صحنه‌هایی که دوربین تن‌پوش یک جنگجوی حماس در روز نفوذ به اسرائیل ضبط کرد

نیروهای ارتش اسرائیل فیلم دوربین تنپوش یک شبه نظامی حماس را منتشر کرده است که به گفته آن‌ها در تاریخ هفتم اکتبر به خاک اسرائیل نفوذ کرده و در نهایت توسط نیروهای اسرائیلی کشته شده است.

در این ویدئو، گروهی از شبه نظامیان مسلح دیده می‌شوند که به یک شهرک اسرائیلی‌نشین حمله می‌کنند. ارتش اسرائیل مکان دقیق این ویدئو را ذکر نکرده است.

ارتش اسرائیل روز دوشنبه (۱۶ اکتبر) گروهی از خبرنگاران خارجی را گرد هم آورد تا فیلمی ۴۰ دقیقه‌ای از مونتاژ ویدئوهای مختلف از روز آغاز حمله حماس را به نمایش بگذارد.

 
+30
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    Herzl - امستردام، هلند

    این تروریستها مراکشى هستند لهجشون آشناست براى من.
    3
    51
    ‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

    این جوگیرای که هی فلسطین فلسطین می کنن، اگر بدونید که اینا چه....چه برسه بذات کثیفشون، بیچارها اینا اگر زورشون برسه بما ایرنیها هم رحم نمی کنن، حالا هی خودتون رو برای فلسطین پاره کنید. همنطور در شورش ۵۷ دست داشتن ویا در جنگ از صدام حمایت کردن، الانم حقشونه که هر بلای سرشون می یاد.
    4
    83
    ‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا
    عربها زمانیکه زورشان به ایرانیها میرسید رحم هیچ به جان مردان نمیکردن بلکه زن و بچه هایشان را هم برده و کنیز خود میکردن و مال و ثروتشان را هم به غارت میبردن! عربها اگر زورشان به اسرائیلیها میرسید در این 70 الی 80 سال هیچ اسرائیلی را در خاورمیانه نمیگذاشتند نفس بکشد و همه را میکشتند.
    1
    16
    شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    لات خیابونهای خلوت اینا هستند. بسیج و سپاه هم همینطوره یعنی مردم غیر مسلح و بی دفاع که باشند اینا با انواع اسلحه و مهمات حمله میکنند ولی وقت درگیری با نیروهای مسلح کشورهای دیگه باشه یا پشت مردم قایم میشوند یا گروهای چریکی به مناطق مسکونی فقط حمله میکنند جایی که نیروهای نظامی دشمن نیست و اگرم بخواهند حمله موشکی بکنند قبلش اعلام میکنند تا پایگاهها تخلیه بشوند خخخ
    0
    8
    ‌چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.