روایت یک پرستار ایرانی‌تبار از حضور نیروهای جمهوری اسلامی در بین مهاجمین حماس

 
روایت یک پرستار ایرانی‌تبار از حضور نیروهای جمهوری اسلامی در بین مهاجمین حماس.
 

+44
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    Free Press - لندن، انگلستان

    جو خواب آلو: هیچ نشانه ای از دخالت جمهوری اسلامی نداریم!!!خوابیده رو‌میشه بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده هرگز. البته این دومی شامل اکثریت مردم ایران هم می‌شود که بیش از چهل سال خود را به خواب زده اند.
    4
    30
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران
    دوباره بایدن همین دیروز اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای از دخالت جمهوری اسلامی در حملات حماس به اسرائیل نیست. دیگه همه می دانند که دمکرات ها در ظاهر آخوندها را تروریست و اما در باطن حمایت های همه جانبه می کنند
    6
    21
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    TanTanMilo - دوبلین ، ایرلند
    همچین میگه به مرکز خرید حمله کردن انگار که حمله ها به غزه فقط به پایگاه‌های نظامی بوده. من اصلا دل خوش از فلسطینیا ندارم ولی متاسفانه توی مدیا اسرائیل رو مظلوم و فلسطین و حماس و محکوم مطلق جلوه میدن که واقعیت ماجرا نیست. اکثر ایرانی ها هم بخاطر مخالفت با ج ا چشمشون رو به اصل قضیه میبندن و تا میتونن فلسطین و فلسطینیا رو میکوبند. البته اینی که ج ا پول مملکت رو خرج حماس و فلسطین میکنه و همین پول رو می‌بایست خرج مردم و آبادانی مملکت خودمون می‌کرد که شکی توش نیست. ولی این اصل قضیه رو تو رابطه ی بین فلسطین و اسراییل عوض نمیکنه. خیلی از ماها خشم از ج ا باعث میشه چشممون رو به بعضی از واقعیت ها ببندیم
    12
    28
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    1- دوستان اَزیز:جنگ طلبان در حَر مناقشه و دعوایی دنبال منافع خودشون میگردن.ح.ا.حَم نفعش در دخالت و حمایت بی چون وچرای مناطق آشوب زده است.حیچ حَم بعید نیستش که نیروحای برون مرزی سپاه در این منطقه حضور فیزیکی داشته باشن.ولی تاکنون حیله تبلیغی و پُر پکانی(رییسی) در این جنگ نقش بسزایی رو داشته. نمونه اش مگر بایدن نگفت حیچ وقت فکر نمی کرد حمچنین تصاویر و ویدوحایی ازکشتار کودکان رو ببینه؟مگر اعضای ناتو حَم حمین رو نگفتن؟ مگر خبرنگاران ایرلندی وحَندی حم نگفتن که ۴۰ تا کودک سربریده رو دیدن؟
    2
    18
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- چرا بعدازبمباران غزه از کاخ سفید تا بقیه تکذیب کردن که چنین چیزی رو ندیدن؟بااین تبلیغ و اخبار دروغ که قطعاً آگاحانه شارژ میشد، دست اسراییل رو بازگذاشتن که حر چه میتونه انجام بده. من منکر خشونت از طرف حماس نیستم، ولی حکومت اسراییل اساس و بیخش با سرکوب وآدم کشی و قلدری و خشونت بنا شده. چونکه این مشروعیت خودش رو ازقلدرایی چون امریکا وانگلیس میگیره.تاوقتیکه اسراییل به مرزحای قبلی جنگ با اعراب ۱۹۶۷ برنگرده و حاکمیت فلسطین رو برسمیت نشناسه،این کشت و کشتار ادامه خاحد داشت ودر این جنگ فرسایشی مردم بی دفاع از حَر دوطرف ازبین میرن!
    7
    20
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.