آمریکا به عربستان اطمینان داد از این کشور در برابر تهدیدهای جمهوری اسلامی حمایت می‌کند

صدای آمریکا: جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا، روز دوشنبه در دیدار با شاهزاده خالد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان سعودی، بر تعهد جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، به حمایت از عربستان در برابر تهدیدهای جمهوری اسلامی تاکید کرد.

سالیوان گفت که آمریکا از متحدان خود در برابر تهدیدهای سایر بازیگران، از جمله تهدید‌ گروه‌های شبه‌نظامی مورد حمایت جمهوری اسلامی، حمایت خواهد کرد.

سالیوان و وزیر دفاع عربستان همچنین بر اهمیت بازدارندگی از هرگونه «گسترش درگیری اسرائیل و حماس»، تاکید کردند.

حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، جمعه پنجم آبان، در دیدار با آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد نسبت به «احتمال گسترش دامنه جنگ و گشودن جبهه‌های جدید در منطقه» علیه اسرائیل هشدار داده بود.

بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در نامه‌ای در روز پنجم آبان، به روسای کنگره آمریکا، با اشاره به حمله این کشور به تاسیسات مرتبط با شبه‌نظامیان مورد حمایت جمهوری اسلامی در شرق سوریه، گفت که نیروهای نظامی آمریکا در صورت لزوم «آماده‌ هستند تا اقدامات بیشتری» در ارتباط با حمله به مواضع این کشور از سوی گروه‌های نیابتی جمهوری اسلامی انجام دهند.
+39
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
    برای شروع، حکومت ایران را عوض کنید اگر توانائیش را دارید، با این کار درس بزرگی به قطر داده اید‌و آنها هم برای درک این مطلب، کل فامیل مرده و زنده و حتی خود اسمعیل هنیه را براتون دست و پا بسته میگذارند تو هواپیما و‌میفرستندش با یه پرواز مستقیم به تل آویو تا دادگاهی شود و بقیه نذهبی ها و‌اروریستهای دنیا تا حدود خیلی خوبی درس خودشان را میگیرند اگر از طرف شماها دوباره حمایت نشوند. این آشی بود که سال ۵۷ برای مردم ایران پختید اما دهان‌خودتان و‌دنیا همزمان با دهان ایرانیانی که سیاست دروغین شماها را دنبال میکردند سوخت. پس، برای یکبار هم که شده ثابت کنید انسانیت خودتان را و بجای چراغ سبز، چراغ قرمز را برای رژیم مفعولین اسلامی روشن کنید.
    6
    9
    ‌سه شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، جمعه پنجم آبان، در دیدار با آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد نسبت به «احتمال گسترش دامنه جنگ و گشودن جبهه‌های جدید در منطقه» علیه اسرائیل هشدار داده بود. جوکر دراز اینا مردم ایران نیستید که بکشید و تبلیغات پیروزی و سرکوب سر بدید اگر عرضه دارید بسم الله وگرنه این حرفها کسی رو نمی ترسونه خخخخ چیزی که مشخصه و همه فهمیدیم سپاه فقط زورش به مردم بی دفاع و مظلوم ایران میرسه و بقیه جاها نقش زن همسایه رو بازی میکنه که چادرش رو بسته دور کمرش فقط حرف میزنه.
    0
    12
    ‌سه شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
    حکومت ایران را عوض کنند. شما خیلی ساده تشریف دارید. اینها حکومت ملاهای اجنبی را دقیقا زرای این چنین روزی و ایجاد ناامنی دائمی در منطقه اوار بر سر ایران کردند. ناسلامتی کارخانه‌های سلاحسازی هک منافعی داره که باید حفظ بشه. در یک دنیای بدون جنگ و آدم‌کشی کارخانه‌های سلاح سازی یا باید درشون تخته بشه یا تبدیل به کارخانه‌های تولید آدرس بشن
    0
    7
    ‌سه شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.