شریعتمداری: شعار «نه غزه نه لبنان» را اولین بار اسراییلی‌ها در سال ۸۸ گفتند

دویچه وله: حسین شریعتمداری، مدیر مسئول و نماینده خامنه‌ای در روزنامه کیهان رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور را متهم به برنامه‌ریزی برای براندازی حکومت در اعتراضات سال ۸۸ کرد و با اشاره به دویچه وله فارسی تاریخ فعالیت بخش فارسی این رسانه را به شش ماه قبل از اعتراضات ۸۸ تقلیل داد.این درحالیست که بخش فارسی دویچه وله بیش از ۶ دهه پیش تاسیس شده است.
 
شریعتمداری با تأکید بر اینکه شعار نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران را اولین بار تارنمای وزارت خارجه اسرائیل مطرح کرد، گفت: این تارنما صرفا چند ماه قبل فتنه 88 به میدان آمده بود و بعضی از این‌ها از قبل آمادگی داشتند، به طوری که شبکه دویچه‌وله آلمان بخش فارسی خود را 6 ماه قبل از فتنه 88 راه‌اندازی کرد؛ صدای آمریکا هم فقط در رادیو بود که بعد بخش تصویری را راه‌اندازی کرد.

وی افزود: درست در شب انتخابات 88، 22 خرداد، یازدهم ژوئن 2002، آقای «جورج سوروس» با سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کند و می‌گوید که فردا در ایران انتخابات نیست، یک انقلاب رنگی است، شبیه آنچه که ما قبلا در اوکراین و قرقیزستان انجام دادیم، فردا ایران و پس از آن نوبت به سوریه می‌رسد، خب از کجا می‌دانسته قرار است فردا در ایران انقلاب رنگی شود، اینها باید تا حدودی باز شود.
+4
رأی دهید
-33

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    Omide por jalal - تبریز، ایالات متحده امریکا
    با درود به پهلوی ؛ شعار نه غزه نه لبنان به شکل دیگری “ راه قدس از کربلا میگذرد” توسط خمینی داده شد پس با این حساب خمینی صهیونیست بوده ! خوردی ؟!نوش جان ،،،، جاوید شاه 🤗
    4
    17
    جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    یعنی دروغهای این موادی حیرت انگیزه. انقدر بسیجی ها و مردم رو احمق فرض کردن حیرت انگیزه. یعنی تو این دوره میشه کسی مصاحبه ای بکنه و نشه پیداش کرد؟ برای همینه که بشدت تلاش میکنند اینترنت رو سانسور یا اصلا قطع کنند چون بدون اینترنت میشه هر دروغی دلشون خواست بگند و هیچکس هم نمیتونه دروغهای اینا رو دربیاره …. مدینه فاضله اینا دقیقا همینه. همین دروغگو اون زمان گفت خاتمی از عربستان پول گرفته بوده تا انقلاب مخملی کنه حالا الان جورج سورس 😂😂😂😂
    10
    15
    جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    تا چشمت کور شه ، شیره ای کچل ! آفرین به هر کسی که این شعار رو ، باب کرد و صد آفرین به کسانیکه این شعار از زبانشون نمیوفته و بهش اعتقاد دارند !
    4
    23
    جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.