نماینده مجلس: درباره آرمیتا گراوند باید از وزیر کشور سوال کنیم اما الان سرمان شلوغ است

بی بی سی: یک عضو کمیسیون شوراهای مجلس می‌گوید وظیفه نمایندگان مجلس است که در مورد آرمیتا گراوند از وزیر کشور سئوال کنند.

علیرضا بیگی، عضو کمیسیون امور داخلی مجلس ایران در گفت‌وگو با وبسایت خبری دیدبان گفته وظیفه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست که از وزیر کشور دراین باره سئوال کند اما مجلس در حال حاضر «درگیر لایحه برنامه هفتم» است.

او گفته نمایندگان «ورود می‌کنند» و از وزیر کشور درباره آرمیتا گراوند سئوال خواهند کرد.

به‌گزارش دیدبان وقتی از آقای بیگی سوال پرسیده شد که چرا اطلاع‌رسانی درباره بستری شدن آرمیتا گراوند محدود است این نماینده مجلس پاسخ داده «من هم خبرها را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنم و تازه خواندم که متاسفانه این دختر مرگ مغزی شده است.»

آرمیتا گراوند، دختر نوجوان ۱۶ ساله‌ای است که صبح روز یکشنبه نهم مهرماه در مسیر مدرسه‌اش در ایستگاه مترو شهدای تهران به گفته مقام‌های جمهوری اسلامی به دلیل «افت فشار بیهوش»‌ شد اما عده‌ای از فعالان حقوق بشر گفتند که او در درگیری با پلیس حجاب در داخل مترو دچار آسیب شده است.

با گذشت بیش از سه هفته از به کما رفتن آرمیتا گراوند هنوز اخبار دقیقی از وضعیت سلامت او منتشر نشده است. در یکی از تازه‌ترین موارد خبر‌گزاری «برنا» وابسته به وزارت ورزش، خبری کوتاه درباره «قطعی شدن مرگ مغزی» آرمیتا گراوند منتشر کرد. این خبر با اینکه هیچ جزئیاتی نداشت و منبع اطلاعات آن مشخص نشده بود، به سرعت توسط دیگر رسانه‌های وابسته به حکومت در ایران بازنشر شد
+1
رأی دهید
-38

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    بله فعلا سرشان گرم حمایت از تروریستهای وحشی و سادیستی حماس و فلسطین هست،میخواهند اون یک کشور کوچک رو هم بگیرند بدهند دست اسلامگرایان وحشی عرب تا پازل نکبت عقب ماندگی و استبداد اسلامی در منطقه کامل بشه.البته شکی نیست خامنه ای و رژیم کودک کش ضد ایران اش این آرزو را به گور خواهند برد.
    0
    27
    ‌پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    زد و بندها و بخور بخورهای کاری ( مثل شاسی بلند و سکه و رانت‌های دیگه ) اونقدر زیاده که این پفیوزهای نانجیب حتی وقت سرخاروندون ندارند !
    0
    20
    ‌پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.