پاسخ ایلان ماسک به پست علی خامنه‌ای در ایکس (توییتر سابق)

بی بی سی: در پی انتشار پستی در حساب آیت‌الله علی خامنه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر)، این شبکه اجتماعی پست رهبر ایران را خلاف مقررات تشخیص داده و ایلان ماسک، مالک این شبکه اجتماعی هم به آقای خامنه‌ای پاسخ داده است.در پستی که در حساب رهبر ایران و به زبان انگلیسی منتشر شده، ویدیویی از فرار گروهی از شهروندان اسرائیلی از نیروهای حماس در جریان حملات این گروه به اسرائیل منتشر شده و در متن آن برای «محو سرطان رژیم صیهونیستی از منطقه» ابراز امیدواری شده است.

در متنی که برای راستی‌آزمایی این پست از سوی ایکس به آن اضافه شده، آمده «افرادی که در این ویدیو دیده می‌شوند شرکت‌کنندگان غیرنظامی در یک فستیوال موسیقی ترنس در حال فرار از شبه‌نظامیان حماس هستند.»بر اساس اعلام یک سازمان امدادی، ۲۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان در فستیوال موسیقی سوپرنوا در جنوب اسرائیل در جریان حمله حماس کشته شده‌اند.

پست اقای خامنه‌ای همچنین خلاف مقررات ایکس تشخیص داده شده و نمایش آن به طور پیش‌فرض، غیرفعال شده است. با این حال این پست حذف نشده است و کاربران با کلیک روی آن همچنان می‌توانند آن را ببینند.

ایلان ماسک، مالک ایکس هم در واکنش به توییت رهبر ایران نوشته: «از موضع رسمی خامنه‌ای مشخص است که هدف او محو اسرائیل است، نه حمایت از فلسطینیان. چنین اتفاقی نخواهد افتاد، آن چه روی می‌دهد، تا دهه‌ها، چرخه پایان‌ناپذیر خشونت و انتقام است. دمیدن بر شعله‌های نفرت راه چاره نیست، شاید وقت فکر کردن به راهی دیگر باشد.»بر اساس آخرین آمار اعلام شده، از زمان آغاز دور تازه درگیری‌ها تاکنون ۷۰۰ اسرائیلی و ۴۱۳ فلسطینی در جریان حملات دو طرف کشته شده‌اند.
+95
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    Omide por jalal - تبریز، ایالات متحده امریکا

    با درود به خاندان پهلوی ! جناب آقای “ ماست “ ! شما به جای پاسخ دادن به این الدنگ بهتر است دسترسی این تفاله و سایر نخاله های حکومت به ایکس را مسدود کنی همانطور که این بیشرف ها این شبکه های اجتماعی را در ایران بر مردم مسدود کرده اند ! شماها کی میخواهید بیدار شوید ؟ مناظر قتل عام دیگری هستید ؟
    20
    138
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    Omide por jalal - تبریز، ایالات متحده امریکا
    این شاه اسلام پناه آریانژاد (سیمبیوز دین برتر و نژاد برتر» و خوردن از اخور دین و نشخوار از توبره نژاد «حاج محمد رضا پهلوی آریا مهر» بجای در خواب دیدن ائمه اطهار و نجاتش توسط حضرت ابوالفضل، پهن کردن سفره افطاری همراه وزرای کابینه و سفره حضرت رقیه در کاخ، سفر حج و عتبات و زیارت امام رضا از یکطرف و بستن پیشینه خود به افسانه موهوم کتاب عهد عتیق یهودیان(کوروش کبیر» از طرف دیگر ، فقط مثل ایلان ماسک، دهان خمینی را باز می گذاشت تا مردم می دیدند این الدنگ چه تحفه ای است، و بجای فرستادن او به نجف یعنی مقدس ترین مکان شیعیان در عراق و ساختن قدیس و منجی از این خوانخوار ملعون، و سپس لم دادن زیر درخت سیب در راحتترین کشور استعمارگران اروپایی در نوفل له شاتو، با چاپ رساله او و روش های تفخیذ(لاپایی) و کامگیری از طفل شیرخوار را اجازه انتشار می داد، کار به اینجاها نمی رسید.
    21
    26
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران

    آقای ایلان ماکس ، شما کجا ، خامنه ای مفعول قاتل دها هزاران نفر کجا ، باین آدم ابله متوهم بیشتر از این بها ندهید ، جواب شما باین آدم ، ارزش نداشته اجتماعی او را بالا میبرد
    4
    34
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    پیر خردمند - تورونتو، کانادا

    ایلان ماسک اگه راست می گویی و مثل رییس جمهورو دولت امریکا دنبال ماهی گیری از اب گل الود نیستی حساب علی خامنه ای رو حذف کن از تویتتر.
    3
    35
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.