وزیر کابینه جنگ اسرائیل: جلادان سوریه و ایران نمی‌توانند ما را موعظه کنند

صدای آمریکا: بنی گانتز وزیر کابینه جنگ اسرائیل روز شنبه با اشاره به برگزاری نشست سران کشورهای اسلامی در ریاض و سخنان سران سوریه و جمهوری اسلامی در این اجلاس گفت بشار اسد که مردم خود را قتل عام کرده یا رئیسی که جلاد ایرانیان است نمی‌توانند برای ما موعظه کنند.

به گزارش تایمز اسرائیل، بنی گانتز با یادآوری اقدامات جمهوری اسلامی برضد مردم ایران و دیگر مردمان منطقه خطاب به رهبران کشورهای عربی افزود: «کسانی که با رهبران رژیم ایران دست دادند، به یاد بیاورند که جمهوری اسلامی چه کرده است.»

او همچنین حماس را مسئول آوارگی مردم غزه دانست و تصریح کرد: «رهبران منطقه می‌توانند به فلسطینیان در زمینه نیازهای بشردوستانه کمک کنند ولی باید به خاطر داشته باشند که آرامش مستلزم تغییر حاکمیت در غزه است.»

سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی روز شنبه ۲۰ آبان، در اجلاسی در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی، خواستار توقف فوری عملیات نظامی در غزه شدند و اسرائیل را «مسئول جنایت» علیه فلسطینی‌ها» معرفی کردند.

ابراهیم رئیسی، رجب طیب اردوغان، شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی و بشار اسد، از جمله شرکت‌کنندگان در این اجلاس بودند.

ابراهیم رئیسی در این اجلاس ضمن حمایت از گروه شبه‌نظامی حماس برای جنگ با اسرائیل، از کشورهای اسلامی خواست تا تحریم‌های نفتی و کالایی را علیه اسرائیل اعمال کنند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، هم روز شنبه درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس در غزه را رد کرد و گفت که نبرد اسرائیل علیه حماس «با تمام نیرو و با تمام توان» ادامه خواهد یافت.

نتانیاهو در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: «حماس کنترل خود را بر نوار غزه از دست داده و هیچ مکان امنی برای پنهان شدن ندارد. همه اعضای حماس برای مرگ علامت‌گذاری شده‌اند و اسرائیل تا پیروزی نهایی به نبرد ادامه خواهد داد
+123
رأی دهید
-20

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    یه مشت تروریست یا حامی و اسپانسر تروریست رفتند دور هم ادا آدمای متمدن و دلسوز را در میارند. چرا اینا وقتی چندین هزار نفر تو ایران تو خیابون تیر و ساچمه بارون یا اعدام شدند خفه خون گرفتند ؟ .
    11
    90
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ

    شما دارید مردم عادی و قتل عام می‌کنید پفیوز نه حماس حماس یه گروه تروریستیه ولی شما دارید مردمو زن و بچه رو ..دی و قتل عام می‌کنید هیچ راه فراری ندارن ننگ بر شما
    59
    28
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    سرزمین اریا - کویت ، کویت

    تنها کسی که میتونه شما رو موعظه کنه حضرت عزارائیل هست .شما دست همه تاریخ رو در جنایت و کودک کشی بستید .و دنیای به اصطلاح متمدن به تماشای جنایات شما نشسته است
    64
    25
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    PERTAPANI - بن، آلمان

    پارسال همین روزها بود که بسیج و سپاه و یگان ویژه و نیروی افتضاحی بچه ها و زنها و دختران ایرانی رو در خیابانها می کشتند و کور می کردند بیش از هزار نفر رو کشتند و هزاران نفر رو کور کردند و هزاران نفر رو هم زندانی و دنیا نشست و نگاه کرد و فقط کارهای نمایشی و حمایت بی تأثیر انجام دادند و امروز تکرار همون کارها توسط حماس دست نشانده جمهوری اختلاسی انجام شد ولی اسرائیل مثل مردم ایران بدون سلاح و دست خالی نیست و داره به تروریست ها و حامیان ترور درس عبرت میده جالب اینجاست که رئیسی احمق حالیش نیست با کی طرفه!!
    8
    61
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    لطفا از کودک کشی حرف نزن.وقتی که با راکت‌های ایران بچه های اکراینی کشته میشن چرا دهنتو باز نمیکنی؟؟وقتی بچه های ایران در خیابان‌های ایران به دست حزب تو کشته میشن چرا دهنت رو باز نمیکنی؟؟در ضمن دایه دلسوزتر از مادر نشو،اگر حماس نمیخواد که بچه ها کشته بشن اول گروگان‌هارو آزاد کنه.یک ماه پیش توی خیابونها میزدید و میرقصیدید ،یادتون رفته؟؟
    13
    62
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران

    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    وقتیکه ۳۰۰۰ زندانی را در مدت ۲ ماه در سال ۶۷ در زندان‌ها کشتند ، یا وقتیکه در نیزارها با مسلسل مردم را برگبار بستند و یا در خیابان‌ها مردم را با گلوله جنگی و شکاری کشتند و کور کردنند ؟ تو کجا بودی ؟!؟
    4
    25
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    منظور گانتز این هست که ما هم از خودتون هستیم و راه و روش کشتار بیگناهان رو بهتر از شما بلدیم ، خفه شید و موعظه نکنید !
    16
    7
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان

    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    وقتی از کودک کشی حرف میزنی یاد کیان نمی افتی؟؟؟؟
    4
    25
    یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.