» در گزارشی نوشت که باشگاه بارسلونا مدعی است یکی از اعضای تیم داوری سعی ‌داشته از صحبت‌هایی که در پایان مسابقه در رختکن «آبی‌اناری‌ها» رد و بدل می‌شده جاسوسی ‌کند. ‌

دو تیم بارسلونا و اتلتیکو‌مادرید شامگاه یک‌شنبه 12 آذر در چارچوب هفته 15 رقابت‌های «لالیگا» به مصاف هم رفتند که شاگردان ژاوی هرناندز در خانه موفق شدند میهمان خود را با تک گل ژوائو فلیکس شکست دهند.

در ادامه گزارش نشریه مادریدی آمده است که کابانرو مارتینز، کمک‌داور مسابقه، در حالیکه بازیکنان ‌بارسلونا وارد رختکن شده بودند پشت در مشغول استراق سمع بوده است.

بر اساس این ادعا بارسلونا ‌می‌گوید که مسئول رسانه‌ای این تیم شاهد حرکت غیر حرفه‌ای کمک‌داور بوده و او را از مقابل رختکن «آبی‌اناری‌ها ‌دور کرده است. ‌

بارسلونا همچنین مدعی شده که کمک‌داور مسابقه با هدف جاسوسی به رختکن این تیم رفته است، این در حالیست که این فرد بین دو نیمه نیز به رختکن بازیکنان بارسلونا رفته تا به آنها بگویید به زمین مسابقه بازگردند.

طبق قوانین «لالیگا» این پروتکل توسط مسئول مسابقه انجام می‌شود و نیروهای امنیتی مجبور به مداخله و هشدار به کمک‌داور شدند تا او را از ورود رختکن منع کنند.

به گزارش نشریه «آ.اس»، بارسلونا معتقد است که سانچز مارتینز، داور مسابقه، دستیار خود را برای جاسوسی از بازیکنان بارسا فرستاده است، زیرا او می‌خواست بداند آنها در مورد او چه می‌گویند.
+3
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.