ترامپ: پس از بازگشت به کاخ سفید دادستان ویژه را به آسایشگاه روانی می‌فرستم

العربیه: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا و پیشتاز جمهوری‌خواهان برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024، می‌گوید اگر به کاخ سفید بازگردد، جک اسمیت، دادستان ویژه وزارت دادگستری، و دیگر ماموران قضایی که پاپی وی شده‌اند را در «آسایشگاه روانی» بستری خواهد کرد.

به گزارش «ان‌بی‌سی»، ترامپ روز دوشنبه در شبکه اجتماعی «سوشال تروث» خود اسمیت، اندرو وایزمن، مقام پیشین وزارت دادگستری، و لیسا موناکو، معاون دادستان کل ایالات متحده را «تیم بازندگان بدبخت» نامید.

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا همچنین کسانی که او «باقی اراذل و اوباش چپ رادیکال که سال‌ها به‌طور غیرقانونی برای زمین زدن من فعالیت کرده‌اند» خطاب کرد را مورد حمله قرار داد.

به گفته ترامپ: «وقتی من دوباره رئیس‌جمهوری را به دست آورم، این افراد، در حالی که مبتلا به یک بیماری وحشتناک، یعنی سندرم دیوانگی ترامپ هستند، در یک آسایشگاه روانی بستری خواهند شد. بیایید آمریکا را به عظمت بازگردانیم!»

جک اسمیت دادستان ویژه وزارت دادگستری آمریکاست که پس از خاتمه دوران ریاست جمهوری ترامپ، از طرف دولت مامور شد تا درباره چندین مورد اتهامات خطاکاری رئیس‌جمهوری پیشین تحقیق کند.

این‌ها شامل تلاش‌های ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، و سرقت اسناد طبقه‌بندی‌شده دولتی توسط ترامپ است. هر دو مورد به صدور کیفرخواست علیه ترامپ منجر شده است.

دادگاهی رسمی ترامپ در پرونده مداخله در انتخابات در مارس 2024 در واشینگتن دی‌سی آغاز می‌شود. انتظار می‌رود که روند دادگاهی وی در پرونده سرقت اسناد طبقه‌بندی‌شده در ماه مه 2024 در فورت پیرس فلوریدا آغاز شود.

به گفته ان‌بی‌سی، ترامپ بارها و بارها اسمیت، سایر قضات، دادستان‌ها، و مقامات وزارت دادگستری آمریکا، و افرادی که به عنوان شاهد در محاکمات وی شهادت داده‌اند را مسخره کرده و مورد تهدید قرار داده است.

این باعث شد که یک قاضی فدرال چند ماه پیش علیه او حکمی صادر کند که بر مبنای آن ترامپ باید درباره افراد درگیر و مسائل مربوط به پرونده‌های قضایی خود سکوت کند.
+40
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    تری جان ، لطفاً بعدش مفعول و مسئولین رده بالای رژیم مُلاهای حاکم بر ایران رو هم به قبرستان بفرست !
    2
    34
    ‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    اول کسی که باید بره خودت و دو پسر روانیت هستید. یه روانی متوهم و خودخواه نژاد پرست بیش نیستی
    18
    7
    ‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    هموطن گرامی ، ترامپ و افراد خودشیفته ای مثل ترامپ رو باید داد زیر بغلشون و بادشون کرد ! این بیچاره بیشتر ، شاید یک بیزینسمن موفق باشه ، ولی از سیاست هیچگونه سررشته ای نداره و اینطور که در چهار سال ریاست جمهوریش دیدیم ، فقط حرف و حرف و حرف و زد و بندهای خارج از حیطه یک سیاستمدار ، اونهم ، در غالب رئیس جمهور کشوری مثل آمریکا ! بطور مثال اینهمه روئسای جمهوری آمریکا رو دیدیم ، حتی یکیشون هم ، بعد از امضاء قرارداد یا سندی ، امضائش رو جلوی دوربین خبرنگاران به نمایش نگذاشت ، خوب این یک show off بچگانه و ابلهانه ای بیش نیست ! البته با اون ولبشویی که طرفداری وحشیش بعد از شکست از پیر خرفت بایدن بپا کردند و پنهان کردن اسناد فوق محرمانه مملکت ، زمانیکه دیگر کاره ای نبود ، امکان رسیدنش به کاخ سفید رو کم میکنه !
    4
    8
    ‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.