انتشار ویدیوهای دیگری از آرمیتا گراوند؛ مصاحبه با دوستانش و فیلم ورود او به مترو

ایران وایر: در ادامه واکنش‌ها به انتشار خبر «آرمیتا گراوند» دانش آموز شانزده ساله‌ای که در مترو به خاطر حجابش توسط حجاب بانان مترو ضرب و شتم شده بود، کانال شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران نوشته مدیر حراست آموزش و پرورش شخصا برای تهدید دانش‌آموزان و معلمان به مدرسه آرمیتا رفته است.
 
همزمان فیلمی از خبرگزاری دولتی ایرنا منتشر شده که دو همکلاسی آرمیتا جلوی دوربین نحوه بیهوشی او در مترو را طبق روایت حکومت شرح می‌دهند. به نظر می‌رسد با خبر حضور مدیر حراست در مدرسه آرمیتا، دانش‌آموزان با تهدید و فشار وادار به «اعترافات اجباری شده‌اند.»
 
کانال شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران  در این رابطه نوشته: «امروز رییس حراست وزارت آموزش و پرورش با حضور در محل مدرسه محل تحصیل آرمیتا گراوند با تهدید معلمان این دانش آموز، تاکید کرده است که انتشار هرگونه خبر یا حتی عکسی از آرمیتا گراوند از طریق صفحات مجازی و بوسیله معلمان این دانش آموز می تواند ، جریمه سنگینی خواهد داشت و معلم خاطی ، مستقیم اخراج خواهد شد.»
 
این کانال به نقل از منابع موثق  نوشته: «دیروز هم رییس حراست اداره کل آموزش و پرورش تهران ، با حضور در مدرسه این دانش آموز علاوه بر تهدید معلمان ، همکلاسی های آرمیتا را از هر گونه خبر رسانی درباره وضعیت این دانش آموز برحذر داشته است.
 
در این گزارش آمده که دوستان همراه آرمیتا در روز حادثه ، به شدت تحت فشار هستند که نه تنها از هر گونه اطلاع رسانی پیرامون وضعیت آرمیتا در روز حادثه خودداری کنند ، که علاوه بر آن با قرار گرفتن در مقابل دوربین های خبرگزاری های رسمی ، بروز هر گونه حادثه ای برای آرمیتا گراوند را منکر شوند.
 
یک منبع مطلع  به «ایران‌وایر» گفته آرمیتا گراوند صبح روز یکشنبه با علائم حیاتی بسیار ضعیف و کاهش سطح هوشیاری شدید، به بیمارستان فجر نیرو هوایی منتقل شده است. این منبع مطلع می‌گوید: «در مدارک معاینه اولیه تکنسین اورژانس جی سی اس او ۳ ذکر شده است.»
انتشار ویدیوهای دیگری از ماجرای آرمیتا گراوندی را منتشر کرد مصاحبه با دوستانش و فیلم ورود او به مترو.
مصاحبه با دو فاطمه و مهلا( دو دوست و همکلاسی آرمیتا گراوند)

 
+27
رأی دهید
-33

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    Omide por jalal - تبریز، ایالات متحده امریکا

    با درود به خاندان پهلوی ! گذشته از اینکه این اظهارات دوستان آرمینا درست باشد یا تهدید شده باشند و با صرف نظر از اینکه چرا حکومت اینقدر در این موضوع دست و پا میزند و چرا از طرف آموزش پرورش مامور به مدرسه رفته من فقط یک سوال از حکومت و حامیانش دارم : آیا اندیشیده اید که چرا هر انفاقی که در ایران میافتد مردم تقصیر را متوجه حکومت میدانند ؟ ببین چکار کرده اید که مردم تا این حد از شما “ عاسی “ و لبریز شده اند ! پس به جای راه انداختن تین نمایش ها برای منحرف کردن افکار مردم از پرونده جنایاتتان در مورد مهسا و نیکا و حدیث و ندا و سهراب و دیگر عزیزانمان ، به فکر سوراخ موش باشید !
    8
    56
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    lehrte - هانوفر، آلمان

    به نظر من این امت هیجوقت انقلابی دیگر نخواهد کرد فقط 2 درصد این امت شجاع هستند یک درصد هم عوامل و مزدوران رژیمند اون دو درصد هم یا توی زندانن یا کف خیابون اما 97 درصد بفیه اگه اون یک درصد مزدور بگن ناموستونو بدین میدن برای شناخت بیشتر مردم ایران کتاب حاج سیاح که حدود 100 سال قبل در زمان قاجار نوشته شده رابخوانید در قسمتی از کتاب میگه اگه هزاران هزار از مردم فرزانه ایران را بکشند باز این مردم مثل گوسفند در حال چرا هستند و واقعیت مردم ایران همینه .....
    6
    53
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نسل بی سواد - اسلو، نروژ

    وحشت آخوندها از این جنایاتشان کاملا آشکار هست. کاملا واقف هستند که اگر مردم تصمیم آخر رو بگیرند اونها بالایرتیرهای چراغ برق خواهند بود . ولی افسوس از قشر خاکستری که جوان‌ها رو تنها گذاشتند. تاریخ از اونها با نفرت نام خواهد برد. فقط یک لحظه ترس رو کنار بگذارند و به ایران زمین فکر کنند و قدم بردارند آخوند در راه فرار و اخفا خواهد بود
    7
    44
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    در ج.ا بیهوش شدن ناگهانی زیاد اتفاق می افتد ، یاد زهرا قاسمی افتادم که در زندان اوین سرش را به میله زده بود، ضمنا خانم دکتری در کلانتری زنجان خود کشی کرده بود، البته چند نفر دیگر هم از طبقات بالا خودشان را پرت کرده بودنند ، ج.ا معتقد استکه در کشتار مهسا و هواپیمای اوکراین و غیره نقشی نداشته ودر کشتار مردم در آینده هم نقشی نخواهد داشت !؟!
    30
    43
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Mohsen.SE - لوزان، سوییس

    اینا ریگی به کفششون نیست ؟ بلکه یه تخته سنگ تو کفششونه ، والا چرا فیلمای داخل قطار را نگذاشتن؟ چرا هنگامیکه بیهوش شد ، دوستاش تلاش کردند که دختر را بیارن بیرون ،؟ . این جواب ها را دوستاش بهتر میدونند ! البته اگر تهدید شده باشند سخته که واقعیت ها را بگن!.
    3
    23
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Persian2600 - استکهلم، سوئد

    آره جون امام زمان تون ما هم خوب باور کردیم. ببینید این بیشعورهای حکومتی چقدر IQ شون پاینه که سالهاست برای توجیه هر جنایتی و دروغی همان دروغ و همان ترفند سوخته رو استفاده میکنند، دقیق همین گویای بیشعوری محض این بیسروپاهای اکبیر جمهوری اسـ...ست.
    3
    25
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نسل بی سواد - اسلو، نروژ
    باید خون گریه کرد برای این جوانان معصوم ما. از قتل ندا آقا سلطان تا مهسا و الان این نازنین آرمیتا. من که دائم گریه ام میگیره . حیف اینها نیست بدست چه خرامزاده هایی کشته میشن؟،. چه جوانان گلی داده این نسل همه گل زیبا فهمیده و غیور و جسور. حیف اینها که کجا دارن تلف میشن .
    3
    21
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
    هیچی دیگه یه روز ندا آقا سلطان رو علم میکنن، یه روز مهسا کورد کمله تجزیه طلب رو میارن وسط الان دوباره میخوان از این قصیه سو استفاده کنن ولی خبر بدی براتون دارم دیگه کسی اهمیت نمیده هر چی خالی بندی و داستان سرایی کنید 🤣🤣🙉🙉
    23
    5
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - در ماموریت، نورد
    خوب گوش کردید،صحبت با اورژانس رو!!!!!!!. گفت چی شده؟؟؟؟ جواب داد: سرش خورد به به در بیهوش شد ، اسمی از سرش گیج رفت خورد به در نیاورده!!! میگه سرش خورد به در بعدش بیهوش شد، خوب چی باعث شد سرش بخوره به در، این احمق‌ها حتی به نکات ریز فیلمهای خودشون هم توجه نمیکنن، اگه بیهوش بیاد هم شدیداً تحت اعتراف و کنترل قرار میگیره، تازه اگه توی کما نکشنش، که خیالشون بیشتر جمع بشه
    1
    11
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    اینقدر سابقتون خرابه که هر اتفاقی بیفته باز هم همه از چشم شما میبینند! وای به حالتون روزی که این پرده ور بیفتد و حسابتون بدست این مردم بیفته!!
    1
    7
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نسل بی سواد - اسلو، نروژ
    یعنی شما فکر میکنی تمام اینها دسیسه بوده ؟مهسا کرد کوموله بود دختر ایران نبود؟. ندا رو پس کی کشت قلپ قلپ خون بالا آورد کف خیابون؟. شما دیگه چه .....هستی!!. خیلی افکارتون بیمار بود.
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران
    من نمی دونم چرا فیلم ورودش به قطار را پخش نکردند!!! چرا این رژیم اشغالگر کودک کش اینقدر به دست و ما افتاده که ثابت کنه که مقصر ما نیستیم!!! چرا خبرنگار این گزارش بازداشت شد!!! چرا بیمارستان در جو امنیتی است!!! چرا و چرا و چراهای دیگر!!! آیا این رن مادر اصلی این دختر است!!! آیا اینها تحت فشارهای امنیتی هستند یا نه!!!
    0
    5
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.