ورود اولین گروه دوتابعیتی‌ها و مجروحان غزه به مصر از طریق گذرگاه مرزی رفح

 گذرگاه مرزی رفح صدای آمریکا: اولین گروه از دوتابعیتی‌ها و مجروحان در نوار غزه در پی رایزنی‌های فراوان منطقه ای و بین المللی، توانستند از مرز رفح خارج و وارد مصر شوند.

آرش سیگارچی، خبرنگار اعزامی صدای آمریکا به اسرائیل، می‌گوید فلسطینی‌های دو تابعیتی، خارجی‌ها و مجروحان غیرنظامی که وضعیت جسمی شان وخیم است، در بین این افراد هستند.

این گزارش حاکی از آن است که رایزنی های قطر، آمریکا و دیگر کشورها این امکان را فراهم کرد.

در این حال یک منبع مطلع از این توافق به خبرگزاری رویترز گفت که قطر با هماهنگی ایالات متحده بین مصر، اسرائیل و حماس میانجیگری کرده است که بر اساس آن اجازه تخلیه محدود از غزه داده می شود.

این منبع که رویترز به نامش اشاره نکرد افزود که این توافق به دو تابعیتی ها و برخی از مجروحان اجازه می دهد تا از گذرگاه مرزی رفح بین مصر و غزه خارج شوند.

او اشاره کرد که هیچ جدول زمانی برای مدت زمان باز ماندن این گذرگاه برای خروج این افراد وجود ندارد
+24
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    باز جمهوری اسلامی و حماس پاس گل به اسراییل دادن. یه عده متوهم هم دنبال حیدر حیدر کردن هستن. ٢ میلیون ادم توی غزه هستن که دیگه نه جای زندگی أست و نه میتونن بسازنش. این دو میلیون رو به زور به بهانه حماس که رهبراشون کمیسیون خودشون رو جلو جلو گرفتن میندازن به خیک مصر، کلا خیال راحت و غزه رو هم صاحب میشن. حالا هی شما بگین مرگ بر اسراییل، ما هم میگیم باشه! اخه خوبیت نداره.
    3
    16
    ‌چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    اسراییل یک کشور یکپارچه از لحاظ سیاسی نیست ، افراطیونی دارد که حتی خمینی باید جلوشان لنگ بندازد ، شوربختانه کثافت کاری های تروریستی اسلامیست میدان را به جناح خشن و جنگ طلب اسراییل داد ، . اینها بحث شان فقط نابودی تروریسم نیست بلکه اهداف استراتژیک بالایی دارند ، در این راستا حتی در سیاست های جمهوری آذربایجان و مردهای عراق نقش دارند ، اگر این اسلامیست های نادان شعور داشتند ، به این جناح جنگ طلب اسراییل اینقدر برگ طلایی نمیدادند که اینگونه تحقیر بشوند
    1
    16
    ‌چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.