اسرائیل شواهد سوءاستفاده حماس از بیمارستان کودکان سرطانی غزه را منتشر کرد

بیمارستان رنتیسی در غزهدویچه وله: ارتش اسرائیل ویدئوها و عکس‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهند، حماس برای اهداف نظامی از یک بیمارستان ویژه کودکان سوءاستفاده می‌کرده است.
ارتش اسرائیل روز دوشنبه ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) ویدئوها و عکس‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهند، گروه تروریستی حماس با سوءاستفاده از یک بیمارستان ویژه درمان کودکان مبتلا به سرطان، سلاح‌ها‌ی خود را در زیرزمین آن نگهداری می‌کرده است. دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل گفت، سربازان در زیرزمین بیمارستان "رنتیسی" یک مرکز فرماندهی متعلق به حماس را همراه با یک انبار سلاح از جمله نارنجک، جلیقه‌های انتحاری و سایر مواد منفجره کشف کردند.

این مقام اسرائیلی اضافه کرد، نیروهای ارتش همچنین شواهدی پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهند، حماس گروهی از گروگان‌های اسرائیلی را در این زیرزمین نگهداری کرده است.

در این زیرزمین امکانات ابتدایی نظیر یک آشپزخانه کوچک تعبیه شده بود و در نزدیکی آن نیز تونلی وجود دارد که به گفته هاگاری به خانه یکی از فرماندهان ارشد حماس منتهی می‌شد. سربازان اسرائیلی همچنین در این زیرزمین یک موتورسیکلت پیدا کرده‌اند که روی بدنه آن رد گلوله وجود داشته و به گفته ارتش ظاهرا برای بردن گروگان‌های اسرائیلی به غزه در حمله غافلگیرانه روز ۷ اکتبر استفاده شده است.

اسرائیل بارها حماس را به سوءاستفاده از بیمارستان‌ها، مدارس و سایر مراکز غیرنظامی برای مخفی‌کردن تسلیحات و ایجاد مراکز فرماندهی متهم کرده است، اما این گروه تروریستی و مقامات بیمارستانی غزه این اتهامات را رد می‌کنند.

حماس تا کنون در مورد ویدئوی منتشره از سوی اسرائیل در رابطه با بیمارستان رانتیسی اظهار نظر نکرده است.
+58
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۷
    سرزمین اریا - کویت ، کویت

    باور کردیم !!! رژیم کودک کش
    71
    6
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    انسان باشیم - هیفا، اسرائیل

    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    کودک کش کیه ؟ کی سر نوزاد تو گهواره برید ؟ اینها یه مشت احمق وحشی هستن که گوشت قربانی آخوندها هستن و البته نابود کننده پول و سرمایه و منبع کشور ما
    3
    40
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    ...دیگه هر کی تو دنیا از کودک کشی جنایت حرف می زنه شما ... باید کاملا خفه سید ....هنوز خون بچه های ایرانی از روی آسفالت خیابونا خشک نشده، ... بریش و عمامهً اون رهبر مفعولت.
    1
    44
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.