حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) مسئولیت انفجار در آنکارا را به‌عهده گرفت

حمله تروریستی در آنکارادویچه وله: وزیر کشور ترکیه از یک حمله تروریستی انتحاری در ورودی اداره کل پلیس آنکارا خبر داد. در این حمله هر دو مهاجم کشته و دو مامور پلیس ترکیه نیز مجروح شده‌اند. حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) مسئولیت این حمله را به‌عهده گرفت.

علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) از وقوع یک حادثه تروریستی در آنکارا، پایتخت ترکیه خبر داد.

یرلی‌کایا نوشته است حادثه تروریستی حوالی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه ۹ مهر (اول اکتبر) رخ داد.

او می‌گوید در این حادثه دو مهاجم با یک خودروی تجاری کوچک در مقابل ورودی اداره کل پلیس آنکارا، دست به عملیات تروریستی زدند و یکی از تروریست‌ها خود را منفجر کرد و مهاجم دیگر از پای درآمد.

به گفته وزیر کشور ترکیه در این انفجار دو نفر از ماموران پلیس ترکیه نیز به طور جزئی جراحات برداشته‌اند.

اغلب رسانه‌های ترکیه با استناد به اظهارات وزیر کشور خبر حمله تروریستی آنکارا را منتشر کردند.

این حادثه در روزی اتفاق افتاده است که پارلمان ترکیه در آستانه پایان تعطیلات تابستانی و برگزاری اولین نشست خود قرار داشت.

حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) مسئولیت این حمله را به‌عهده گرفته است.
+18
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    antifascism - تهران، ایران
    آخه این چه حمله ای هست! دوتا خودشون کشته بشن و دوتا پلیس مصدوم. بعد پلیس چیکارس که به اون حمله میکنید. بعدشم گروه های نظامی کرد اصلا توان مبارزه با ارتش تورکیه رو ندارن و فایده ای نداره. باید مطالباتتون رو بطور حقوقی و مستمر پیگیری کنید. من نمیدونم وضع کردها در تورکیه چطوره اما میدونم از ایران بهتره. با اینکه پانتورک هستم اما حق داشتن یک کشور برای کردها و بلوچا رو ضروری میدونم. البته دور از زیاده خواهی. چون دیدم 4تا خانواده کرد میرن یه شهر مقیم میشن کردها اونجا رو در نقشه کشور متصور خودشون رسم میکنن. اینکارا باعث زدگی میشه. بهرحال ایشالا انسانها راه زندگی دموکرات و درست رو پیدا کنن که فکر نمیکنم و هر روز بدتر میشن و همه زیاده خواه هستن. بخصوص پانفارسهای مهاجر از هند که همه چی خواه مطلق هستن.
    7
    7
    یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.