مثلث عشقی باب منندز؛ خیانتی که راه ازدواج را هموار کرد

باب منندز و همسرش نادین ارسلانیان در مهمانی پذیرایی کاخ سفید از نخست‌وزیر یونان، ۱۶ مه ۲۰۲۲ایندیپندنت فارسی: همسر باب منندز، نادین ارسلانیان منندز‌، زمانی با او وارد رابطه شد که دوست‌پسر داشت. به گزارش نیویورک پست، این سناتور دموکرات حتی ماموران پلیس را به دفتر کار رقیب عشقی‌اش، که وکیلی سرشناس است، فرستاده بود تا با آزار و ارعاب، او را از میدان به در کند.

گزارش مفصل نیویورک پست در حالی منتشر می‌شود که باب منندز و همسرش به فساد، سوءاستفاده از قدرت و دریافت رشوه متهم‌اند، اتهامی که ممکن است تا ۴۵ سال زندان برای نادین ارسلانیان منندز در پی داشته باشد.

نادین ارسلانیان منندز از ارامنه متولد بیروت است و در جریان جنگ داخلی سال ۱۹۷۵، وقتی ۸ ساله بود، همراه خانواده‌اش لبنان را ترک کرد.

او ابتدا با رافی ارسلانیان ازدواج کرد و از او دو فرزند دارد، آنها اما در سال ۲۰۰۵ جدا شدند. داگلاس آنتون، وکیل، به نیویورک پست گفت رابطه‌ عاشقانه‌اش با ارسلانیان در سال ۲۰۱۱، وقتی برای انجام کاری حقوقی به او مراجعه کرده بود، آغاز شد.

نادین اولین بار در سال ۲۰۰۸ باب منندز را ملاقات کرد، نه در دسامبر ۲۰۱۸، آن‌طور که منندز در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز ادعا کرده بود.

به گفته آنتون، نادین ارسلانیان و باب منندز رابطه‌‌ای دوستانه داشتند و نادین هر سال روز تولد باب به او زنگ می‌زد و اگر باب در نیوجرسی بود، او را برای ناهار دعوت می‌کرد.

رابطه نادین و دوست‌پسر وکیلش، داگلاس آنتون، تا شب کریسمس ۲۰۱۷ ادامه داشت. اما چند روز بعد، اول ژانویه ۲۰۱۸، نادین برای تبریک تولد ۶۴ سالگی سناتور باب منندز، به او زنگ زد و زندگی‌اش عوض شد.

دادگاه رسیدگی به اتهام دریافت رشوه منندز بدون حکم به پایان رسیده بود و پیش‌بینی می‌شد که او بازنشسته شود. البته در نهایت، وزارت دادگستری از او رفع اتهام کرد.

به گفته آنتون، منندز از نادین پرسیده بود آیا هنوز با دوست‌پسر وکیلش رابطه دارد یا نه و گفته بود از سال ۲۰۰۸ عاشقش بوده است.

طی چند ماه بعد، نادین با هر دو مرد رابطه داشت و به گفته آنتون، وضعیت آکنده از تنش و حسادت بود.

او در ادامه به نیویورک پست گفت در مه ۲۰۱۸، منندز دو مامور پلیس را به دفتر کارش فرستاد تا به‌نوعی او را مرعوب کند.

نادین در تمام این سال‌ها با مشکلات مالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد و درآمدش کفاف نمی‌داد تا بتواند زندگی لوکسی را که می‌خواهد داشته باشد.

به گفته یکی از دوستانش، «او وقتی با منندز وارد رابطه شد، همان نقش سیندرلا را داشت». به نظر می‌رسد او به‌دلیل موقعیت منندز، جذب او شد.

دوستانش به او درباره رابطه با این سناتور دموکرات هشدار داده بودند. جان الایت، یکی از دوستان نادین منندز، به نیویورک پست گفت: «منندز به او یک رویا فروخته بود. من به او گفتم نادین، این آدم... مناسب تو نیست. منندز واقعا گولش زد. او فکر می‌کرد قرار است با داگ ازدواج کند، اما منندز دنبالش افتاد. منندز گولش زد؛ کاری کرد احساس کند مهم است. قول داده بود دنیا را به پایش می‌ریزد.»

منندز علاوه بر پول و قدرت، به شیوه‌ای دیگر نیز دل نادین را به دست آورده بود. او سنای آمریکا را قانع کرد که با صدور قطعنامه‌ای، نسل‌کشی ارامنه را به رسمیت بشناسد، موضوعی که برای خانواده نادین ارسلانیان بسیار اهمیت داشت.

نادین در پادکستی گفت که ۱۳ نفر از اقوام نزدیکش در نسل‌کشی سال ۱۹۱۵ کشته شدند و افزود آرزوی پدربزرگم این بود که دنیا آنچه بر سر ما آمد را به رسمیت بشناسد.

منندز در سال ۲۰۱۹، در سفر به هند، مقابل تاج‌محل به نادین ارسلانیان پیشنهاد ازدواج داد. آنها در اکتبر ۲۰۲۰ ازدواج کردند.

منندز در مصاحبه با نیویورک تایمز مدعی شد که آن‌ها در دسامبر ۲۰۱۹ با یکدیگر آشنا شدند، یعنی مدت‌ها بعد از عکس‌هایی که آن‌ها را با هم نشان می‌دهد.

اکنون دوستان نادین ارسلانیان نگران‌اند که سناتور برای نجات خود از اتهام‌های رشوه، زنش را قربانی کند.
+4
رأی دهید
-10

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.