زیدآبادی: اگر می‌توانند جنگ کنند، چرا دست روی دست گذاشته‌اند؟

فرارو: احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: شیخ علیرضا پناهیان: "جریان سازش‌کار می‌گوید حالا که با یک مذاکره می‌شود کار را حل کرد، چرا باید صدمه ببینیم و بچه‌ها و خانواده‌ها کشته شوند. این جریان همیشه طرف صلح، سلامت و عافیت را می‌گیرد. این‌ها حرف‌های درشت می‌زنند، نه درست. هیچوقت نمی‌گذارند که به نتیجه برسید که الان زمان مقاومت و جنگ است. "

الان دقیقاً کدام جریان سازشکار پای محکمی در قدرت رسمی دارد که مانع "مقاومت" و "جنگ" این افراد می‌شود؟ همه امور دست خود این افراد است. اگر وقعاً می‌خواهند و می‌توانند جنگ کنند، چرا دست روی دست گذاشته‌اند؟ و اگر نمی‌خواهند و نمی‌توانند دیگر چرا تقصیر آن را به گردن جریان سازشکار می‌اندازند؟

درست به همین است که انذار و هشدار افرادی مانند آقای ظریف نسبت به وقوع جنگی که تصمیم و اراده‌ای برای ورود به آن وجود ندارد، نه فقط بی‌دلیل است بلکه به همفکران آقای پناهیان این بهانه را می‌دهد که به هواداران آتشین‌مزاج خود اعلام کنند: "ما که می‌خواستیم، اما این سازشکاران نگذاشتند! "

این وضعیت مرا به یاد یکی از همولایتی‌های دعواگری می‌اندازد که نقلش بماند برای بعد...
+69
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    hamidhamed666 - خارکووووف، اوکراین

    از زمانی که ایران در اولین جنگ با روس ها در دوره قاجار شکست خورد، تا کنون روس ها دارن بر ما ظلم میکنن. ایرانیان بسیاری قربانی دسیسه های این دولت شوم شدن. حتی کاری کردن که شاه ایران در غربت و در به دری جان بده. و متاسفانه بسیاری از این کار ها رو به دست ایرانیان فریب خورده انجام دادن. من خواهشم از کسانی که وارد این پیمان شوم با روس ها شدن اینه که به این کار ادامه ندن. وگرنه روزی خواهد رسید که خود شماها هم قربانی اونها خواهید شد و از ایران جز ویرانه ای باقی نمانده.
    2
    31
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    فقط لات کوچه خلوت. خود اون حرضت علی هم چک اول رو خورد ٢٥ سال تمرگید خونه
    0
    35
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    PERTAPANI - بن، آلمان

    دست روی دست نگذاشته اند!! دست روی بیضه ها گذاشته اند از ترس!! اسرائیل خط نشون کشیده که هر کی مداخله کنه از وسط جر میخوره واسه همین اینها جفت کرده اند و فقط زر میزنند!! اینها میتوانند فقط وسط خیابون زنها و دخترها و کودکان رو با گلوله بکشند یا کور کنند واسه اسرائیل هم فقط رجز میخونند😁
    0
    41
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    GORG AMERICAN - بالتیمور، ایالات متحده امریکا

    جنگ مال بچه سوسول هاس سپاهی و بسیجی نیست.
    0
    31
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.