امیرعبداللهیان: تا دیر نشده حملات به غزه را فورا متوقف کنید، اسرا با جنگ آزاد نمی‌شوند

ایسنا: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: راه حلی جز استمرار آتش‌بس و ارسال گسترده کمک‌های انسانی در غزه و توافق بر سر تبادل اسرای طرفین وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در واکنش به ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به غزه از روز جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: "راه حلی جز استمرار آتش‌بس و ارسال گسترده کمک‌های انسانی در غزه و توافق بر سر تبادل اسرای طرفین وجود ندارد. اسرا با جنگ آزاد نمی‌شوند،  بلکه در بمباران‌ها کشته می‌شوند. استمرار جنگ واشنگتن و تل‌آویو یعنی نسل‌کشی جدید در غزه و کرانه باختری. گویا آنان به تبعات سخت بازگشت به جنگ فکر نمی‌کنند. وجود ناو جنگی تمام کننده نیست، وجود «اراده فلسطینی» تمام کننده است. تا دیر نشده حملات به غزه را فورا متوقف کنید."

بر اساس این گزارش ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: «خون‌آشامان صهیونیست پس از کشتار بیش از ۱۵ هزار فلسطینی دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند‏.

نقض آتش‌بس و آغاز دوباره تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه ‎غزه دقایقی قبل از خروج بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سرزمین‌های اشغالی؛ باز هم غیرنظامیان، کودکان و زنان قربانیان اصلی حملات جنایتکارانه نظامیان رژیم صهیونیستی هستند.

خون‌آشامان صهیونیست پس از کشتار بیش از ۱۵ هزار فلسطینی، دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند.

ملت‌ها و اکثریت قریب به اتفاق دولت‌های جهان، تداوم آتش‌بس و توقف کامل حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه و کرانه غربی فلسطین را فریاد می‌زنند ولی صهیونیست‌های جنایتکار و کودک‌کُش در خیال پوچ جبران شکست ترمیم ناپذیر، با کشتار غیرنظامیان، کودکان و زنان بدنبال پیروزی هستند.

بدیهی است مسئولیت سیاسی و حقوقی تداوم تجاوز و استمرار کشتار سبعانه مردم ‎ فلسطین، علاوه بر جنایتکاران رژیم‌صهیونیستی، بر عهده دولت آمریکا و چند دولت معدود حامی این رژیم آپارتاید است."

بر اساس این گزارش در پی عدم تمدید آتش‌بس موقت، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) رسماً ازسرگیری درگیری‌ها با غزه را اعلام کرد.
+3
رأی دهید
-117

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    در هفت اکتبر معلوم شد که چه کسانی خون اشام اصلی هستند! انطور که پیداست نظر نتانیاهو این می باشد چون حماسیها اغازگر جنگ بودن و جنگ را به درون شهرها و ابادیهای اورده اند که اسرائیلیها در انجا اقامت دارند و به نوعی به زور , جنگ را به اسرائیلیها تحمیل کردن اسرائیل هم این جنگ خانمان سوز را ناچارا" پذیرفته و می خواهد تا اخر ادامه داشته باشد یا کل خاک فلسطین و اسرائیل را حماسیها در اختیار خواهند گرفت یا اسرائیلیها. واقعا خیلی هم زشت و بد است برای نتانیاهو که بعداز ان شبه خونی که خوناشامان در 7 اکتبر به اسرائیل زدن خواهان ان باشد که صلحی موقت بکند! این جنگ باید به سرانجامی برسد تا مردمان عرب فلسطین و مردمان اسرائیل به صلحی پایدار برسند که هیچ رژیمی همچون رژیم اخوندی نتواند با پول و فریبکاری اسیبی به این صلح پایدار بزند.
    0
    42
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    کی اینو از خواب بیدار کرد
    1
    43
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    اسرائیل بایستی غزه را با خاک یکسان بکند تا درس عبرتی به این مسلمانان وحشی و آدمکش داده باشد
    3
    54
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    تو دهنتو ببند که یکی از عاملان این جنگ هستی.شرم بر شماها باد قاتلان.
    4
    44
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    نکنه بازم پول میخوای
    1
    42
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    پیر خردمند - تورونتو، کانادا
    بالاخره معلوم نشد این اوسکول وزیر خارجه ایرانه یا فلسطین؟ شاید مثل قاسم کتلت چند تا زن عقدی فلسطینی داره.
    1
    20
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    arian1 - ابادان، ایران
    گرامی ، همه مردم غزه حماسی نیستند ، اتفاقا دست راستی های جنگ طلب در غرب کل ایران را به جرم رژیمش خواهان بمباران هستند ، و حدس بزن که اولین جاها کجا خواهد بود ، طبیعتا با خوزستان و آبادان و پالایشگاه معروف آن شروع میشه ، راه حل نابودی بنیادگرایان اسلامی از طریق بمباران شهر ها نیست ، فراموش نکن که دفتر رهبران حماس در قطر است و بزرگ‌ترین پایگاه نظامی امریکا در خاورمیانه هم در قطر است ،، چرا به اون ارازل حمله نمیشه ، چرا جنایتکاران واقعی دستگیر نمیشوند ،
    2
    7
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ
    برو تو غزه الان دیگه می‌تونی گوجه فرنگی بکاری اسرائیلیا غزه رو شخم زدن اسکول فقط زر می‌زنید
    1
    14
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه
    چقدر شبیه مفعول های بشکه ای با جناقی است!
    0
    8
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    متاسفانه بعلت رفتار وحشیانه اسلامی مسئولان جمهوری نکبت اعدامی در طی ۴۴ سال ، اکثر مردم ایران از کشتار مردم عادی و کودکان نوار غزه ناراحت نمی‌شوند، من حتی در بعضی جاها شاهد بودم که مردم عادی ایران از حمله کور اسرائیل به نوار غزه حمایت کرده و خواهان از بین رفتن فلسطینیان هستند .
    0
    8
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    Hassan1479 - تهران، ایران
    من درک می‌کنم ، مردم ما تجربه خوبی از فلسطین ندارند ، در جنگ با صدام ، نه تنها عرفات بلکه کل مردم فلسطین جانب صدام بودند ، در بسیاری از سرکوب ها هم از افراطیون و مزدوران عرب در ایران استفاده میشه ، و اینکه مردم فقیر ایران خرج کثافت کاری های حماس را می‌دهند قابل بحث است ، اما اگر احساسی برخورد نکنیم ، کشتن مردم غیر نظامی ، چه عرب و چه یهودی قابل دفاع نیست
    0
    1
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Humpy - سیدنی، استرالیا
    تا دیر نشده ؟ مثلا چچجور ی بشه دیر میشه ؟ فقط هارتو پورت بلدن
    0
    0
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.