موارد مشکوک در پرونده داریوش مهرجویی و همسرش

ماجرای داریوش مهرجویی و همسرش با تردیدها و تشکیک‌های فراوانی همراه است. بازنشر دو پست اینستاگرامی از وحیده محمدی‌فر،‌ همسر مهرجویی توسط برخی‌های سایت‌های خبری یکی از دلایل این تردیدهاست.

در اولین ساعات بامداد یکشنبه ۲۳ مهرماه، رسانه‌های ایران به نقل از پلیس استان البرز،‌ از کشف پیکرهای داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور و وحیده محمدی‌فر،‌ نویسنده و همسر او در خانه شان خبر دادند. قتل این دو در ویلای شخصی آنها در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس استان البرز اتفاق افتاده است. پیکر این دو توسط مونا مهرجویی، دختر‌ آنها کشف شده است.

پزشکی قانونی علت مرگ این دو را «خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز» اعلام کرد. به گفته پلیس دوربین‌های حفاظتی شهرک محل اقامت آقای مهرجویی و همسرش کار نمی‌کرده است.

+44
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    هیچ ابهامی وجود ندارد. فاشیست های رژیم آخوندی چنین کرده اند
    6
    60
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Persian2600 - استکهلم، سوئد

    من صد در صد مطمئنم که کار کار خود رژیم جنایتکار و علی چلاق مفعوله.حالا دیگران هر چی میخوان بگن. در ضمن اگر کسی با اینها کینه یا کدورتی میداشت و میخواست اینها رو بکشه به چنتا ضربه که موجب مرگ میشد قناعت میکرد و میرفت، ولی بر طبق خبرها هر دوتاشونو چاقو باران کردند. از این طریق میخواستند پیامی بفرستند و همچنین ترس ایجاد کنند ولی آخوندهای جنایتکار و طرفداران مفعولشون بدونند که صد در صد رفتنی هستند و روز انتقام صد در صد خواهید رسید، مفعولهای جنایتکار جمهوری اس.حالی بترسید از روزی که با خشم مردم مواجه میشوید، هیچ رحمی در کار نخواهد بود، اینو مطمئن باشید!!!
    22
    63
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    اینهمه صفری کبری نداشت که ، اینهم یکی دیگر از قتلهای بیشمار حکومتی بود با چند هدف ، یکیش انتقامجویی بخاطر مخالفت با رژیم و دیگری منحرف کردن اذهان عمومی از مسائل و معضلات اجتماعی که اینروزها ذهن مردم رو درگیر خودش کرده ، داستان آرمیتا - مداخله و صرف منابع مالی مملکت در جنگ حماس و اسرائیل ووو !!
    3
    34
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    اصلی‌ترین مساله این هست که آیا مرحومه وقتی‌ یک هفته قبل از حادثه، فرد چاقوبه‌دست رو جلوی پنجره می‌بینه، بعدش یعنی به پلیس هیچ اطلاعی نداده؟ که اگر اطلاع می‌داده و یا حتا به خود مهرجویی می‌گفته و یا به یکی‌ از بستگانش می‌گفته (و حتا با انتشار عمومی‌ ماجرای تهدید در پستش)، اونوقت چه خودش چه همسرش به فکرشون نرسیده که حداقل برای مدتی‌ ویلاشون رو ترک کنن و برن خونشون یا جای دیگری‌ برای مدتی‌ زندگی‌ کنن؟. مساله اینکه کسی‌ دیگری رو اونهم با چاقو تهدید کنه، مساله‌ی کمی‌ نیست، اما ایشان چرا همچنان در آن ویلا زندگی‌ کردن؟ و بعد از یک هفته هم این ماجرای سراسر غم‌انگیز اتفاق می‌افته!. / هیچ شکی‌ نیست که در ایران تمام زندگی‌ مردم شده این پست‌های مجازی موبایلی، اما مساله‌ی تهدید اونهم با چاقو رو فقط در نت مطرح ساختن و بعد هم در همان مکان زندگی‌ کردن، چیز غیر‌منطقی‌ به‌نظر می‌رسه.
    0
    18
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان

    Persian2600 - استکهلم، سوئد
    جوک سال.رژیم کشته.چهقد اخه یهنفر میتونه مزدورسفت باشه?.خبرارودرست نمیخونی.بهرکدوم یه چاقوزدن.ولی باچوب هم بسروسورتشون زدن.افتادن دنبالشون.باچوب.چوماق.هرکی بوده.آشنا.بزور واردنشدن.توخونه راه دادن.بگو روانی هستم توهم دارم.اون امیدپورجلال ازامیریکا هم انگارپحلوی ها براش تخمه دوزرده ریختن.یکیاز یکی روانیتر.متوهمتر.مزدورتر.
    30
    4
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Persian2600 - استکهلم، سوئد
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان. . مزدور علی چلاق لطفا یه سری به اربابت بزن تا یه باجناق برات پیدا کنه. برو این توضیحاتتو جای دیگه بنویس. هر کسی کمی عقل تو کله ش باشه مفهمه که این قتل و کشتارها زیر سر کیه.
    0
    5
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.