ایران مال کیست؟ حزب‌الهی‌ها یا ایرانی‌ها

بی بی سی: اظهارات یک مهمان تلویزیون ایران که به تازگی گفت مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست، بحث برانگیز شده.

منصوره معصومی اصل، این را در انتقاد از حضور محمدعلی ابطحی و محمدجواد آذری جهرمی، دو مقام دولت‌های پییشین در یک برنامه دیگر تلویزیون، گفت. این دو هم در واکنش گفته‌اند که ایران مال ایرانی‌هاست. اما این اولین بار نیست که افراد طیف تندرو در ایران اظهارنظرهای این چنینی می‌کنند. پیشتر، از نماینده مجلس گرفته تا مجری تلویزیون، مخالفان را دعوت کردند که ایران را ترک کنند.
+2
رأی دهید
-49

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    با تغییر کاربری و بزودی مال افغانیها !!
    0
    55
    دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    ایران نه مال حزب الله است نه مال عین الله , وقتیکه خدا ادم و هوا را درست کرد و جان به انها داد به هردو گوشه ای از زمین را نشان داد و به انها گفت اینجا قرار است در اینده دور نامش را بگذارند ایران و بعداز حکومتهای بسیار حقه بازانی به نام اخوند در این جا حکومت خواهند کرد که نه فقط این گوشه را به ملک خود اختصاص میدهند بلکه میگویند کل زمین را علی که یکی دیگر از ان نادرستها بوده مهریه همسرش فاطمه کرده!
    0
    13
    ‌سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    سرزمین اریا - کویت ، کویت

    مملکت مال کسانی است که برای دفاع از وطن از جان شیرین خودمیگذرند و به دفاع از وطن خود میپردازند .مملکت مال کسانی است که قلبشان به عشق ایران می تپد .مملکت مال کسانی است که برای قدرتمند شدن ایرانشان هورا میکشند .مملکت مال کسانی است که اجازه چپ نگاه کردن به ایران رو به امریکا و اروپا نمیدهند و نه کسانی که دم از ایران دوستی میزنند ولی برای حمله نظامی امریکاو اسرائیل به کشورشان لحظه شماری میکنند و نه کسانی که برای باخت تیم ملی کشورشان هورا میکشند و نه کسانی که به تبعیت از دشمنان خونی ایران با انان همراه هستند .
    22
    1
    ‌سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    مملکت مال کسانی استکه ، برای خوشبختی مردم معمولی تلاش می‌کنند، مملکت مال کسانی استکه با اختلاس گر ها و قاتلین ملت مخالف هستند ،مملکت مال ایرانیان است نه انیرانیان که عاشق فلسطین و لبنان و سوریه وبالاخره اعراب هستند ، آدم متوهم چند نفر از حاکمان کنونی ایران در جنگ جانفشانی کردند و یا شهید داده اند ؟!؟ تا موقعیکه خودت را بخواب میزنی هوشیار نخواهی شد ودر جهل مرکب ابد الدهر بمانی .
    0
    9
    ‌سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.