ارتش اسرائیل از ادامه جستجو در بیمارستان شفا و کشف تسلیحات حماس خبر داد

 تصویری که ارتش اسرائیل از ورود سربازان خود به بیمارستان الشفا در غزه منتشر کرده استارتش اسرائیل شامگاه چهارشنبه از کشف تسلیحات و فن‌آوری نظامی حماس در بیمارستان شفا خبر داد.

دانیل هگاری سخنگوی ارتش اسرائیل روز چهارشنبه و هم‌زمان با ورود نظامیان این کشور به بیمارستان شفا در نوار غزه، به خبرنگاران گفت جستجوی بیشتر بیمارستان شفا ادامه دارد.

نیروهای نظامی اسرائیل در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه بعد از پنج روز درگیری با گروه افراطی حماس در محوطه و اطراف ساختمان بیمارستان شفا، وارد آن شدند.

ارتش اسرائیل همچنین ویدئوهایی منتشر کرده که نشان از کشف سلاح‌های خودکار، نارنجک، مهمات و جلیقه‌های ضدگلوله مورد استفاده حماس در این ساختمان توسط نظامیان اسرائیلی دارد.

گروه افراطی حماس مدعی شده که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، «کاملاً مسئول» این حمله است؛ موضوعی که آمریکا آن را رد کرده است.

این گروه در فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد.
+84
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۲
    pull.over123 - تهران، ایران

    چقدر تسلیحات پیدا کردن!!! راستی بالاخره روزهای هفته رو تونستن بگیرن؟
    31
    9
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    Esperanto - لندن، انگلستان
    این با اون چیز که میگفتند بیمارستان شفا پر از تجهیزات و اسلحه و مهمات هست نمیخونه. پس مراکز فرماندهی و اتاق های مخفی و پناهگاه های پیچ در پیچ کو؟ وجود چند تا اسلحه تو بیمارستان که دلیل بر استفاده نظامی از اون نمیشه. اگر اسراییل اون چیزهای که ادعا میکرد در بیمارستان شفا پیدا نکنه داستان آمریکا در عراق میشه که عراق رو به بهانه وجود گازهای شیمیایی و تجهیزات ساخت آن بمباران کرد ولی چیزی پیدا نکرد
    20
    22
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    saeed scotland - لاس وگاس، ایالات متحده امریکا
    لعنت به حماس تروریست و ساپورت کننده اش اخوندها . اما این یارو هم داره فیلم بازی میکنه حماس از هفته ها قبل میدونست اینا بلاخره وارد میشوند اونوقت یک ساک اینجوری رو بزاره پشت دستگاه ام ار ای بچگانه بنظر میرسه یا مثلا اگر سیم دی وی ار دوربین مدار بسته رو قطع کنند هیچکدام از دوربین ها کار نمیکنه چکاری است که بیان یکی یکی دوربینها رو چسب بزنن تا موقع ایی که دوربین هارو چسب زدن داشته ظبط میکرده اونو نشون بدید. اگر در زیر بیمارستان تونل یا چیزی شبیه مقر فرماندهی هست نشون بدید وگرنه این شاموت بازی ها تو جنگ از هر دو طرف هست
    14
    24
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران

    بنظرم بهتر استکه محل ورودی و خروجی تونل های زیرزمینی حماس را نشان دهید که از مناطق بیمارستانی ویا مساجد و بالاخره منطقه غیر نظامی جهت اهداف نظامی سواستفاده کرداند .
    3
    24
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    گل میرزا - فرانسه، فرانسه

    این شیاطین اگر اسلحه رو تو شکم زن حامله هم جاسازی کنن، من به شخصه ذره ای تعجب نمیکنم.
    3
    28
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    خوشبختانه دنیا متوجه شده است که اسلام و مسلمانان برای بشریت خطرناک و مضر است و بایستی آنها را زیر نظر داشته‌ . و محدود بکنند وگرنه آنها همه چیز را نیست و نابود خواهند کرد. لعنت بر این دین اهریمنی
    6
    35
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    pull.over123 - تهران، ایران
    arian1 - ابادان، ایران
    این توهم شما مایه ی بسی تعجب است، چرا فقط اسلام؟ چه فرقی میکنه دینی داشته باشی وقتی خونریزی؟ الان یهودی مثلا خیلی مهربونن؟؟ یا مسیحی ها کم کشتند؟ یه بی دین هم معرفی کنید که خوب میکشت؟!
    20
    9
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
    حتی اگر اسلحه هم آنجا نمی بود، میبایستی اسلحه میبردند‌و‌میگذاشتند تا کار حماس و‌حزب الله و حزب مفعولین و و و یکسره تمام شود، که فعلا دارد تمام میشود، همین مفعولین از صغیر تا کبیر مگر نبودند که ادعا میکردند راه کربلا از قدس میگذرد و بالعکس، بر اساس موضوع روز، خوب پس چی شد!! اوندهمه گنده زوگی، خشتکهای تمام عرزشی ها فعلا پاره و وصله شو‌هم نیست. علی مفعول خامنه ای، این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست، مرگ تو بمراتب دردناکتر از دانشمند هسته ای هست که در اتوبان ترور شد و ردی از هیچ پیدا نکردید. مجتبی و بقیه مفعول زاده ها حتی انگل زاده هایت در تیر رس مردم ایران هستند. این یک تلنگر است تا بدانی که روزهای عمر مفعولی ننگینت به ثانیه تبدیل شده، آرزوهای نداشته ات را به اعماق گور سیاهت خواهی برد.
    10
    17
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    ساتراپ11 - تهران، ایران
    اینا همه بهانه‌های بنی اسرائیلی هست!!! در سواحل غزه کلی چاههای گاز هست که اسرائیل نمی‌خواهد بدست حماس بیافتد ،، اروپا هم تشنه گاز هست و نورد استریم ۱ و ۲ روسیه هم مالیده!! ،،، و کلی منافع برای اسرائیل و آمریکا داره ،، جان مردم بیگناه تنها چیزی هست که در سیاستهای کثیف ارزشی ندارد ،،،متاسفانه،،، حقوق بشر و سازمان ملل را هم که نسخه اش پیچیدند!
    1
    8
    ‌پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.