شهادت هولناک یک زن در مورد «تجاوز» افراد حماس به زنان جوان در جشنواره موسیقی

یاکوف شبتایهشدار: این گزارش حاوی محتوای آزاردهنده است
بی بی سی: پلیس اسرائیل شهادت‌نامه هولناک یک زن از وقایع حمله ۷ اکتبر به جشنواره موسیقی در اسرائیل را در اختیار خبرنگاران قرار داده است.

در حمله به این جشنواره در ساعات اولیه بامداد، دست‌کم ۲۶۰ نفر در یورش و شلیک افراد حماس کشته شدند.عده ای دیگر از حاضران در جشنواره نیز ربوده و به غزه برده شدند.

این زن شهادت داده که افراد مسلح حماس یک زن را در حالیکه به او تجاوز می‌کردند مثله کردند و یکی از مهاجمان هم در حالیکه همچنان به تجاوز به این زن ادامه می‌داد، گلوله‌ای به سر او شلیک کرده است.

یاکوف شبتای، رئیس پلیس اسرائیل، به بی‌بی‌سی گفت که این تنها مورد از چنین شهادتی نیست و صحبت کردن درباره برخی از آنها دشوار بوده است:

«شنیدید که چگونه قسمتی از بدن زنان را بین دو تجاوز می‌بریدند و درک می‌کنید که این افراد برای انجام کار خاصی به اینجا آمده بودند.»

رئیس پلیس اسرائیل افزود: «این کار، تجاوز نیست، توهین به نوع بشر است.»

یاکوف شبتای همچنین گفت که ماموران تحقیق برای تشخیص اتفاقاتی که در آن حمله روی داد بیشتر به فیلم‌هایی که حماس گرفته است اتکا می‌کنند.

ماموران تحقیق گفته‌اند در ۴۸ ساعت اول که معمولا شواهد پزشکی قانونی و سایر شواهد جرم باید از محل ارتکاب به دست آید، هنوز درگیری ادامه داشت و امکان این اقدامات وجود نداشت.

از اجسادی که برای شناسایی به پایگاه اصلی ارتش رسیده بودند نمونه دی‌ان‌ای گرفته شد اما به گفته پلیس، در ابتدا تمرکز اصلی بر شناسایی کشته‌شدگان و اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها بود.

رئیس یکی از واحدهای مسئول جمع‌آوری شواهد گفته است: «هیچ قربانی تجاوز جنسی زنده نمانده و بسیاری از کسانی هم که از این حملات جان به در برده‌‌اند، در شرایطی نیستند که بتوانند مشاهدات خود را شرح دهند.»

هنوز ابعاد خشونت جنسی در جریان حمله حماس در روز ۷ اکتبر مشخص نیست اما سخنگوی پلیس گفته است که ماموران مشغول بررسی مدارک و شواهد موجود هستند.
+81
رأی دهید
-26

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    خردگرا - برن، سوییس

    به چه اندازه تهوع آور، متاسفم برای بشریت که در سال ۲۰۲۳ همچین موجودات پلیدی همچنان زیست میکنند،حالا تصور کنین که در ۱۴۰۰ سال پیش که تازیان به ایران یورش آوردنند، چه پلیدیهایی با مردمان ایران زمین انجام دادنند. اگر هیچ دین و مذهبی وجود نداشت، ما انسانها میتونستیم در کنار همدیگر با آرامش زندگی کنیم. به امید پاک شدن گیتی از هر چه دین و‌آیین ساختگیست.
    14
    211
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

    مفعولین نظام جمهوری متعفن ایرانی و مسلمانان افراطی باید یک درس از هفتم اکتبر بگیرند و آنهم بوسیله ارتش اسرائیل شدنی میشود که یک نفر از فلسطینیان را زنده نگذارد. بسیجی عرزشی، نری غزه، ......، (زرنگاش میفهمن)تمام.
    1
    69
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Sam1977 - دمشق، سوریه

    نوش جانتون خوب کردین
    85
    4
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    omid haghgo - تکزاس، ایالات متحده امریکا

    توی همه این سالها که حماس از اسلحه به موشک معمولی و از موشک معمولی به موشک با برد بیشتر و دقیق تر می رسید پس اسراییل چه فکر می کرد. فکر می کرد اینها همه اسباب بازی است. کوچک شمردن دشمن هم این عواقب را دارد. اسراییل در فکر پیشرفته تر کردن گنبد آهنین بود. تروریستها در فکر نفوذ به اسراییل و ضربه زدن بودند.واقعا فکر اینکه بشود با فلسطین و فلسطینی صلح کرد احمقانه است. حتی کشورهای عربی همسایه هم از اینها تنفر دارند و حاضر به پذیرش آنها نیستند.
    1
    72
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    یک مشت وحشی از جنس وحوشی که 1400 سال قبل به ایران حمله کردند. چپول های وامانده و درمانده بعلت بیماری حسادت و جمود فکری دارند برای کفتارها هورا می کشند
    1
    67
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    پدیده تجاوز ,شوربختانه در تمامی جنگ ها وجود دارد . اما در مغزهایی که در جوامع اسلامی با عقده و خشونت جنسی بزرگ شده اند داستان ابعاد بیشتر و شنیع تری داره . در همین عملیات فروغ جاویدان مجاهدین حتی به اجساد متلاشی شده دختر های مجاهد تجاوز شده بود . ترحم به حماس خیانت به انسانیت است
    3
    68
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.