نشریه «ونیتی فر»: ملانیا ترامپ تقاضای افزایش مهریه‌ کرده است

العربیه: مجله آمریکایی «ونیتی فر» گزارش داد که ملانیا ترامپ، همسر رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده، با نظر به مشکلات حقوقی فزاینده همسرش که به افزایش هزینه‌های دونالد ترامپ انجامیده، تقاضای «افزایش مهریه» خود را کرده است تا مبادا در صورت ورشکستگی شوهرش در حق وی اجحاف شود.

به گفته این مجله، بانوی اول پیشین آمریکا قول و قرار مالی پیش از ازدواج خود با شوهرش را تغییر داده است تا در صورت ورشکستگی ترامپ، آینده ملانیا و بارون، تنها فرزند وی از شوهر سرمایه‌دارش به خطر نیفتد.

ترامپ در حال حاضر از چند سو تحت فشار است تا غرامت‌ها و جریمه‌های سنگین بپردازد. دادگاه نیویورک چند ماه پیش حکم داد که ترامپ در پرونده آزار و اذیت جنسی و سپس بدنام کردن ئی. جین کارول روزنامه‌نگار مقصر است، و باید 5 میلیون دلار خسارت بپردازد. رسیدگی به این پرونده هنوز ادامه دارد، و ترامپ ممکن است مجبور شود حتی غرامت بیشتری بدهد.

از سوی دیگر، دادستان کل نیویورک در پرونده کلاهبرداری گسترده شرکت‌های ترامپ خواستار 250 میلیون دلار جریمه شده است. ترامپ هم‌اکنون در نیویورک برای این پرونده تحت دادگاهی است. علاوه بر این، هزینه‌های کمرشکن وکلا و تیم‌های حقوقی ترامپ هم هستند که باید در نظر گرفته شوند.

روزنامه «واشینگتن پست» گزارش داده است که پس از سوگند ریاست جمهوری خوردن ترامپ در سال 2016، ملانیا اثاث‌کشی خود به کاخ سفید را به تاخیر انداخت تا بتواند شرایط مهریه خود را بهبود بخشد. نزدیکان به ملانیا گفته‌اند وی تاکنون حداقل سه بار قول و قرارهای مالی خود با ترامپ را تغییر داده است.

بر اساس گزارش واشینگتن پست، ملانیا بر این باور بوده که قول و قرار اولیه‌ای که با ترامپ پیش از ازدواج گذاشته بود، «کم‌فروشانه» بوده است. با این وجود، از آنجایی که ملانیا در سال 2017 بیشترین زمان را به عنوان همسر ترامپ نسبت به همسران پیشین وی با او گذرانده بود، «قدرت چانه‌زنی» وی افزایش یافته بود.

منابع نزدیک به خانواده ترامپ به ونیتی فر گفته‌اند ترامپ چنان به ملانیا وابسته است، و وجود همسرش چنان برای او «آرامش‌بخش» است، که در سال 2016 دوستان رئیس‌جمهوری پیشین و حداقل یکی از فرزندان بزرگسال ترامپ ملانیا را ترغیب کرده بودند تا هرچه زودتر به کاخ سفید نقل مکان کند.
+2
رأی دهید
-20

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.