در پادگان مخوف غرب تهران چه‌خبر است؟

توانا: چند روز قبل فیلمی از سوی گزارشگر من‌و‌تو منتشرشد که در آن صدای فریاد از یک پادگان در غرب تهران به گوش می‌رسید. (آن فیلم را در انتهای همین ویدئو آورده‌ایم).

اکنون یکی از مخاطبان توانا که در همان اطراف زندگی می‌کند، اطلاعات بیشتری برای ما ارسال کرده و فیلمی هم از محوطه پادگان گرفته‌است. انتظار می‌رود، روزنامه‌نگاران و شهروندخبرنگاران بر این موضوع تمرکز کنند تا اطلاعات بیشتری به دست مردم برسد.

مخاطب مورد اشاره توانا نوشته‌است:

«این مکان دقیقا در تقاطع بزرگراه حکیم غرب، بلوار الهام (بلواری که در انتها به فردوس غرب، ناصر حجازی می‌رسد) قراردارد. در گوگل مپ به نام یگان ویژه پاسداران ناجا ثبت شده و از سال ۸۸ مورد توجه اهالی قرار گرفت. حتی گفته می‌شد که درحال ساختن شکنجه‌گاه هستند. در بعضی از شبها از داخل این مکان صدای تیر شنیده می‌شود و در بعضی از شبها اجسام نورانی متحرکی که شاید پهباد باشند در بالای محوطه و اطراف  پرواز می‌کنند و عملیاتی را انجام می‌دهند. گاهی چراغ بعضی از طبقات ساختمان اصلی تا صبح روشن است. کل محوطه از اطراف به شدت محافظت می‌شود و دوربین و سرباز و تابلوی اخطار قرار داده‌اند.

اما در مورد کسانی که صبح‌ها به عنوان کارمند وارد این محوطه می‌شوند. بدون استثنا اتومبیل‌های تک سرنشین (زن و مرد) با ظاهر ارزشی‌طور به صورت تکی وارد و از گیت‌هایی در داخل در ورودی عبور می‌کنند. هرگز هیچ کارمندی پیاده وارد این محوطه نمی‌شود. از ظاهرشان پیداست که مزدور جمهوری اسلامی هستند. این محوطه در حال گسترده شدن است و آدم را یاد پادگان‌های سازمان مجاهدین می‌اندازد. همان‌قدر مخوف. این‌ها در دل یک منطقه‌ی مسکونی امارت مشکوکی راه انداخته‌اند.
+26
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.