نتانیاهو: آتش‌بس به معنای تسلیم در برابر ترور حماس است، اکنون زمان جنگ است

رادیو فردا: نخست‌وزیر اسرائیل دوشنبه‌شب گفت کشورش با حماس آتش‌بس نخواهد کرد و بعد از حملات هولناک (این گروه)، درخواست از اسرائیل برای آتش‌بس فراخوان به تسلیم شدن به حماس، بربریت و ترور است و این اتفاق نخواهد افتاد.

بنیامین نتانیاهو اظهار داشت همان‌گونه که آمریکا پس از بمباران پرل‌هاربر (در جنگ جهانی دوم) یا پس از حمله ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱، با مهاجمان آتش‌بس نکرد، اسرائیل نیز حاضر به آتش‌بس با عاملان حمله اخیر نیست.

او در برابر نمایندگان رسانه‌های خارجی در اسرائیل افزود: «کتاب مقدس نیز می‌گوید زمانی برای صلح و زمانی برای جنگ است، و زمان کنونی، زمان جنگ است».

آقای نتانیاهو تأکید کرد: «جنایت‌های حماس به ما یادآوری می‌کند که به وعده آینده بهتر نخواهیم رسید، مگر این‌که جهان متمدن، آماده مبارزه با وحشی‌گری باشد زیرا آن‌ها (حماس) آماده جنگ با ما هستند».

به گفته بنیامین نتانیاهو، این یک نقطه عطف برای رهبران و ملت‌ها است.

او افزود: اسرائیل از روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر) در حال جنگ است؛ «جنگی که آغازگر آن نبود و تمایلی به آن نداشت اما اسرائیل پیروز خواهد شد».

نخست‌وزیر اسرائیل با استقبال از آزادی اوری مگیدیش، سرباز دختر اسرائیلی که ارتش، شباک و موساد او را روز دوشنبه از اسارت حماس در غزه به اسرائیل بازگردانده‌اند، گفت کشورش متعهد به بازگرداندن تمامی ربوده‌شدگان است
+20
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.