خشم مردم اسرائیل از دولت و وزیران

خشم مردم اسرائیل از دولت و وزیران
مردم اسرائیل خشمگین از دولت و وزیران به خاطر غافگیرشدن کشورشان از حمله حماس، وزیرانی را که برای بیان همدردی و عیادت از خانواده‌های قربانیان درملا عام حضور می‌یابند، از محل بیرون می‌کنند.
 
عیدیت سیلمن، یکی از وزیران دولت (در لباس سیاه)، روز چهارشنبه هنگام عیادت از بیماران زخمی با خشم پرستاران و خانواده مجروحین روبه‌رو ‌شد.
مقام ارشد نظامی آمریکا: نشانه‌ای از تمایل دیگر دشمنان اسرائیل برای ملحق شدن به جنگ دیده نمی‌شود
رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا می‌گوید نشانه‌ای از تمایل دیگر دشمنان اسرائیل برای ملحق شدن به حملات حماس به این کشور دیده نمی‌شود.
 
چارلز براون روز چهارشنبه در ادامه گفت: «من هیچ نشانه‌ای از بازیگران دیگری که قصد داشته باشند به ضرر اسرائیل درگیر شوند، ندیده‌ام».
 
پیشتر ایالات متحده بخشی از ناوگان دریایی و جت‌های جنگنده خود را به نزدیکی آب‌های اسرائیل گسیل کرده و هشدار داده بود که اگر طرف سومی وارد جنگ شود، با پاسخ آمریکا مواجه خواهد شد.
 
آقای براون گفت این اقدامات برای امنیت اسرائیل مهم بود.
 
در حملات حماس به اسرائیل بیش از ۱۲۰۰ نفر از جمله ۲۲ شهروند آمریکایی کشته شدند.
 
بسیاری از رسانه‌های غربی این هشدار را به ایران و متحدین این کشور در منطقه، از جمله حزب‌الله لبنان، ارزیابی کردند.
 
هم‌زمان خبرگزاری رویترز از قول یک مقام آمریکایی گزارش داد که ایران احتمالا از برنامه حماس برای حمله به اسرائیل باخبر بوده، اما اطلاعاتی درباره این موضوع که آیا ایران دستور این حمله را صادر یا آن را سازماندهی کرده، وجود ندارد.
 
این مقام آمریکایی که نخواست نامی از او برده شود، گفت آمریکا اطلاعات بیشتری را ارزیابی خواهد کرد تا ببیند آیا دست‌کم جناحی در داخل حاکمیت ایران در عملیات حماس نقش داشته است یا خیر.
 
علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز سه‌شنبه در یک سخنرانی برای نیروهای مسلح، دست داشتن حکومت خود در حمله گسترده روزهای اخیر حماس به اسرائیل را رد کرد.
 
مایک مک‌کال: مصر سه روز قبل از حمله حماس، به اسرائیل هشدار داده بود
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید مصر سه روز پیش از حمله حماس به اسرائیل به مقامات اسرائیلی در این زمینه هشدار داده بود.
 
به نوشته روزنامه هاآرتص، مایک مک‌کال به خبرنگاران گفت نمی‌خواهد بیش از این از یک موضوع محرمانه پرده بردارد اما هشدار مصر به اسرائیل منتقل شده بود.
 
این مقام کنگره افزود موضوع، غفلت احتمالی آمریکا از این مسئله نیست بلکه سوال این است که چرا اسرائیل از آن غافل شده بود.
 
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، دوشنبه شب در یک سخنرانی تلویزیونی با لحنی توام با قاطعیت گفت که گزارش‌ها در خصوص هشدار مصر «کذب است» و اسرائیل هیچ اطلاعاتی نگرفته بود.
 
مصر دراین زمینه واکنشی نشان نداده است.
 
تنها نیروگاه تولید برق در نوار غزه از کار افتاد
رسانه‌های فلسطینی می‌گویند تنها نیروگاه تولید برق در نوار غزه، پس از اتمام سوخت، از کار افتاده است.
این در حالی است که وضعیت انسانی در غزه همچنان رو به وخامت است و حملات هوایی اسرائیل برای پنجمین روز در پاسخ به حمله حماس ادامه دارد.
 
هلال احمر فلسطین می‌گوید که چهار امدادگر در حمله اسرائیل کشته شده‌اند.
 
مقامات می گویند که حملات اسرائیل اکنون بیش از یک ۱۰۰ نفر را کشته است. اسرائیل می‌گوید که تعداد کشته شدگان حمله حماس در آخر هفته از ۱۲۰۰ فراتر رفته است.
وخیم‌تر شدن اوضاع در غزه
در حالیکه نیروها و تجهیزات ارتش اسرائیل هرچه بیشتر در اطراف غزه تجمع می‌کنند، وضعیت مردم در باریکه غزه رو به وخامت می‌رود و نهادهای امدادرسان ابراز نگرانی کرده‌اند.
 
شمار کشته‌شدگان دو طرف هم رو به افزایش است، آمار شدگان در غزه از هزار نفر و تعداد کشته‌شدگان اسرائیلی از ۱۲۰۰ نفر فراتر رفته است.
 
حملات هوایی اسرائیل ادامه دارند و کمبود مواد غذایی گزارش شده و سوخت تنها نیرگاه برق رو به اتمام است.
 
پس از حمله مرگبار حماس به جنوب اسرائیل، وزیر دفاع این کشور دستور محاصره کامل و قطع آب و برق و گاز غزه را صادر کرد.
 
به گفته گزارشگر بی‌بی‌سی در غزه، مرد ترسیده و بسیار خسته هستند و در بیمارستان‌ها و مدرسه‌ها از بیم حملات هوایی اسرائیل پناه می‌گیرند.
 
حدود ۲/۳ میلیون نفر ساکن غزه هستند که چند صد هزار نفرشان بی‌خانمان شده‌اند.
امدادگران اسرائیلی همچنان در حال خارج کردن اجساد در سدروت هستند
چهار روز پس از حملات مرگبار حماس از غزه، امدادگران اسرائیلی همچنان در حال خارج کردن اجساد در سدروت هستند.
 
این تصاویر در نزدیکی یک ایستگاه پلیس ویران شده گرفته شده است که در آن درگیری مسلحانه رخ داده است.
 
تعداد کشته شدگان در اسرائیل به ۱۲۰۰ نفر و آمار مجروح شدگان بیش از ۲هزار ۷۰۰ نفر رسیده است.
 
مشاور ارشد نتانیاهو: «حماس این جنگ را شروع کرد،‌ ما تمامش می‌کنیم»
ارتش اسرائیل می‌گوید در اولین ساعات روز چهارشنبه جنگنده‌های این کشور نزدیک به هفتاد نقطه را در غزه مورد هدف قرار داده‌اند. در جریان حملات مداوم اسرائیل به غزه مناطق مسکونی به ویرانه تبدیل شده‌اند. دست کم ۹۰۰ نفر در این حملات کشته شده‌اند که صدها زن و کودک در میان آنها هستند. مقام‌های بهداشتی فلسطین می‌گویند هزاران نفر نیز مجروح شده‌اند.
 
در همین حال مارک رگو، مشاور ارشد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به برنامه نیوزنایت بی‌بی‌سی گفته است: «حماس این جنگ را شروع کرد،‌ ما تمامش می‌کنیم.»
 
آقای رگو که پیشتر سفیر اسرائیل در بریتانیا نیز بوده گفت اسراییل در شوک فرورفته و مردم خواهان «واقعیتی باثبات» در منطقه هستند. وی گفت اسرائیل باید با قدرت به حماس پاسخ دهد و افزود: «من می‌خواهم از مردم، از شهروندان بریتانیا یا هر کشور دیگری بپرسم، اگر ۱۰۰۰ نفر از مردم شما را ظرف یک روز می کشتند چه کار می‌کردید؟»
 
مارک رگو گفت: نخست وزیر این حمله را با یازده سپتامبر مقایسه کرده، اما اگر جمعیت اسرائیل و جمعیت آمریکا را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید که بسیار بدتر از حمله یازده سپتامبر بوده است.»
شبکه کان از ۱۲۰۰ کشته در طرف اسرائیلی خبر داد
به گزارش شبکه دولتی کان اسرائیل در حملات حماس یک‌هزار و ۲۰۰ نفر کشته و دوهزار و ۷۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
 
در همین حال سازمان ملل متحد از آواره شدن دست کم ۲۶۰هزار نفر از ساکنان غزه در پی حملات هوایی اسرائیل به این شهر خبر داد.
 
سازمان ملل می‌گوید، حملات هوایی سه روز گذشته اسرائیل در غزه بیش از هزار خانه را ویران ساخته و تأمین مایحتاج اساسی را با مشکل شدید مواجه کرده است.
 
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، روز سه شنبه در یک سخنرانی گفت: مردم اسرائیل لحظه خباثت را تجربه کردند. هدف گروه حماس، کشتن یهودیان است. او گفت: هزار شهروند اسرائیلی از جمله ۱۴ آمریکایی کشته شدند. هزاران نفر مجروح شدند. رنج ناشی از جراحت هیچ وقت فراموش نمی‌شود. حماس با نقض تمامی معیارهای اخلاقی می‌گوید گروگان ها را اعدام می‌کند.
 
جو بایدن گفت: حماس به خون تشنه است. از داعش بدتر است. ما کنار اسرائیل می‌ایستیم تا از خود دفاع کند. هیچ توجیهی برای تروریسم وجود ندارد. حماس به هیچ وجه مدافع حقوق فلسطینی‌ها نیست. آنها می‌خواهند کشور اسرائیل را نابود کنند و از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند. ما قانون جنگ را رعایت می کنیم.
 
وزیر دفاع اسرائیل: آنچه که در غزه بوده، دیگر وجود نخواهد داشت
وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید: «حماس تغییر می‌خواست و اکنون شاهد این تغییر خواهد بود. آنچه که در غزه بوده، دیگر وجود نخواهد داشت».
 
یووآ گالانت که روز سه‌شنبه در جمع سربازان این کشور در نزدیک نوار مرزی با غزه صحبت می‌کرد، افزود: «ما حملات را از راه هوا آغاز کردیم، بعد هم از راه زمین وارد می‌شویم».
 
او تصریح کرد: ارتش اسرائیل از روز دوم، این منطقه را به کنترل خود در آورده است «و در حال عملیات هستیم که تشدید خواهد شد».
 
جنگ اسرائیل و حماس وارد چهارمین روز خود شده است و بر اساس آخرین گزارش‌ها، تعداد کشته‌های طرف اسرائیلی که اکثر آن‌ها غیرنظامی هستند به بیش از هزار نفر افزایش یافته است.
 
وزارت بهداشت غزه هم اعلام کرده که به‌دنبال حملات هوایی اسرائیل به این باریکه، دستکم ۸۳۰ نفر کشته و چهار هزار و ۲۵۰ نفر زخمی شده‌اند.
 
سازمان ملل هم اعلام کرده که بیش از ۱۸۰ هزار نفر از ساکنان نوار غزه بی‌خانمان شده‌اند که یا آواره خیابان‌ها شده و یا در مدارس ساکن شده‌اند.
 
تخمین زده می‌شود که بیش از دو میلیون نفر در مساحت ۳۵۰ کیلومتری نوار غزه ساکن باشند.
 
وزارت خارجه دولت خودگردان فلسطینی هم اعلام کرده که حملات اسرائیل از روز شنبه موجب ویرانی ۲۲ هزار واحد مسکونی، ۱۰ مرکز درمانی و ۴۸ مدرسه شده است.
 
شبکه العالم حمله جنگنده‌های اسرائیل به دفترش در غزه را محکوم کرد
شبکه العالم- شاخه برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی- در بیانیه‌ای حمله اسرائیل به دفتر این شبکه در غزه را محکوم کرده است.
 
این شبکه با انتشار ویدئویی از آسیب‌هایی که به داخل یک دفتر وارد شده، بیانیه‌ای منتشر کرده.
 
این بیانیه می‌گوید امروز (سه‌شنبه) «جنگنده‌های» اسرائیل به دفتر شبکه العالم در غزه حمله کرده و «موجب خسارات شدید و خارج‌شدن این دفتر از چرخه تولید شده است.».
 
این شبکه گفت «دفاع از حقوق» زنان و کودکان فلسطینی و بازتاب دادن «عزت و اقتدار جوانان نسل نو فلسطینی» از دلایل این حمله بوده است.
 
جزئیات بیشتری منتشر نشده اما این شبکه گفت همچنان به فعالیت در غزه ادامه می‌دهد.
 
شبکه العالم-عرب زبان- وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد و در بعضی شهرهای منطقه مثل بغداد، دمشق و بیروت هم نمایندگی دارد.
پوتین در اولین اظهارنظر آمریکا را مقصر دانست
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در اولین اظهارنظر خود در مورد درگیری میان حماس و اسرائیل پس از حملات مرگباری که توسط این گروه شبه‌نظامی فلسطینی انجام شد، ایالات متحده را به "شکست" در خاورمیانه متهم کرد.
 
به گزارش خبرگزاری آلمان، پوتین روز سه‌شنبه ۱۰ اکتبر (۱۸ مهرماه) در مسکو در آغاز دیدار با محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، گفت: «این نمونه‌ای بارز از شکست سیاست خاورمیانه‌ای ایالات متحده آمریکا است که تلاش کرده حل و فصل مناقشه در آنجا را در انحصار خود درآورد.»
 
پوتین گفت ایالات متحده به خود زحمت نداده است به دنبال سازش‌های قابل قبول برای هر دو طرف باشد، بلکه در عوض ایده‌های خود را به عنوان راه حل برای مناقشه مطرح کرده و فشار وارد کرده است.
 
به گفته پوتین، واشنگتن نه منافع کانونی مردم فلسطین را در نظر گرفته و نه در راستای اجرای قطعنامه سازمان ملل برای تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی تلاش کرده است.
 
رئیس‌جمهور روسیه در اظهارات خود، حمله گسترده حماس به اسرائیل و قتل‌عام صدها غیرنظامی را نه تنها محکوم نکرد، بلکه حتی اشاره‌ای به آن نیز نکرد.
 
پوتین که خود جنگی ویرانگر را علیه مردم و دولت اوکراین به راه انداخته و متهم است که طی این جنگ بارها غیرنظامیان را هدف قرار داده است، از طرف‌های درگیری در خاورمیانه خواست تا در مورد غیرنظامیان رعایت بیشتری به خرج دهند.
 
رهبر کرملین که از سوی دادگاه بین‌المللی لاهه متهم به جنایات جنگی است، گفت، تلفات غیرنظامیان باید در حد امکان به صفر کاهش یابد.
ادعای عضو ارشد حماس درباره بی‌اطلاعی گروهی از سران حماس از طرح حمله روز شنبه
علی برکه، یک عضو ارشد گروه حماس مقیم لبنان، روز دوشنبه ۱۷ مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس ادعا کرد تنها شمار کمی از فرماندهان ارشد این گروه در داخل باریکه غزه از طرح سران سازمان برای تهاجم گسترده به اسرائیل آگاهی داشتند.
 
او اما مدعی شده که اگر غزه هدف حمله قرار گیرد، ایران و حزب‌الله که متحدان حماس هستند، به این نبرد خواهند پیوست.
 
علی برکه گفت حمله توسط نیمی از کادر فرماندهی حماس در داخل غزه طراحی شده بود و حتی نزدیک‌ترین متحدان این گروه از قبل در مورد زمان آن مطلع نشده بودند.
 
او گزارش‌ها در خصوص دریافت کمک امنیتی از ایران در برنامه‌ریزی این حمله یا دادن چراغ سبز نهایی ایران به آغاز آن در نشستی در هفته گذشته در بیروت را انکار کرد.
 
به گفته این عضو تبعیدی حماس که مسئول امور بین‌الملل این سازمان شبه‌نظامی فلسطینی است، حتی نیروهای خود این سازمان از گستردگی این عملیات حیرت‌زده شده و فکر می‌کردند که اسرائیل بتواند مانع آن شود.
حماس آماری از تلفات حملات اسرائیل را منتشر کرد
وزارت بهداشت گروه حماس در غزه اعلام کرده که از آغاز درگیری‌ها تا کنون ۸۳۰ فلسطینی کشته شده‌اند.
پیشتر تعداد زخمی‌ها ۴۰۰۰ نفر اعلام شده بود.
 
پیشتر، حماس به ساکنان شهرک اسرائیلی اشکلون در نزدیکی مرز غزه هشدار داده بود تا ساعت ۱۷ به وقت محلی، این شهرک را تخلیه کنند.
 
ضرب‌الاجل حماس منقضی شده اما تا کنون خبری از عملیات احتمالی این گروه در اشکلون منتشر نشده است.
سفارت اسرائیل: شمار کشته‌شدگان بیش از ۱۰۰۰ نفر است
سفارت اسرائیل در ایالات متحده در پستی در شبکه‌های اجتماعی گفته است که تا کنون مشخص شده که در حمله شبه‌نظامیان حماس در روز شنبه، حداقل ۱۰۰۸ اسرائیلی کشته شده‌اند.
 
در این پیام آمده است که زخمی شدن بیش از ۳۴۱۸ نفر هم تایید شده است.
حماس تا زمانی که جنگ ادامه دارد درباره «گروگان‌ها» گفتگو نخواهد کرد
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس می‌گوید تا زمانی که درگیری به پایان نرسیده این گروه درباره «گروگان‌ها» با اسرائیل مذاکره نخواهد کرد.
 
او گفته «به همه طرف‌هایی که در مورد اسیران دشمن در دست مقاومت با ما تماس گرفتند، اطلاع داده‌ایم که این پرونده قبل از پایان نبرد باز نخواهد شد و آن هم فقط به قیمتی صورت می‌گیرد که مقاومت آن را بپذیرد.»
 
اسرائیل تخمین زده که حماس بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر را که روز شنبه در جنوب اسرائیل ربوده شده‌اند را در اختیار دارد.
علی برکه، یکی از مقام‌های ارشد حماس، با بیان اینکه «تنها تعداد محدودی از فرماندهان ارشد در داخل غزه از حمله به اسرائیل اطلاع داشتند»، گفت: «اگر غزه در معرض نابودی قرار گیرد متحدان ما از جمله ایران و حزب‌الله لبنان به جنگ خواهند پیوست.»
محمد خاتمی: حمله حماس به اسرائیل دستاورد بزرگی برای مردم فلسطین است
محمد خاتمی با اشاره به حمله حماس به اسرائیل گفت: «این حمله دستاورد بزرگی برای مردم فلسطین است.» او ادامه داد: «دستگاه‌های تبلیغاتی طرفدار اسرائیل می‌کوشند این دستاورد بزرگ را به بعضی قدرت‌ها و کشورها منتسب کنند و قدرت و استقلال فلسطینی‌ها را نادیده بگیرند.»
محمدباقر قالیباف: تا تحقق آرمان‌ فلسطین از آن‌ها حمایت می‌کنیم
محمدباقر قالیباف، رییس مجلس، با بیان اینکه «فلسطین موضوع امروز جهان اسلام است»، گفت: «در تلاشیم تا با روسای مجلس کشورهای اسلامی برای حمایت از فلسطین رایزنی کنیم.»
 
او افزود: «بدون شک تا تحقق آرمان‌ مردم فلسطین از آن‌ها حمایت کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.»
علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران حمله حماس به اسرائیل را «تاریخی» نامید
علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران حمله حماس به اسرائیل را «تاریخی» خواند و گفت: «جمهوری اسلامی در افزایش روحیه مقاومت و مبارزه نقش موثری داشته است.»
+161
رأی دهید
-117

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    عزیزان ایرانی که هنوز به اصلاح طلبان امیدوارند نظرات خاتمی در مورد ایرائیل را بخوانند باید گفت سگ زرد برادر شغال است خاتمی با بقیه وحوش طویله اسلامی فرقی ندارد
    81
    327
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

    خاتمی از کثافت کثافت تر همونی بود که میگفت، گفتگوی بین تمدنها، نتیجه اینه که آخوند جماعت از سگ و خوک کثیفترند. قالیباف و‌آن مردک ابله علی فدوی مفعول هم دستمال بدستان مفعول بزرگشان، خامنه ای ابله هستند. اینها همگی باید دادگاهی شوند. اگر اسرائیل و‌امریکا ادعایی دارند، بلید آنرا در جهت سرنگونی هر جه سریعتر لین رژیم منحوث به اثبات همگان برسانند.
    219
    285
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۱
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    خاتمی باز ثابت کرد که آخوند خوب رو فقط تو بهشت زهرا پیدا میشه کرد مگه نه فنلاندی
    78
    287
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Ginger - چگو، اسپانیا

    رژیم اسلامی هر وقت که اوضاع داخل برایش بحرانی می شود انواع طرفند ها را برای کنترل کردن انقلاب ملی و جاری مردم ایران بکار می برد آن از جنگ با عراق و کشتن دو میلیون پسر ایرانی ،دیکری انتقال ویروس کرونا به ایران درست بعد از انقلاب ۹۸ جنگ اوکراین بعد از مهسا و الان برای پیش گیری از فوران دوباره انقلاب ملی مردم برای کشتن آرمیتا اقدام جنگ با اسرائیل کرده است در این گیر و دار هم فوت آرمیتا بر اثر بیماری زمینه‌ای را اعلام خواهد کرد چون ایجاد زلزله مصنوعی در ایران هنوز جواب نداده پارسال در نزدیک مرز ترکیه الان هم زلزله مصنوعی در افغانستان بوجود آورد با انفجار های زیر زمینی هر دو با برای ایجاد زلزله در ایران و کشتن مردم ایران برای اخبار سازی نتیجه نداده است
    68
    135
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    شبکه العالم تغییر اسم داد و شد شبکه المخروب !
    92
    134
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان

    اگر مرد هستید برید تن به تن با فلسطین ها بجنگید همونجوری که اونا باهاتون میجنگن نه با هواپیما بمب موشک بریزی رو سر زن بچه بیگناه، ظلم هیچ وقت ابدی نمیمونه 50 ساله این بد بخت ها رو زندانی کردید اینم جوابتون
    198
    134
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    یکی باید بایدن الزایمری خفه کند این دمکرات های بی شرف هم با طویله اسلامی لاس می زنن و هم با اسرائیل البته اگر یهودیان سرمایه و دانش فکری خودشان را از امریکا بیرون بکشن امریکا زمین گیر مکیشه دمکراتهای بی ناموس بی شرف مجبورند بگویند که ما کنار اسرائیل می‌ایستیم تا از خود دفاع کند والا اینها دلشان به اسرائیل نسوخته
    49
    128
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    danyou - تل آویو، اسرائیل

    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
    تو هم که معلومه آخوند زاده هستی !!! آخوندها عاشق لندن و پوند هستن . شما هم اگه به جاییت فشار میاد یا برگرد قم یا تشریف ببر غزه همونجا به خدمتت برسیم. روزهای آخر همتون هست.
    28
    100
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
    ابله مگر عهد حجر است که علی قداره می کشید! تو هم برو با یک گوریل وحشی بجنگ تا ببینم تا چقدر مردی. با حماقت های امام زمانی و توهم احمقانه حتی سر 41 نوزاد و کودک را بریدید. کاری کردید که ضجه هم بزنید دیگر ماهیت بدتر از داعش شما اشکار شده و کسی یک لیوان اب هم به دست شما نمی دهد. تو حتی ایا معنای خجالت را می فهمی یا در دروغ های اخوندی امام زمانی غرق هستی. از ته چاه قورباغه هم بیرون نمیزند چه برسد به ناجی! بلاهت تا چه اندازه!
    17
    96
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    varied - ریزه، ترکیه
    عزیزم بدبختی اینست که این جنازه را یهودیان امریکا رئیس جمهور کرده اند
    12
    67
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
    یعنی سُسمشنگی از این کامنتت میریزه. چرا نمیگی فلسطینی ها مردونگی بیشتری نشون بدن و بیان با شمشمیر بجنگن؟؟ اخه مرتیکه خاویار مال مزدور، اگر قرار به این باشه که تن به تن بجنگن، غلط میکنین موشک میدین بهشون. واقعا نشون میدی که طرفدارهای این وحوش، وقتی ایکیو پخش میکردن، توی صف سرویس به باجناق بودن
    28
    84
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    مردم غزه باید بلند شن و این حماس رو که بین مردم عادی سنگر گرفتن رو بندازن بیرون. مگر اینکه خودشون بخوان، که دیگه نباید شکایت کنن که چرا غیر نظامی ها کشته میشن
    32
    81
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    varied - ریزه، ترکیه
    دموکراتها انتخابات رو باختن دوست عزیز.
    26
    57
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
    برادر عرزشی، غزه نری ..کشی!! 😀😀
    35
    89
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    اگر مرد هستید برید تن به تن بجنگید؟ پس چکار می کنند؟ تازه مرد هستید؟ در زمان زن زندگی آزادی؟ خاک بر سر ۵۷تی که امیدش به تو می باشد. فعلا که این زنها ارتش اسراهیل هستند که مثل خرگوش حماس شکار می کنند. می دانی فرق میان سرباز زن اسراهیل با سرباز مرد حماس چیست؟ سرباز حماس خود را در کودکستان .مدرسه بیمارستان پنهان می کند و مثل خفاش موشک کور کورانه پرتاب می کند. به امید آنکه اسراهیل ترحم داشته و مدرسه را نزند.سرباز زن اسراهیل اولین کاری که می کند. از مدرسه.بیمارستان دور میشود ،تا خودش حمله قرار گیرد نه مدرسه. حماس حمله و فرار , گور پدر مردم غزه .یک جوری خودشان با اسراهیل کنار بیاند.اسراهیل اولین کاری که می کند. مردم نوار مرزی را به جای دیگر منتقل می کند تا آسیب نبیند. مرد حماسی کالسکه کودک را با سرنشین در جلو خود به عنوان سنگر استفاده. زن اسراهیلی کالسکه کودک را در پشت سر خود و از سینه خود به عنوان سنگر برا کالسکه استفاده می کند؟ حالا ... چه کسی بیشتر مرد است؟ مرد حماسی یا زن اسراهیلی ؟
    38
    60
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    خشایار1980 - شیراز، ایران

    این جنگ تمام نخواهد شد مگر اینکه حکومت در ایران عوض شود.تا الان حکومت اسلامی برای اسرائیل دشمن بهتر از دوست محسوب می شد و اسرائیل کلی امتیاز می گرفت به خاطر اینا ولی الان تازه فهمید که نه بابا،اینا دارن راستی راستی یه کارهایی می کنند
    42
    63
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    مرد نیستید که روبرو بجنگید .تنها کاری که خوب بلدید بمباران ساختمانهای مسکنونی غزه هست . فعلا که 1000 قلاده ازتون کشتن تا بعدا
    62
    45
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    برادر عرزشی! غزه نری ..کشی. اینهم جواب شما
    12
    31
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    پاکسازی منطقه از تروریستهای خونخوار داعش (حماس) به خوبی پیش میرود.
    14
    29
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ایرانی دبش - تهران، ایران
    امیدوارم که این جنگ بزودی تمام بشه من نه طرف فلسطین هستم نه اسرائیل چون نه کشور من هست نه مردم من فقط من آرزو می‌کنم کسی کشته نشه مادری بی‌فرزند نشه یا فرزندی بی‌خانواده داغ دیدن خیلی سخت هست حالا یا با تقصیر یا بی‌تقصیر
    9
    21
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    ۱-خانمها و آقایان؛ جنگ و بیداد را برپایه نفع شخصی و عقده شخصی قضاوت نکنیم. عقده شخصی در این این است اگر رژیم اسلامی خود را حامی فلسطینی ها میداند , پس ما الزاماً باید علیه فلسطینی ها جبهه بگیریم. چرا ما باید پس مانده های حسابی خود را بارژیم سر فلسطینی ها خالی بکنیم? به یقین میشود گفت اگر رژیم کنونی طرفدار اسراییل بود, ما از فلسطینی ها حمایت می کردیم. اصلا چه اشکالی دارد بگوییم جنگ و بی خانمانی بد است?.
    9
    27
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    ۲- چرا نگوییم همه حق زندگی دارند چه کودک فلسطینی یا کودک یهودی?چه تعدادی از دوستان تاریخچه آفرینش حماس و اختلافات با اسراییلی ها را میدانند?. چرا زندگی با تحقیر و خفت و سرکوب فلسطینی این همه سال ادامه دارد?مگر اینها از مثلث برمودا آمده اند? فلسطینی ها کجا بروند? چرا غزه پرتمرکزترین شهر جهان که بیش از چند دهه است که اسراییل دور آنها حصار کشیده است?مگراین مرگ تدریجی و بارقت برای این مردم نیست? این مردم چیزی برای از دست دادن ندارد! امریکا و غربی ها چرا در سرکوب وکشتار مردم فلسطین سکوت می کنند?
    9
    27
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    ۳-هر روز کودک و پیرو جوان فلسطینی کشته می شوند, آیا ما سوپر دو آتشهای ایرانی حرفی زدیم ?چرا ما حالا از همه ارتدوکس تر شده ایم? همدردی با مظلومان وظیفه همه است. مگر ما مشکلات خودمان را در ایران حل کرده ایم? آیا خبری از آرمیتاها هست? آیا کسی از شکنجه جوان بلوچ سخنی گفت? چه شد سالگرد جمعه سیاه? چرا نمی پرسیم علت خاموشی و سکوت بقیه شهرها چیست? ویراژ دادن برای کسی خوب است که جاده صاف داشته باشد, نه مثل ما که اندر کوچه بن بست گم شده ایم. نه عمل غیرانسانی و خشونت حماس قابل قبول است نه سرکوب وکشتار و احاطه سالیان این مردم توسط اسراییل.وقتی که صداقت در مخالفت با جنگ معیار باشد, لزومی نیست که یکطرفه واژگون بشویم و تحلیل دیمی بدهیم! بله حماس بد میکشد! ولی اسراییلی خوب و شیرین میکشد!. از کشتن یکی خوشحال بشویم; و از کشتن دیگری رنجدیده خاطر. جانتان جور
    8
    29
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    samamos - میدلزبرو، انگلستان
    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
    اینو در مورد کشور خودت هم میتونی بگی؟وقتی مردم و جوونها با دست خالی میان تو خیابون، مزدورهایی مثل تو جرات داشته باشن دست خالی برن.
    6
    22
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    باید اسم ....رو از ....بپرسی . در ضمن این اوصاف فقط به کسانی خوب میچسبه که برای اسقاطیل خودشون رو جر میدن
    3
    7
    ‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.