سرقت از منزل کیهان کلهر؛ نگرانی کاربران و ادبیات متفاوت همسر کلهر

زهره سلطان آبادی، همسر کیهان کلهر ، نوازنده مشهور ایرانی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از سرقت برخی لوازم منزلشان خبر داده است.

زهره سلطان آبادی با انتشار عکس از رد پای کفش سارق در منزلش نوشت:

«برای چند ساعت بشدت خشمگین بودم، حالا خشمم فرو نشسته و بیشتر به جزئیات توجه میکنم.
دیدم دستکش بوکس و مکمل ورزشی و دستگاه اسپرسو ساز و کُت‌های چرمی خلبانی و موتورسواری را هم برداشتی، حدس زدم که اهل ورزش باشی.

دیدم عطرها و کیف‌های زنانه را هم برداشتی، حدس زدم که شاید زن عزیزی در نظرت داشتی.
شاید تو، ای صاحب این رد پا، پیامم را دیدی و اینجا یا به هر شکلی با من تماس گرفتی.

میخواهم بدانی که درِ مهر و حتی دوستی، هیچ وقت از سوی اهل این خانه که تو دیشب ناخوانده واردش شدی به رویت بسته نیست.»

کاربران فضای مجازی با توجه به فاجعه رخ داده برای زنده یاد داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر ازاین اتفاق ابراز نگرانی کرده‌اند.
+39
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۹
    Esperanto - لندن، انگلستان

    درود به شرفت!غیر از این از یک هنرمند واقعی انتظاری نبود.الان این هنرمندنماها بودند از عالم و آدم طلب کار میشند که کو نیروی انتظامی؟یا میگفتند مجرم باید به اشد مجازات برسد. اما استاد کلهر با این پیامش نشون داد واقعا وارسته از مال دنیاست.من را یاد رمان بینوایان انداخت
    2
    36
    ‌چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    ۱) در ایران به‌گونه‌ای بسیار افراطی و بیمارگونه، تمام زندگی‌ مردم شده این شبکه‌های مجازی بی‌فایده. مگر مهدکودکی به‌نام اینستاگرام، شعبه‌ی پلیس هست که وقتی‌ خدایی‌نکرده در جایی‌ سرقت صورت می‌گیره، صاحب خانه(مال‌باخته) می‌یاد و در اینستا یا هر جای بی‌فایده‌ی دیگه‌ این موضوع رو مطرح می‌کنه؟. تا هرچی‌ که می‌شه، میان پست می‌گذارن در این صفحه‌های بی‌فایده‌ی مجازی. دایم مشغول خودنمایی هستن در صفحک‌های شخصی‌شون و حالا دیگه کار رسیده به گزارش‌دادن سرقت در چنین جاهای بی‌فایده‌ی مجازی!، که فقط پول ریخته می‌شه به صاحبان این مهدکودک‌ها همچون فیسبوک‌ و اینستاگرام و واتس‌آپ و وایبر و امثال آن. / از دید والدین من، بنده یک انسان بی‌هویت هستم!، چون‌ در چنین جاهایی عضو نیستم و در گروه‌های خونوادگی و دوستانه‌ی اون‌ها حضور ندارم!. همه هم دایم آدم رو بازجویی می‌کنن که چرا اینستا نیستی‌؟ چرا تلگراف نیستی‌؟ چرا واتس‌آپ و کوفت‌و‌زهرمار نیستی‌؟، آهان!، پس تو مشکوکی! پس تو بی‌هویتی!. / آره، اگه در این روزگار، هویت به حضور در چنین مهدکودک‌هایی‌ باشه، من می‌خوام بی‌هویت باشم. (ادامه...)
    11
    7
    ‌چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    ۲) با تمام احترامی که برای استاد کلهر -که از مفاخر موسیقی‌ ایرانی هستند- قایل هستم، اما شما مخاطبان گرامی‌، حداقل یک‌بار متنی که همسر ایشان نوشتند را بخوانید!. این متن برای یک فیلم کمدی هست؟، و یا اگر جدی نوشته شده، همسر استاد کلهر، از دزد وسایل‌شان دعوت کردند که بازهم نزد آن‌ها بیایند!!! و فرمودند که درب خانه‌ی آن‌ها -دربی که مهر و دوستی‌ در خود دارد- به‌روی دزد بسته نیست!!!. ؟؟؟ !!! / --- مردم به کجا دارن پیش می‌رن؟.
    15
    4
    ‌چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.