تصاویری از تیراندازی سربازان اسرائیلی در غزه و عمل جراحی در اردوگاه جبالیا زیر نور موبایل

یورونیوز: سربازان اسرائیلی اکنون در داخل شهر غزه می‌جنگند و تا قلب این نفوذ کرده‌اند. در همین حال و با سیطره اسرائیلی‌ها به قسمت شمالی نوار غزه، هزاران فلسطینی به امید یافتن سرپناه این بخش را به مقصد جنوب باریکه ترک می‌کنند.

بمباران‌ نوار غزه توسط ارتش اسرائیل همچنان ادامه دارد و بنابر اعلام وزارت بهداشت حماس شمار کشته‌شدگان فلسطینی در نوار غزه به بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است.

نیروی هوایی اسرائیل روز پنج‌شنبه اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته صدها نقطه متعلق به حماس را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش گاردین به نقل چند منبع آگاه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل توافق آتش‌بس پنج روزه با گروه‌های شبه‌نظامی فلسطینی در غزه را در ازای چند گروگان رد کرده است.

خبرگزاری اسوشیتدپرس پیش‌تر به نقل از دو مقام مصری، یک مقام سازمان ملل و یک دیپلمات غربی گزارش داده بود که مذاکرات برای دستیابی به وقفه بشردوستانه سه روزه در غزه، در ازای آزادی حدود ۱۲ نفر از گروگان‌هایی که در دست حماس هستند، در جریان است.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه بار دیگر و این بار صریح‌تر از گذشته گفت که «هیچ امکانی» برای آتش‌بس در غزه وجود ندارد.

 وضعیت بیمارستان‌های نوار غزه بسیار اسف‌بار گزارش شده، برق قطع است و بسیاری از آن‌ها تنها برای چند ساعت سوخت دراختیار دارند.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه از غزه گزارش داد که بمباران اطراف بیمارستان شفا توسط نیروهای هوایی اسرائیل از چهارشنبه شب از سر گرفته شد و بامداد پنجشنبه همچنان ادامه داشت.

این درحالی است که سازمان ملل متحد اعلام کرده بود که دومین محموله پزشکی عصر چهارشنبه به بیمارستان شفا رسیده است.
+46
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    آریئل - تل آویو ، اسرائیل

    ای موجودات رذل کثیف ، هرگز صحنه های شادی، رقص و پایکوبی شما آشغالها رو بعد از حمله بزدلانتون به انسانهای بی دفاع اسرائیل ، نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم. حـ... های یک مادر هزار پدر. همه جهان دیدن که چطور فلسطینی‌ها اعم از زن و مرد و بچه تو فلسطین از خوشحالی کشتار و جنایات حیوانات حماس هل هله شادی سر می دادن و می رقصیدن. حالا چرا نمی خندید و شادی نمی کنید. بلایی به سرتون میاریم که در تاریخ ثبت و ماندگار بشه. بعد سراغ رژیم کثیف جمهوری اسلامی غیر ایرانی هم میاییم. دیدم که ماله کش اعظم ممدجواد غلط های زیادی کرده گفته که جنگ بشه مردم آسیب می بینن نه سران رژیم. مرتیکه الدنگ حساب مردم ایران با رژیم اهریمنی سید علی مفعول با اون جسم ناقصش جداست. جد و اباء تون رو از قبر جلو چشمتون میاریم.
    12
    55
    جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

    اینا هی مرگ برامریکا می گن در حالیگه اون موبایل هم امریکاییه وگرنه این شاش شتر خورا هنوز با چراغ پی سوز زندگی می کردن.
    4
    37
    جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    بورلنگه - بورلنگه، سوئد

    آریئل - تل آویو ، اسرائیل
    کشتن غیر نظامی ها و کودکان جنایت جنگی هست حالا هر بیشعور و وحشی انجام داده باشه حماس باشه یا ارتش کودک کش اسرائیل. ده هزار نفر در غزه کشته شده که نصفشون کودک بودن، از جهت انسانی بهش نگاه کنی مادر مادر هست مادر اسرائیلی یا فلسطینی نداره . به نظر من حماس یک گروه شبه نظامی هست ولی ارتش اسرائیل یک ارتش مدرن و حرفه‌ای هست طبیعتاً امکان بیشتری برای حفاظت از غیر نظامی ها داره ولی به نظر میاد که همون سیاست سابق را دارن ایجاد وحشت و کوچ اجباری
    38
    11
    جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    hitman01 - استوکهلم، سوئد

    آریئل - تل آویو ، اسرائیل
    شما رفتینی هستین. بهتره شنا کردن رو یاد بگیرین. اشغال سرزمین دیگران ، کشتن بچه ها و‌بمباران بیمارستان ها هیچ وقت عاقبت نداره و صد ها سال در تاریخ می ماند. یا ملا ها یا یه دیوانه دیگه کار رو تمام خواهد کرد. ...
    29
    3
    جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
    گول این فلسطینی‌ها رو نخورید من که تا سوراخ رو نبینم باور نمیکنم گوله خرده
    1
    20
    جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.