مقام فلسطینی: پس از حمله به اسرائیل، اسامی جاسوسان داخل ایران به دست نیروهای مقاومت افتاد

یورونیوز:  ناصر ابوشریف، نماینده جنبش «جهاد اسلامی فلسطین» در ایران می‌گوید پس از حمله حماس به اسرائیل در روز ۷ اکتبر، نیروهای این گروه سرورهای اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه آورده‌اند.

خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه پاسداران در گزارشی به نقل از این مقام فلسطینی همچنین اضافه کرده که در این سرورها «نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوسان داخل جمهوری اسلامی» نیز وجود داشته است.

ابوشریف این اظهارات را در نشستی در تهران که با حضور مقام‌هایی از وزارت امور خارجه ایران برگزار شده مطرح کرده است. مشخص نیست ادعای این مقام فلسطینی تا چه اندازه قابل اتکا است اما از ابتدای حمله گروه حماس به اسرائیل هیچ یک از مقام‌های این گروه فلسطینی اظهار نظری در این خصوص نداشته‌اند.

همچنین مقام‌های ایران که حمله حماس به اسرائیل را عملیاتی بسیار موفقیت آمیز با دست‌آوردهای فراوان خوانده‌اند تاکنون اشاره‌ای به این موضوع و دسترسی به سرورهای اطلاعاتی اسرائیل نکرده‌اند.

حمله گروه حماس به اسرائیل روز ۷ اکتبر در وضعیت غافلگیری نیروهای امنیتی این کشور صورت گرفت و طی آن دست‌کم ۳ هزار موشک به اسرائیل شلیک شد و پس از آن نیروهای فلسطینی با شکستن دیوار غزه و اسرائیل به پایگاه‌های نظامی این کشور حمله کردند. در این عملیات دست‌کم ۲۶۰ اسرائیلی در یک جشنواره موسیقی محلی از سوی نیروهای حماس کشته شدند.
+8
رأی دهید
-52

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    قیافه نفرت انگیز و متعفن این تروریست اسلامی خودش گویاست،آخه کودن، مگه سرور حاوی این اطلاعات محرمانه نظامی رو در شهرک کوچک مسکونی غیر نظامی در خونه مردم نگه داری میکنند که شما داعشی های آدمکش بهش حمله کردید؟
    9
    85
    ‌پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    saeed scotland - لاس وگاس، ایالات متحده امریکا

    اخه مردتیکه تروریست مگه اسراییل هم مثل اربابان تو هست که مدارک مهم رو تو تورگوزاباد قایم کنه تروریستهای شما رفتن توی یه جشن و خونه های مردم زن و بچه رو کشتند وگروگان گرفتند حالا تو میگی مدرک از سرور بدست اوردن الحق که تو هم مثل اربابت حـ... هستی
    4
    55
    ‌پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    مهدی52 - روتردام، هلند

    خوبه که رفتن یه مشت زن و بچه رو گرفتند و کشتن و بدو بدو برگشتن رفتن تو سوراخ موش ادعای جمع آوری اطلاعات میکنند فکر کن ببین اگه رفته بودن یه وانت اسناد اتمی رو بار کرده بودند چی میگفتند
    4
    52
    ‌پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    این سناریوی مسخره ، تداعی اشغال سفارت آمریکا در چهار دهه پیش هست که توسط مزدوران و وحوش رژیم و بعنوان دانشجویان پیرو خط شیطان ( اکثریت اونها بعداً جزو مقامات بالای رژیم شدند ) انجام شد ! یکی از اهداف بزرگ آن رویداد ، انتقام و تصفیه حساب و حذف بعضی از شخصیتهای معروف ، مثلاً همراه و همگام با شورش پنجاه و هفت بود که با خط خمینی ملعون هماهنگی نداشتند و اکثراً هم از ملی مذهبی ها ، نهضت آزادی ، جبهه ملی و تنی چند از شخصیتهای دیگر آنزمان بود ! بدین صورت که اعلام کردند ، اسامی این اشخاص در پروندها و مدارکی از سفارت آمریکا بدست آمده که نشان می‌دهد ، اینها در رابطه تنگاتنگ با آمریکائیها و در واقع دشمنان امام ( خمینی ملعون ) و خط متعفنش بوده و هستند و به این شکل اون شخصیتها رو با هدف یکدست کردن نفرات خودی و به مرور حذف کردند !! حالا هم با این سناریوی تکراری ، آبکی و نخ نما ، حذف عناصر قبلاً خودی و بعضی چهره های اپوزیسیون خارج نشین ، که ساز مخالفت با مفعول رو میزنند رو میخواهند بعنوان جاسوس اسرائیل معرفی و دستگیر و شاید هم حذف فیزیکی کنند !!
    51
    26
    ‌پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Omidy - لندن، انگلستان

    راست میگه حیوان . سرورها همون جا دم در بود. پسوردهاشون هم همه روشون حک شده بود . ما هم همه از همه جا بی خبر هر چی این جماعت بگه باور می‌کنیم .
    2
    48
    ‌پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    دستاوردسازی. آره سرورها رو گذاشته بودند لب مرز شماها بردارید بیارید بدون هیچ مشکلی برید داخلش بعد فایل اسامی رو هم با ماکروسافت ورد نوشته بودند و باز کنید و پرینت کنید خخخخ اسکول مشخصه هیچی نمی فهمه به زور میخوان دستاورد سازی کنند.
    23
    44
    ‌پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.