شبکه من و تو چرا تعطیل می‌شود؟

مدیران شبکه من و تو اعلام کرده‌اند این شبکه بزودی تعطیل خواهد شد.
+30
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    امیدورام از طرف حکومت کثیف جمحوری ...سلامی تهدید نشده باشند. سپاس برا 14 سال خدمت به فرهنگ و مردم ایران
    14
    51
    ‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    سرزمین اریا - کویت ، کویت

    جای دشمنان ایران زمین که بودجه خود را از بیگانگان دریافت میکردند زباله دان تاریخ است
    66
    22
    ‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    کویتی نگفتی تو کویت حال میکنی یا حال میکنند باهات
    18
    46
    ‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    همه ما از شبکه ایران اینترنشنال دل خوشی نداریم چون نهادهای وابسته به عربستان بطور رسمی اسپانسر این شبکه هستند، اما شبکه من و تو هیچ وقت منابع مالی خود را افشا نکرد و مسلما این رسانه به هیچ وجه قادر نیست که با آن یکی دو آگهی حتی گوشه کوچکی از هزینه هایش را تامین کند! من یکی از مخاطبان پر و پا قرص من و تو هستم، و از بابت احتمال تعطیلی این رسانه بسیار ناراحت هستم، چون برای سالیان دراز این شبکه تنها شبکه ایی بوده که تلویزیون منزلمان بر روی آن روشن میشده! اما چون اسپانسر اصلی این شبکه همیشه مبهم بوده من بر اساس جهت گیری های شبکه و مطالب یین سطور اخبار و تحلیل های خبری حدس و گمانهایی برایم ایجاد شده که اگر در اینجا مطرح کنم این کامنت منفی باران خواهد شد! به هر رو امیدوارم که اسپانسر این رسانه هر کس که هست به تامین این شبکه ادامه دهد چون گذشته از بعضی از جهت گیری های سیاسی، مستند های بسیار عالی ساخته است و برنامه های سرگرمی اش هم در بین تلویزیون های فارسی زبان کم نظیر است!
    8
    17
    ‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    دوستان اَزیز: این تلویزیون منوتو از سالحای پیش بیلانس کارش ضرر بوده.یعنی فقط در سال ۲۰۱۸ -۱۹ میلیون ضرر داشته. سالحای بعد حم حمینطور. بنظرم دلیل بستن این تلویزیون بیشتر مسایل سیاسی میتونه باشه.اونایی که پول تزریق میکردن دیدن این تلویزیون به بن بست رسیده. مخاطباش دارن ریزش میکنن. بخصوص در موضوع اعترازات ایران و محسا امینی خط و مشی درستی نداشت.کارشون بیشتر لوکس گرایی وآرشیو در آوردن بود! حالا باید پرسید این بودجه حای میلیونی از کجا می آمد؟ تلویزیونی مثل شحرام حُمایون آه نداره با غم سودا بکنه، ولی بعضییا اینطوری بودجه دارن.
    9
    14
    ‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    شبکه "انگلیسی" من و تو در سالهای پس از جنبش سبز و با گرایش اولیه و ظاهری حمایت از جنبش دموکراسی خواهی مردم ایران تاسیس شد. پخش این شایعه که این شبکه مال گوگوشه و البته خرج و ریخت و پاشهایی مثل برنامه بفرمائید شام و آکادمی گوگوش کمک بزرگی به جلب نظر مخاطبان ایرانی کرد. این شبکه هرگز از نظر بودجه مشکلی نداشت و هرگز هم منبع مالی خودش رو فاش نکرد. ضمنا ظاهرا این شبکه دسترسی نامحدودی به آرشیو صدا و سیما داشت!!! منوتو پس از جذب مخاطب به تدریج ماسک مردمی بودن خودش رو برداشت و علنا به حمایت از سلسله پالانی پرداخت و با ساخت مستندهای مثلا سیاسی تصویری آرمانی و اغراق شده از دوران پالانی ارائه کرد و خوراک جریانهای ضد دموکراسی ایرانی رو تامین کرد. احتمالا تعطیلی این شبکه نشانه شکست سیاستهای برنامه ریزان پشت صحنه این شبکه است و باید دید که گام بعدی این عزیزان چه خواهد بود!
    16
    15
    ‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.