انتقاد تند مجری تلویزیون از وضعیت چمن آزادی

 انتقاد تند مجری تلویزیون از وضعیت چمن آزادی.
 
+23
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    سعید رحیم زاده - برلین، آلمان

    ذات عرزشی یعنی این. تا دیروز میخواستن آل سعود از بین بره اما امروز همین سعودی های سوسمار خور اومدن و خودتون و ابهت قاسم رو قهوه ای کردن. شما فقط زورتون توی مترو و خیابون به چند تا زن و بچه کم سن میرسه. شما وقتی طالبان بهتون توپید خودتون رو خیس کردید . همه شما جوابگوی این همه خیانت به ایران خواهید بود. راستی عرزشی بگو ببینم ، اسرائیل کی از بین میره؟ امام زمان کی ظهور میکنه؟ آمریکا کی نابود میشه؟)
    3
    34
    دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    اولا کسی که 50 سال پیش اینجا را ساخت شاه بود تحصیل کرده بود وطنپرست بود دلسوز بود و مهمتر از همه ایرانی بود عراقی دزد نبود. دوما ورزشکاراهای قدیمی هم لیاقتش را داشتند نه این بیضه مالهای پولپرست آدم فروش البته بجز چند نفر. ضمنا مگه بیمارستانمون یا دانشگاه مدرسه و جاده هامون درست و استانداردند که ورزشگاهمون باشه؟
    2
    45
    دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Sasan 55 - پاریس، فرانسه
    آقای مجری بیشتر ناراحت بود که چرا این ویدیوی مفتضح سمبل کاری استادیوم پخش شده ! بنظرم فیلمبردار را بگیرید اعدام کنید تا مشکل حل شود چون بهرحال تا الان در رژیم کثیف حکومت ملاها جز پاک کردن صورت مسئله ملت شاهد حل هیچ مشکلی از سوی این پفیوزهای مسئول رژیم نبوده اند .نابود باد حکومت کثیف ملاها و حامیان رذل آن
    0
    6
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.