رئیس فدراسیون ناشنوایان در پی گزارش اختصاصی رادیوفردا برکنار شد

مهران تیشه‌گران، رئیس سابق فدراسیون ناشنوایان ایران، که روز دوشنبه از سمت خود برکنار شدرادیو فردا: گزارش اختصاصی رادیوفردا که روز دوشنبه ششم آذر منتشر شد، ساعاتی بعد منجر به برکناری رئیس فدراسیون ناشنوایان ایران از سمت خود شد.

در ویدئوی اختصاصی رادیو فردا، یک ورزشکار زن قزاقستانی با پوشش آزاد و استاندارد در حال پرش از روی مانع است، در حالی که همزمان زنان ایرانی با حجاب اسلامی می‌دویدند.

این ویدئو نشان می‌دهد که مردان داور و مسئولین مسابقات نیز در ورزشگاه آفتاب انقلاب حضور داشتند.

گزارش‌های رسیده حاکی است که کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، روز دوشنبه آقای تیشه‌گران را از سمت خود برکنار و با صدور حکمی، علیرضا خسروی را به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان معرفی کرد.

خبرگزاری فارس روز دوشنبه در واکنش به حاشیه‌ها پیرامون این موضوع نوشت که «فدراسیون ناشنوایان میزبان مسابقات دوومیدانی آسیاست و به‌دلیل پوشش نامناسب ورزشکاران خارجی و انتشار تصاویر آن، جنجال‌هایی به پا شده بود».

رئیس فدراسیون ناشنوایان در واکنش به حضور زنان خارجی با پوشش آزاد در مسابقات تهران گفته بود:‌ «اگر موجود نری در مسابقات زنان حضور داشت، من را اعدام کنید».

خبرگزاری ایسنا نوشته است: «به نظر می‌رسد برکناری مهران تیشه‌گران از ریاست فدراسیون ناشنوایان به‌دنبال حاشیه‌های ایجاد شده در مسابقات دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا در تهران بوده است».
+8
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.