احتمال استقرار ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی در حمایت از اسرائیل

سربازان آمریکاییالعربیه: روزنامه «وال‌استریت‌ژورنال» دوشنبه 24 مهر در گزارشی به نقل از مقامات نظامی ایالات متحده از احتمال استقرار 2000 سرباز آمریکایی در حمایت از اسرائیل خبر داد.

بنا به این گزارش نقش این تعداد از سربازان آمریکایی به ارائه مشاوره‌های نظامی و خدمات پزشکی محدود خواهد شد.

در گزارش «وال‌استریت‌ژورنال» همچنین آمده است که مقامات دفاعی و نظامی ایالات متحده گفتند که این نیروها از سراسر نیروهای مسلح ایالات متحده هستند و قرار نیست در نقش‌های رزمی خدمت کنند.

وال‌استریت ژورنال همچنین نوشت که «هیچ پیاده نظامی در دستور آماده‌سازی برای استقرار قرار نگرفته است.»

این خبر در حالی منتشر می‌شود که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه ایالات متحده، به‌تازگی از خاورمیانه بازگشته و نگرانی‌ها مبنی بر حمله زمینی نیروهای اسرائیل به داخل نوار غزه افزایش یافته است.

بلینکن پیشتر در گفت‌وگو با «العربیه» گفته بود که غیرنظامیان فلسطینی نباید تاوان اقدامات حماس را بپردازند.

او در عین حال دوشنبه 24 مهر مجددا تاکید کرد که اسرائیل حق دارد از کشور و مردم خود دفاع کند و در این راستا واشینگتن به پشتیبانی از اسرائیل ادامه خواهد داد.

آمریکا و بریتانیا با هشدار مکرر به دیگر طرف‌ها، درباره هرگونه سوءاستفاده از جنگ و گسترش آن به منطقه، علاوه بر حمایت کامل سیاسی از تل آویو و ارسال محموله‌های تسلیحاتی در پشتیبانی از اسرائیل، به منظور تقویت بازدارندگی آن تاکنون چندین ناو جنگی و ناو هواپیمابر به شرق مدیترانه اعزام کردند.
+46
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۳
    خداوند - آسمان، ایران
    اگه نیرو کم دارن سرباز پاکستانی با روزی ۱۰۰ دلار میتونن اجیر کنن :)، جنگ با یه مثلا گروه ، از احمد و محمود و تقی و‌ نقی کمک میگیره، این میخواد با ایران بجنگه ! 😄
    16
    2
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.