پلمب رستوران گلدن‌نایت در «ایران‌ مال» تهران به‌ جرم برگزاری مراسمی با تم «وحشت و هیجان»

خبرگزاری «رکنا» از پلمب کافه رستوران «گلدن نایت» واقع در «ایران‌ مال» تهران، توسط پلیس اماکن خبر داده است.

رکنا، روز یکشنبه ۵آذر۱۴۰۲، نوشته این رستوران به جرم «برگزاری مراسم هنجارشکنانه ضد فرهنگی و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی»، پلمب شده است.

رسانه‌های رسمی ایران به محتوای این مراسم اشاره‌ای نکرده‌اند، اما ویدیویی از سوی کاربران طرفدار حکومت، موسوم به «ارزشی» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن برگزاری مراسم یا نمایشی با تم هیجان و وحشت را نشان می‌دهد.
براساس ویدیو کوتاهی که منتشر شده، به‌نظر می‌رسد این رستوران برای جذب مشتری اقدام به برگزاری شب یا شب‌هایی با تم شبیه هالووین کرده است که در آن افراد سعی می‌کنند لباس‌هایی ترسناک بپوشند.

صفحه اینستاگرام این کافه رستوران اشاره‌ای به پلمب آن نکرده، اما پست‌هایی که مربوط به این مراسم هستند، از این صفحه حذف شده است.
پلمب این کافه رستوران در شرایطی صورت گرفته که برگزاری مراسم یا نمایش‌هایی با تم‌های متفاوت در رستوران‌ها در کشورهای آزاد امری مرسوم است و دخالت حکومت در آن، نقض حقوق شهروندی و حق کسب و کار مردم محسوب می‌شود.

امروز همچنین در رویدادی جداگانه اما مرتبط، دادستان مهریز در استان یزد از ورود نیروهای انتظامی به یک مهمانی خصوصی و بازداشت حاضران و پلمب یک خانه باغ به‌دلیل «برگزاری مراسم مختلط هنجارشکنانه» خبر داد.

حمله نیروهای انتظامی به مهمانی‌های خصوصی مردم در ماه‌های اخیر شدت بیشتری گرفته است.

روز ۲۳آبان هم جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، از بازداشت ۳۰۰ زن و مرد در شهرستان شاهرود خبر داد و جرم آن‌ها را شرکت در یک «پارتی شبانه و مختلط» اعلام کرد
+8
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان
    الان چ هالووینی? 27 روزقبل بود.تازه اینا ک اینکارهارومیکنن.ازشیططان دستورمیگیرن.خودشونو ب شکل دیو درمیارن.همه لباس سیاه.سرتاپاسیاه.حلقه ب دماغ وگوش وناف وچیز مبارک میندازن.خالکوبی عین جانورها.خدابدور.قدیم.یارو چن تا الاغ.گوسفند.بز.داشت.همه روداغ میکوبید.که اگع دزدیده شد.پیداشد.بفهمن مال کدوم چوبانه.اینم همونه.اگع چیزه خوب خارجی بود.تو ایران مد نمی شد.هرچیز بدوزشت.فوری مد.من بودم.همه شلاق.صدضربه.ششماه زندان.اون نفروهم ک این بساط راه انداخته.توقفس شیرهاگرسنه.
    21
    6
    دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    پای من و تو و بی بی سی که بشینی بهتر از این نمیشی .تقلید از جفنگیات و مزخرفات غربی
    6
    2
    دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.