دروغگویی دادستان زاهدان:شرایط عادی است تیراندازی رخ نداده و تصاویر زخمی‌ها قدیمی است

مهدی شمس‌آبادی،‌ دادستان زاهدان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما شرایط شهر زاهدان را «عادی» توصیف کرد و گفت که امروز در سیستان و بلوچستان «تیراندازی رخ نداده است.»

او روز جمعه ۷ مهرماه در مصاحبه ای با تایید فراخوانهایی برای تجمع به مناسبت سالگرد جمعه خونین در زاهدان گفت: «برخلاف فراخوان‌ها، مردم در فراخوان‌ها شرکت نکردند و اتفاق خاصی هم رخ نداده است.»

او گفت که نمازگزاران در مسجد مکی حاضر و پس از نماز مسجد را ترک کردند.

این مقام قضایی شهر زاهدان تصاویر منتشر شده از افراد زخمی در اطراف مسجد مکی زاهدان را مربوط به گذشته دانست و مدعی شد: «تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر زخمی شدن عده‌ای اطراف مسجد مکی جدید نیست و هیچ اتفاقی رخ نداده است.»

گزارش‌های متعددی از تیراندازی به سوی معترضانی که پس از نماز جمعه علیه جمهوری اسلامی و رهبر آن شعار دادند منتشر شده است. فعالان بلوچ از زخمی شدن دستکم ۲۳ نفراز جمله چند کودک خبر دادند.
+4
رأی دهید
-48

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    این پفیوز عوضی ، اگر نمیتونست اینطور بی شرمانه دروغ بگه که دادستان نمیشد !؟ گیریم هم که عکسها قدیمی ، غیر از این هست که اونها رو وحوش و عمال رژیم کشته و زخمی کرده اند !!؟
    0
    37
    جمعه ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    فقط شب چطور میتونی بخوابی؟ چطور میتونی پول ریختن خون جوونای ایرانو بخوری. به امید کشته شدن بچه خودت جلو چشم تو هرومزاده و مادر فاحشه اش که پرستو صیغه ای خودت هست
    0
    8
    شنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.