گافهای علی خامنه‌ای پس از اعلام تلاش خبرگان برای انتخاب جانشینش

همزمان با اعلام خبر تلاش خبرگان برای انتخاب جانشین برای خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی‌اش در روز چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳ دستکم دو گاف جدی داشت.
 
علی خامنه‌ای روز چهارشنبه، هشتم آذر، در یک سخنرانی بار دیگر ضمن تقدیر از حمله ماه گذشته گروه افراطی حماس، در عین حال گفت که دیدگاه جمهوری اسلامی «به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست».
 
رهبر جمهوری اسلامی در این سخنرانی که به نوشته رسانه‌های ایران در دیدار با «بسیجیان» انجام شده گفت جمهوری اسلامی «قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است.»
 
تکذیب ایده نابودی اسرائیل و «به دریا ریختن صهیونیست‌ها» توسط رهبر حکومت جمهوری اسلامی در حالی است که مقام‌های مختلف سیاسی و نظامی در این حکومت، از جمله علی خامنه‌ای، سال‌ها بر لزوم «نابودی اسرائیل» تاکید کرده و وعده آن را داده‌اند.
 
از جمله در سال ۹۸ فرمانده وقت نیروی زمینی ارتش ایران، اسرائیل را تهدید کرده و گفته بود: «بر سردر تمامی پادگان‌های نیروی زمینی، روزشمار نابودی اسرائیل نصب شده است.»
 
رهبر جمهوری اسلامی خود در سال ۹۴ گفته بود که «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» و پس از آن شماری از نهادهای جمهوری اسلامی اقدام به نصب «روزشمار نابودی اسرائیل» از جمله در خیابان‌ها کردند.
+3
رأی دهید
-43

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.