راز همصدایی جمهوری اسلامی و دولت بایدن در تکذیب نقش ایران در حملات حماس

در حالی که واشنگتن و تهران همصدا نقش جمهوری اسلامی در حمله حماس به اسرائیل را تکذیب می‌کنند، اما وال استریت جورنال در گزارشی نوشته نقشه این حمله با همکاری سپاه و اعضای حماس و حزب‌الله از تابستان‌ برنامه‌ریزی شده. چرا جمهوری اسلامی و دولت بایدن هم‌نظر شده‌اند؟
+47
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    این همصدایی برمیگرده به اون شش میلیارد دلاری که بایدن فرستاد قطر و مستقیماً توسط رهبران حماس که در قطر زندگی میکنند ، هزینه جنگ با اسرائیل شد ! در ضمن قبلاً چند تن از مسئولین رژیم گفتند ، این پول قبلاً خرج شده و پولی در کار نیست ! یعنی اینکه از قبل دولت بایدن در تبانی با رژیم مفعول و با علم به اینکه این شش میلیارد ، کجا قراره هزینه بشه آزادش کردند !!
    0
    75
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    ایوب صبور - المیره، هلند

    من یک سوال از آقای بایدن و وزیر امور خارجه اش آقای بلینکن دارم. شما که هیچ اطلاعاتی از عملیات حماس نداشتید و نمی دانستید که همچین عملیاتی در شرف تکوین است .خوب شما که از اصل ماجرا خبر نداشتید چگونه از دست داشتن یا نداشتن رژیم ایران خبر دارید که می گویید هیچ نشانه ای از دست داشتن رژیم در این عملیات دیده نشده است؟!!!!!!!!! عجبا چطور حتی متوجه عملیات حماس نشدید ولی متوجه شدید که رژیم دست در این حمله ندارد؟!!! فکر می کنید افکار عمومی میزان مماشات با رژیم ایران را نمی دانند؟ از یک طرف 6 میلیارد دلار مردم ایران را به کیسه آخوندا می ریزید و از طرف دیگر میگویید ما در کنار مردم ایران هستیم. بقولی قسم حضرت عباس را قبول کنم یا دم خروس 6 میلیاردی؟؟!!
    1
    28
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    چون حـ... بایدن پول داده به جمهوری اسلامی و درضمن اینجوری کلی اسلحه میفروشه به اسراییل
    0
    20
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    هر زمان که دمکرات ها در آمریکا قدرت را در دست دارند معاملات با جمهوری ننگین و فاسد اسلامی به اوج خود می‌رسد. از معاملات پنهانی و کمک های مالی مانند آن ۶ میلیاردی که به ملاها دادند تا تجدید قرادادهای جدید و قدیمی. منظور انها فقط نگاه داشتن آخوندها در ایران و منطقه است.
    0
    23
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.