اسرائیل از کشف جسد یکی دیگر از گروگان‌ها در غزه خبر داد

نوعا مرتسیانوبی بی سی: ارتش اسرائیل روز جمعه، ۲۶ آبان، تأیید کرد که جسد یکی دیگر از اسرائیلی‌های ربوده شده به غزه را یافته و آن را در ساعات بامدادی جمعه به اسرائیل برگردانده و برای خاکسپاری به خانواده‌اش تحویل داده است.

ارتش اسرائیل جسد نوعا مرتسیانو، یک دختر جوان را یافته است. گروه افراطی حماس چند روز پیش یک کلیپ از این دختر منتشر کرد که خطاب به اسرائیل می‌گفت محلی که او در آن قرار دارد، از سوی ارتش اسرائیل بمباران می‌شود. لحظاتی بعد، حماس جسد این دختر را نشان داد. برخی از چهره‌های رسانه‌ای در اسرائیل گفتند که حماس او را «اعدام» کرده است.

مادر نوعا مرتسیانو که روز پنج‌شنبه برای حمایت از اعتراض خانواده‌های سایر ربوده‌شدگان برای ساعاتی به میان آن‌ها در راهپیمایی خانواده‌ها در بزرگراه میان تل‌آویو به اورشلیم پیوسته بود، گفت فرزندش کشته شده اما کوشش او به عنوان یک مادر داغدار تا رهایی سایر ربوده‌شدگان ادامه خواهد یافت.

پدر نوعا مرتسیانو با لباس عزا از نهادهای حکومتی کشورش انتقاد شدید کرد که به ملت خیانت کرده و نتوانستند از جان مردم مراقبت کنند.

ارتش اسرائیل روز پنج‌شنبه نیز خبر داد که جسد یک اسرائیلی ربوده شده دیگر، خانم یهودیت وایس، ۶۴ ساله را در غزه یافته و به اسرائیل برمی‌گرداند. شلومو وایس، همسر خانم وایس در حمله حماس در روز ۱۵ مهر کشته شده بود. خانم وایس بیمار سرطانی بود و به درمان ویژه نیاز داشت.یهودیت وایسبه گفته سخنگوی ارتش اسرائیل، جسد یهودیت وایس و پیکر نوعا مرتسیانو هر دو در ساختمانی چسبیده به بیمارستان «الشفاء» که محل استقرار اعضای گروه افراطی حماس بوده، به دست آمده است.
+60
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    این ها از جنس همان وحوشی هستند که امروز بر ایران حاکمند با این تفاوت که اخوندها بیشتر مزورند
    8
    74
    جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Sam1977 - دمشق، سوریه
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    بخواب بابا لحاف یخ کرد
    1
    3
    جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    Sam1977 - دمشق، سوریه
    متشکرم. فرمایش دیگری نداری؟
    3
    2
    شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.