مشاور نظامی خامنه‌ای: از عملیات حماس دفاع می‌کنیم؛ سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» در مجلس

سرلشکر یحیی رحیم صفوی مشاور نظامی علی خامنه‌ای گفته است که ایران از عملیات امروز صبح حماس دفاع می‌کند.

سرلشکر صفوی گفته «ما از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی حمایت می‌کنیم و مطمئن هستیم که جبهه مقاومت نیز از این موضوع حمایت می‌کند.

آقای رحیم صفوی گفته «بابت این عملیات به مجاهدین فلسطینی تبریک می‌گوییم… و ما تا آزادی فلسطین و قدس در کنار مجاهدان فلسطینی خواهیم ماند».

دو روز پیش از این آقای خامنه‌ای گفته بود اسرائیل «در حال از بین رفتن است».
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند
شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران روز شنبه در پی آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی شبه‌نظامیان حماس شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
 
به گزارش رسانه‌های ایران این گروه از نمایندگان در مقابل جایگاه هیات رئیسه مجلس در صحن علنی جمع شده بودند. «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است» از دیگر شعارهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران بود.
واکنش‌های جهانی به حملات امروز
حملات فلسطینی‌ها به اسرائیل واکنش‌های زیادی را در سرتاسر جهان داشته است. تعدادی از آنها را در اینجا مرور می‌کنیم:

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه به شدت این حملات را محکوم کرد و گفت: «همبستگی کامل خود را با قربانیان، خانواده آنها و عزیزانشان اعلام می‌کنم.»

وزیر خارجه آلمان گفت «خشونت و راکت‌پرانی علیه شهروندان بی‌گناه باید فورا متوقف شود.»

اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا این حملات را «تروریسم به نفرت‌انگیزترین شکل ممکن» توصیف کرد.

آمریکا خشونت‌ها را محکوم کرد و از هر دو طرف خواست که از تلافی‌جویی خودداری کنند.

معاون وزیر خارجه روسیه گفت «لازم به ذکر نیست که ما همواره خواهان خویشتنداری هستیم.»
+21
رأی دهید
-116

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۰
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    دختر مردم "آرمیتا گراوند" را زدید و کشتید، حال جرأت اعلامش را ندارید! لذا حاظرید منطقه را به آتش بکشید تا فعلا آتش ملت سرتان نریزد! حال نتانیاهو که ترتیب نیابتی هایتان را داد، مردم هم ترتیب شما را خواهند داد!
    14
    79
    شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    بایدن و دمکراتهای بیشرف که همدست تروریستهای اسلامی هستند از هر دو طرف خواسته اند که از تلافی‌جویی خودداری کننددر حالیکه این بی شرف های دمکرات باید قبل راکت پراکنی تروریستهای اسلامی بسوی اسرائیل پیشگیری میکردند اما رحیم صفوی بره تریاکش را بکشه مواظب باشه اسرائیل شلوار مفعولان و باجاناق هاش را پایین نکشه
    14
    69
    شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    هرچقدر بیشتر شیعیان جهان عربده بکشند بعلت نفرتی که تاریخی ولی با خمینی و دنبالچی هایش تقویت شده چند قدم اعراب به اسرائیل نزدیکتر میشوند. این بازی ماهرانه و کارشناسانه که حکایت از شناخت دقیق مجریان از فرهنگ مستتر در خاورمیانه دارد تا تبادل سفیر ادامه خواهد یافت. هرگز کشوری بنام فلسطین تاسیس نخواهد شد. این نه بعلت عدم تمایل اسرائیل است بلکه عربستان این را نمی خواهد. چون فهمیده اند که فلسطین در تیول عده ای متعصب و تندروی مذهبی خواهد افتاد که موی دماغ میانه روهای جهان عرب میشوند
    10
    43
    شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران
    دوباره عرعر این ارازل و اوباش سپاهی در آمد. خیلی شعار بدهند در چند روز آینده یکی از همین ها رو اسرائیل در خود تهران به درک واصل می کنه
    116
    97
    شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه

    جالبه براتون بگم توهمین فرانسه عده ای از عرب های الجزایری و مراکشی وسوری و لبنانی و بقیه جاها بعد از این حمله های حماس به اسراییل با ماشینها ریختن تو خیابون بوق می زنن و شادی میکنن.
    6
    45
    شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    مرگ و ننگ بر شماها باد که همدست شیطان هستید.حکومتتان نابود باد که نابودی از آن شماست.همتون پوزه هاتون رو بستید وقتی که مهساها و آرمیتاها و نیکاها کشته شدند.آتش بیار معرکه شدید با دین نحستون.
    7
    59
    شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    بابا بذارین این ٦ میلیارد برسه تو بانک خامنه ای، بعد به گ..اش بدین. باز شروع شد. ٥٠٠٠ تا راکت زدن، هیچ خرابی یا تلفات جانی عمده نداشته. فقط برای ملت ایران صورتحساب داشته
    10
    39
    شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

    آهای خامنه ای مفعول، من یک ایرانی اصیل زاده ام و نه یک مفعول باده مثل تو و دار و دسته مفعولانت، این را بدان که ما این را بلند میگوئیم، زنده باد یهود و جاوید باد اسرائیل. به کوری چشم تمام شماها و شیعیان در اقصی نقاط جهان، پسا حکومت نمگین مفعولین شما، نه تنها با اسرائیل رابطه ای صمیمی برقرار میکنیم بلکه عوض یک سفارتخانه اجازه باز کردن دو سفارتخانه، یکی در قم و دیگری در مشهد را به دولت وقت اسرائیل میدهیم و با تمام دنیا رابطه برقرار میکنیم. چشمتان کور و دندتان هم نرم. شماها فعلا ثروت ما مردم را به باد میدهید، ولی ما دین و آئینتان را به فنا و‌نابودی داده ایم، از سوراخی که چپیده ای در آن بیا بیرون و ببین، در ایران نه تنها کسی بدنبال دین، بلکه حتی بدنبال خدا هم‌دگر نیست، و‌این کاری هست که مفعول بزرگ آفتابه بدست انجام داد، باز هم بخاطر مغز پوسیده و کپک زده اش. نابود باد خودت، خاندانت و رهروانت. زنده باد ایران و ایرانی. به کوری چشمتان، جاوید شاه، رضا شاه، روحت شاد، محمد رضا شاه پهلوی روحت شاد
    102
    59
    شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    همین روزها خبر کتلت شدن حداقل یکی از این اشرار تروریست سپاه رو خواهیم شنید.شاید هم یکی دیگر از انبارهای تولید سلاح سپاه کودک کش اشغالگر در داخل خاک کشور بره روی هوا.
    9
    39
    شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    به آخوندهای بیشرف بزرگوار پیشنهاد میکنم زیاد گنده گ ی نکنند . فکر میکنم اسرائیلی ها به احتمال زیاد برای رو کم کنی هم که شده , عملیات بزرگی تو ایران انجام بدهند . احتمال جنگ منطقه ای هم وجود دارد . در هر حال غزه کمتر از 5000 کشته نخواهد داد که 90 در صدش غیر نظامی ها خواهد بود .
    2
    7
    شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ
    خودتون که وجود ندارید بجنگید از ترستون
    0
    6
    یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.