ارتش اسرائیل می‌گوید که حماس از بیمارستان‌های غزه برای اهداف جنگی خود استفاده می‌کند

دانیل هاگاری می گوید حماس حملات خود را با استفاده از سیستم تونل هایی در زیر بیمارستان هایی مانند الشفا برنامه ریزی می کندبی بی سی: دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل می‌گوید که حماس از «بیمارستان ها به عنوان زیرساخت های تروریستی» استفاده می کند.

او مشخصا به بیمارستان الشفا،‌ بزرگ ترین بیمارستان در نوار غزه اشاره کرده و گفته شبکه پیچیده ای از تونل ها در زیر این بیمارستان وجود دارد که حماس حملاتی را از آن جا برنامه ریزی می کند.

آقای هاگاری گفت که «صدها تروریست پس از حمله به اسرائیل در هفتم اکتبر به این بیمارستان فرار کرده و در آن جا مخفی شدند.»

او گفت که اسرائیل اطلاعاتی در اختیار دارد که «در بیمارستانهای غزه سوخت وجود دارد و حماس از آن برای فعالیتهای تروریستی خود استفاده می کند.»

سخنگوی ارتش اسرائیل افزوده حماس این کار را می کند زیرا که ارتش اسرائیل درحملات خود بین «تروریستها و غیرنظامیان» تفاوت قائل می شود. اما در مقابل حماس هم به غیرنظامیان در غزه و هم در اسرائیل آسیب می رساند.
 
او همچنین از ساکنان شهر غزه خواست که «به دنبال شرایط امن‌تر» باشند و گفت که این کشور به حملات خود به غزه و مناطق اطرافش ادامه خواهد داد.
 
اسرائیل سال‌هاست اصرار دارد که در جریان درگیری‌های نظامی، سازمان حماس در بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی، تجهیزات نظامی مخفی می‌کند و گاه شبه‌نظامیان این گروه برای مصون ماندن از حملات اسرائیل در چنین مناطقی پناه می‌گیرند.
+36
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    فقط مردم ایران میتونند این بی صفتی ها و بی اخلاقی ها رو درک کنند چون معلم های این حماسی ها چهل و چندی سال است که با امثال این بی اخلاقی ها دارند به ایران حکومت می‌کنند نمونه اش هم انتقال سرکوبگران با آمبولانس
    0
    17
    جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    ساتراپ11 - تهران، ایران
    معلومه که کم آوردید این دریوری ها را میگید ،،، مثل آخوندا،،، حکومت اسرائیل عیناً آخوندا عمل می‌کنه ،، خاک بر سر جفتتون،،،
    14
    7
    جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    سرکار بیمارستان که سهله اینها از کودکان هم استفاده کردند و میکنند تنها چیزی که ندارند ناموس وجدان و شرف هست
    1
    23
    جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    این بی شرف ترین ادمیان روی زمین که 500 نفر را در سینما کباب کردند حتی به کودکان خودشان هم رحم نمی کنند و بمب انتحاری می بندند و به وسط عروسی می فرستند. انقدر پست و رذیل هستند که بیمارستان خودشان را منفجر کردند با امار دروغ 800 کشته که تقصیر اسرائیل بیندازند. بیمارستامی در مصر را میزنند و ابا از هیچ کار زشتی ندارند. مرزهای خباثت در این موجودات قرون وسطائی بی انتها است
    1
    9
    جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.